نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

راز نازل فواره

. نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.یکی از مهمترین قسمت ها در آبنما خروجی آب می باشد و نازل بیشترین تاثیر در خروجی آب دارد. اما نوع دوم آنها ترکیبی از آب و هوا را برای خروجی به کار میبرند. اما با وجود خروجی پر حجم، مصرف آب آنها بسیار کم میباشد. این فواره را میتوان در آبنمای (موزیکال، آبنمای ریتمیکهارمونیک) و آبنمای ساده به کار بردهمان طور که از اسم این نوع از نازل مشخص است خروجی آب این نازل به شکل پر طاووس است . نازل پرده آب جت طوری طراحی شده است که میتواند آب را تا ارتفاع زیاد پرتاب کند از این رو استفاده از این مدل نازل برای انواع آبنمای موزیکالکه با هدف پرتاب آب با ارتفاع زیاد قرار است ساخته شود، مناسب استهم چنین این نوع از فوارهها برای زیباسازی استخرهای بزرگ و دریاچه ها کاربرد دارد.
این نوع از نازل پرده شفاف و نازکی از آب را به شکل چتر در آورده که از ویژگیهای آن مقاومت در برابر آب استپاشش آب کمی داشته و مناسب برای آبنماهای داخلی وآبنمای موزیکال خانگیاست هم چنین خروجی آن به سطح آب بستگی ندارد. کاربرد این نوع از نازلها بیشتر برای فضای باز مناسب است و زیبایی فوق العادهای به محیط میدهد هم چنین جنس آنها از برنج یا استیل ساخته شده است. بنابراین لازم است چراغی را مناسب با آبنما و ضد آب انتخاب کنید و درجه حفاظت آن IP68 باشد. فروش انواع پمپ اتاترون پیستونی و دیافراگمی مخصوص تزریق انواع مواد شیمیایی به داخل آب خدمت کاربران فروشگاه ایران پمپ با قیمت مناسب به فروش می رسد . پردهی آب مانند آیینه عمل کرده و زیباییهای نور را از خود منعکس میکند. این امر به دلیل این است که، برخی از نازل ها در خارج از سطح آب استفاده میشوند. خروجی انواع ساده ی نازل آبنما، آب را به صورت ساده و بلوری شکل از خود خارج میکنند.
یکی از تجهیزات فواره و آبنما است.

۱۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

شرکت سیگما  تولید کننده انواع آبنمای موزیکال و هارمونیک ، پرده آب ، آبنمای ریتمیک و حرکتی ، نازل آبنما ، نازل فواره ای ، چراغ آبنما و پمپ آبنما متناسب با بودجه و مکان مورد نظر شما بهترین کیفیت را همگام با سلیقه مشتری ارائه میدهد. در بازار امروزه با توجه به بالاتر رفتن دانش فنی و پیشرفت تولید و ساخت و سازها نمونه های بسیار متعددی از فواره و نازل را می توان معرفی نمود. عموما افراد خرید حوض خانگی را همراه با فواره ترجیح می­دهند و به همین جهت گروه تولیدی کالاساخت بر آن شده است که نمونه های موجود را همراه با فواره های مناسب برایشان معرفی نماید. نمایندگی فیتکو انگلیس Fitco : فروش و واردات انواع نازل مه پاش فیتکو انگلیس - عرضه انواع مه پاش رستوران - مه پاش کافه - آبپاش جلو رستوران توسط گروه ایران پمپ و ارسال به سراسر کشور خدمت مشتریان گرامی عرض می گردد . فیتکو انگلیس دارای نازل مه پاش کم فشار با کیفیتی عالی و قیمت مناسب می باشد . کارواش خانگی هیوندای دارای کیفیتی خوب و قیمت مناسب می باشد . آبپاش زراعی و آبپاش برنجی ویر اسپانیا دارای کیفتی بسیار خوب و با قیمتی عالی در بازار ایران معروف گردیده است . 

1 استفاده می شود.آب خروجی از این نازل که از طریق 7 سوراخ به قطر 1.5 میلیمتربه صورت طبقاتی آب را با زیبایی خاصی به بیرون هدایت میکند و سری نازل خروجی این محصول ثابت بوده و از آنجایی که مایع ورودی به این نازل فشار و سرعت بالایی دارد کیفیت ساخت محصول از اهمیت زیادی برخوردار است. خروجی آب این فواره ها به صورت طبقاتی خواهد بود. اکثر میدان ها و پارک های شهرهای ایران دارای چشمه هستند. اما اکسیژن فراوان از آب چشمه های بلند برای ماهی مفید است. انواع نازل در آبنما و کاربرد آن بسیار گسترده است تا آن جا که کیفت نهایی کار مستقیما به نازلها بستگی دارد. بهترین موقع برای نصب آبنما یا کرتین استخری پیش از کاشی کردن استخر و قرار گرفتن لولههای داخل کار بوده تا بتوان قبل از آن ارتفاع لوله و اتصالات موجود را با لبهی استخر تنظیم نمود. ابنیه : در هر پروژه عمرانی بخش ابنیه در حقیقت قسمتی از کار است که به حوزه ساخت و ساز مربوط می شود . خروجی این نازل ها دارای مفصل توپی جهت تنظیم زاویه نسبت به لوله بوده و قابل تغییر است. این محصول دارای قیمت و کیفیتی بسیار مناسب نسبت به دیگر محصولات مشابه تایوانی می باشد.

کیفیت مناسب و قیمت مناسب آن وجه تمایز آن نسبت به منابع ایتالیایی می باشد . قیمت این پمپ بالا و همچنین کیفیت بالایی را دارا می باشد . انواع مختلف فواره هانتر به شما این امکان را میدهند که مطابق با نیاز و شرایط خود، محصول مورد نیازتان را تهیه کرده و بیشترین بهره را از آن ببرید. فروش انواع کمپرسور پاریچی ایتالیا Parise : کمپرسور پاریچی ایتالیا به عنوان کمپرسور فشار قوی شناخته می شود . پمپ لوار ایتالیا به عنوان معروف ترین پمپ صنعتی در حال حاضر در ایران شناخته می شود . پمپ پنتاکس ایتالیا به عنوان معروفترین پمپ در مصرف خانگی در حال حاضر در ایران می باشد که دارای قیمت متوسط و کیفیت قابل قبول می باشد . جهت استعلام قیمت آبنمای خانگی با کارشناسان فروش شرکت انعکاس تماس بگیرید. توجه کنید که در برخی موارد آبنمای استخر را به سبک غار استوار طراحی میکنند که این مورد میتواند هزینههای مربوط به ساخت استخر را از ۱۰ الی ۱۵ درصد بیشتر کند. با خرید آبنما فضای خارجی ویلای خود را زیباتر کنید. خرید آبنما و پیادهسازی آن برای استخرها امری بسیار مهم است که نباید به راحتی از آن عبور کرد. از آبنمای کوچک گلدانی مقرون به صرفه نیز می توان استفاده کرد.

می توان گفت برای طراحی فواره استخری به ابزار و تجهیزات مختلفی نیاز است که یکی از مهمترین و پرکاربردترین آنها نازل خواهد بود که بسته به انواع فواره استخر انتخابی ، نوع نازل مورد استفاده را می توان تعیین و خرید آبنما ی مورد نظر ر انجام داد. مگر اینکه از اشکال و مجسمه های خاصی برای ایجاد فواره استخری استفاده شود. فروش انواع پمپ کارواش پمپاک ایتالیا PUMPAK : پمپ کارواش پمپاک دارای مدل های صنعتی برنجی و استیل در فشار های متفاوتی باشد . نمایندگی اوربیت آمریکا ORBIT : فروش و واردات انواع تجهیزات آبیاری اوربیت آمریکا در ایران به صورت تخصصی توسط فروشگاه ایران پمپ صورت می گیرد . خروج آب ازاین فواره ها به صورت طبقاتی خواهد بود. ابنمای استخر اکوامارین دارای تنوع بالایی از مدل ها می باشند که معمولاً تداعی کننده حالت آبشار و ایجاد صدای آرامش بخش آب در محوطه استخر می باشند.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

 

 شرکت سیگما تولیدکننده انواع نازل های فواره و آبنما مدرنما در آبنما .

گروه مهندسی سیگما با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین استفاده از نیروهای خلاق و تحصیلکرده در رشتهایی نظیر مکانیک مواد ، توانسته در طراحی و تولید نازلهایی با مواد پلی کربنات و پلی اتیلن پیشرفتهای خوبی بدست آورده و نازلهایی با دوام و مقاوم در برابر سختی آب بسازد . که باید با اصول نورپردازی در آب مطابقت داشته باشد. این شرکت با تهیه بهترین نازلها با کمترین قیمت ها از بازارهای جهانی شما را در رسیدن به یک آبنمای خوب یاری خواهد کرد. البته از این فواره ها می توان برای استخرهای کوچک و بزرگ نیز استفاده کرد. نازل های استخری که امروزه بیشتر از قبل مورد استفاده قرار می گیرند و با صدای دلنشین آب جذابیت مکان شما رو بیشتر می کنند را میتوانید با هر سایز و طرح انتخابی از ما بخواهید. ما در فروش اینترنتی نازل فواره نیز محصولات مفیدی عرضه میکنیم. فروش انواع پمپ آب سایر ایتالیا : شامل پمپ آب خانگی سایر ایتالیا - پمپ آب سایر ایتالیا - کف کش سایر ایتالیا - پمپ سانتریفیوژ سایر ایتالیا - پمپ شناور سایر ایتالیا از طریق ایران پمپ عرضه می گردد و در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

این چراغ ها smd می باشد که در قاب های باریک المینیومی توسط رزین ، ضدآب شده است و برای نصب می بایست در قسمت لبه ی بالای سینی ( به گونه ای که با آب خروجی درگیر نشود ) یا زیر لبه سینی با چسب آکواریوم متصل کرد. آبنمای پرده ای،تداعی کننده آبشار به صورت مصنوعی می باشد و به جهت زیبایی چشم نوازش،ازاین محصول استقبال زیادی شده است. نازل ها ، اتصالاتی هستند که با اتصال آنها به پمپ و یا لوله های تغذیه ، نمایش خیره کننده ای را در حوضچه ها، دریاچه ها یا به عنوان آبنماهای مستقل ایجاد می کنند. کیفیت کار نهایی مستقیماً به آنها بستگی دارد . این مدل از آبپاشهای مخفیشونده هانتر را میتوانید به سادگی در فضای مورد نظر خود نصب کرده و از کارایی بسیار بالای آن استفاده نمایید. این نوع از آبنما یا در اصطلاح عام فواره ، اکـثرا در دهه های قبل و پیش از ظهور انواع آبنماهای موزیکال و آبنما هارمونیک که عموما همراه با نورپردازی های حرفه ای و زیبا ساخته می شود، استفاده می شده است که عمدتا جذابیت خاصی ایجاد نمی کرده وایجاد تغییر در آن همیشه مورد نظر طراحان بوده است. لازم به ذکر است که این نوع آبنما ها یا فواره ها هنوز هم زیبایی های خاص خود را دارد و می توان با بروزرسانی و همگام سازی آنها با تکنولوژی روز آبنما ، زیبایی و جذابیت آنها را چند برابر نمود.

جنس آنها از استیل یا برنج و یا برنج با روکشی از کروم ساخته شده اند. کیفیت کار نهایی مستقیما به آنها بستگی دارد . فواره های طبقاتی به صورت کامل برنجی و یا ترکیب برنج و آلومنیوم می باشد. این آبنما با سیستم تلاطم گیری داخلی ریزش متفاوتی به آب داده و آب را به صورت پیوسته در می آورد. برای استعلام قیمت آب نما استخر با مشاورین فروش شرکت انعکاس تماس بگیرید. ●صدای دلنشین و آرامش بخش آب ●خنکی وتهویه هوای منزل(پاسیو).باغ وحیاط ●زیبایی وطراوت خاص و فوق العاده دلنشین فروش فواره های نصب آسان محتوی پک: مینی پمپ کفکش . تابش نور از پایین به بالا و تنظیم مقدار آن ، حرکت آب در ناحیه اطراف و روی شاخ و برگ گیاهان را منعکس می کند. فواره آبنما و فواره استخر خانگی نه تنها زیبایی آب را منعکس می کند . ؛ انواع چراغ زیر آبی ( ال ئی دی ) ؛ انواع پمپ آب در رنجهای مختلف هستیم. تلاطم شدید آب برای نیلوفرهای آبی مضر خواهد بود. نصب نازل فواره در روی چراغ و نصب لوله آب 3/4 اینچ در زیر چراغ بواسطه اتصالات تعبیه شده بر روی خود چراغ و قابل استفاده بدون نازل فواره ، دارای 48LED پرنور 5Mil، ساخت در 6 رنگ LED ( قرمز ، سبز ، آبی ، زرد ، سفید مهتابی ، سفید آفتابی ) ، ابعاد بیرونی 11 سانتی متر ، قابل نصب روی لوله 3/4 اینچ ( لوله 2/5 ) و ایده آل برای استفاده در فواره های کوتاه تا ارتفاع حدود یک متر در آبنماها ، میادین ، پارکها و استفاده های دکوراتیو ، ولتاژ ایمن 12 ولت .

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

 

میزان بارش هانتر SRM، در حدود ۱۱ میلیمتر در ساعت بوده و به همین دلیل نیز یک آبپاش ایدهآل برای آبیاری بارانی محسوب میشود. این آبپاش با داشتن مسیر نازل ۱۴ درجه، نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن پاسخ داده و انتظاراتتان را برآورده خواهد کرد. در این بین فواره بادبزن ۱۷ نازله بهکو میتواند از بهترین گزینه های ممکن برای شما باشد. فواره بادبزن 17 نازل سیگما گزینه مناسبی برای آبیاری فضای سبز به شمار میرود. آبیاری بارانی میتواند مزایای فراوانی از جمله استفاده بهینه اب و همچنین رشد مطلوب گیاه داشته باشد لذا برای پرورش گونه های مثمر و یا زینتی از این روش ابیاری استفاده میشود که در خروجی آن میتوان از انواع فواره استفاده کرد. در این مطلب که در مجله وب سایت دلتا به نظرتان می­رسد، قصد داریم ازهمین لاستیکهای دور ریز ایدههایی را برای ساخت باغ لاستیکی زیبا به شما معرفی کنیم. همچنین، از همین لاستیک ها به عنوان گلدان و باغچه کوچک هم میشود برای درست کردن باغ لاستیکی زیبا استفاده کرد.

اما در حال حاضر می توانید از مدل های کوچک تر مناسب پاسیو یا تراس هم استفاده کنید. می­­­­­توانید با سنگ های ساحل رودخانه، کف برکه را که پلاستیک پهن کردهاید برای اینکه دیده نشود بخوبی بپوشانید. نازل آبنما استیل دارای چندین ویژگی مهم است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. در هنگام کمبود ارتفاع نیز میتوان محل قرارگیری مهرههای ماسوره را حذف کرد و کرتین یا آبنما را بر روی مغزی چرخاند و برای پنهان شدن پیچهای رول بلت و کفی کرتین استخری نیز از کاورهای استیل مناسب استفاده میشود. در ارتفاع یا روی دیوار یا داخل دیوار نصب می شود تا آب را به عنوان پرده ای با ضخامت بسیار نازک بریزند. در داخل نازل پرده آب سایز100 انعکاس که به صورت استاندارد ساخته می شود ، یک سری صفحات استیل با اشکال خاص وجود دارد که وظیفه آنها آرام سازی آب ورودی و به عبارتی رفع ارتعاشات آب ورودی است که پس از عبور از این صفحات استیل نازل ارتعاشات آب گرفته شده و آب به آرامی به لبه نازل آبنما دیواری می رسد و به طور یکنواخت از لبه تخلیه جریان می یابد.

این برکه زیبا که به همین سادگی در حیاط خانه خود ایجاد میکنید، آنچنان هزینهای نخواهد داشت. استفاده از نور پردازی و یا صدا گذاری در کنار نازل ها می­تواند جلوه بصری زیبا و فوق العاده دلنشینی را برای آبنماها ایجاد کند. ایجاد جلوه های زیبا و استفاده از هنر بهترین پناهگاه برای یک روح خسته و آرام است. در دسته بندی نازل های قاصدک می­توان به قاصدک نیمه نیز اشاره نمود که تنها تفاوت این دو محصول در الگوی خروج آب از داخل خروجی هایشان است. رویکرد ما در شرکت انعکاس این است که تجهیزات فواره استخری را به صورت کاملا استاندارد و مطابق با استاندارد جهانی و با استفاده از ماشین آلات به روز و دانش متخصصان ایرانی با قیمت و کیفیت رقابتی با نمونه های خارجی طراحی و تولید کنیم. از آنجا که آب ورودی به نازل فشار و سرعت بالایی دارد کیفیت ساخت محصول نقش تعیین کنندهای دارد. با کمی ذوق و سلیقه میتوانید که آبنمای استخر بسیار مناسبی را انتخاب کنید و زیبایی منحصر به فردی را در استخر ایجاد کنید. 1- نازل کرتین دلفینی که اکثراً در اطراف و کنارههای استخر مورداستفاده قرار میگیرد و بسیار زیبا و دلنشین است. درست مانند زمانی که گیاهان بعد از بارش باران، به دلیل دریافت مقدار کافی آب، نشاط و سرزندگی خود را بازیافته و جانی تازه میگیرند؛ بعد از آبیاری بارانی نیز، به دلیل پخش مناسب آب، طراوت و نشاط لازم به گیاهان بخشیده میشود.

در این مقاله ابتدا مبحث آبیاری بارانی را مورد بررسی قرار داده و با تشریح کامل این سیستم پرکاربرد، مزایای استفاده از این روش بسیار محبوب را شرح دادیم. مصرف نادرست آب نهتنها در کشاورزی، بلکه در مورد سایر فضاهای سبز مانند زمینهای ورزشی نیز مطرح بوده و در صورت عدم اتخاذ تصمیمات جدی و استفاده از روشهای نوین و بهینه، به خطری جدی برای آیندگان تبدیل خواهد شد. چند سالی هست که زمزمه کمبود منابع طبیعی، علیالخصوص آب، دیگر از حالت زمزمه درآمده و به فریادی بلند از سوی کارشناسان و مسئولان در سراسر دنیا تبدیل شده است. این ساده ترین نوع آبنما و فواره استخر است که تنها یک حرکت ایجاد می کند و توسط یک پمپ راه اندازی می شود.پایه آبنمای استخر استیل فواره هایی هستند که می توانند بر اساس محیط طراحی و اجرا شوند. در حالت کلی قیمت آبنمای خانگی و قیمت آبنمای استخری استیل به آن چیزی که خودتان میخواهید بستگی دارد. فواره های قل زن آب را به صورت بریده بریده به بیرون پرتاب می کند و به دلیل حجم بالای آب وزن آب سنگین تر شده و برای مکان هایی که وزش باد شدیدی دارد، گزینه مناسبی به شمار می رود.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

 

شرکت سیگما تولید کننده انواع آبنمای موزیکال و هارمونیک ، پرده آب ، آبنمای ریتمیک و حرکتی ، نازل آبنما ، نازل فواره ای ، چراغ آبنما و پمپ آبنما متناسب با بودجه و مکان مورد نظر شما بهترین کیفیت را همگام با سلیقه مشتری ارائه میدهد. این شرکت با تهیه بهترین نازلها با کمترین قیمت ها از بازارهای جهانی شما را در رسیدن به یک آبنمای خوب یاری خواهد کرد. نازل آبشاری پرده اب به صورت یک آیتم دکوراتیو و بسیار جذاب با ایجاد صدای آرامش بخش آب محیطی هیجان انگیز را برای شما فراهم می آورد.  این نوع نازل آبنما استیل بستگی به سطح آب دارد ، توصیه می شود برای این نوع نازل سنسور باد نصب کنید عملکرد آن بستگی به سطح آب دارد ، فواره مقاومت بالایی در برابر باد دارد و پتانسیل آن برای تحمل حجم زیاد آب کم است. همچنین می توان با کنترل مخصوصش نور را در رنگ های مختلف ثابت کرد یا به صورت اتوماتیک برای تغییر رنگ برنامه داد. این چراغ ها smd می باشد که در قاب های باریک المینیومی توسط رزین ، ضدآب شده است و برای نصب می بایست در قسمت لبه ی بالای سینی ( به گونه ای که با آب خروجی درگیر نشود ) یا زیر لبه سینی با چسب آکواریوم متصل کرد.

!

آبنما های معمولی زمانی که دارای لبه برجسته باشد برای جذابیت بیشتری خواهد داشت ، زیرا نشستن در لبه برآمده استخر می تواند سرگرم کننده باشد و از طرف دیگر برای کودکان کاملاً ایمن خواهد بود ، اما نکته ای وجود دارد که در باغ ها و پارک های کوچک شهری ، گزینه مناسب تر نصب آبنما و فواره استخر در آن مکان است. آبنمای شوتر نیز مشخصات مشابهی با پرده ی آب دارد با این تفاوت که لبه ی خروجی آب را می توان کامل داخل جداره کار کرد چرا که به صورت پرتابی پاشش آب داشته و دیگر آب با دیواره تماس ندارد. به عبارتی دیگر سوراخ خروجی آب از آبپاش و لولهها را نازل میگویند.از اصلیترین المانهایی که در آبنما مورد استفاده قرار میگیرد میتوان به نازلها اشاره کرد. زیرا خروجی هر نازل بسته به مکانیزم آنها با یکدیگر متفاوت است و جلوه های متفاوتی را خواهد ساخت. جدای از این نازل افشانهای به اکسیژن رسانی هم کمک بسزایی میکند.

4 نازل برای تغیر شکل جهش پمپ.5 متر سیم تولید و فروش نازل پرده ای ازجنس ورق استیل نگیر از 30 سانت تا دو متر با قیمت عمده ای و همکاری فروش انواع نازل های : مه پاش . نازل آبنما ، نازل فواره ، قیمت نازل فواره ، آبنما شرکت فنی و مهندسی سیگما - تولید کننده انواع نازل برای فواره و آبنما جهت حوض و استخر ( آبنمای موزیکال ، پرده آب ، نورپردازی led ) - طراحی وساخت انواع نازل صنعتی ، قبول سفارش ساخت نازل برای کارخانه جات و شرکتها - ساخت نازل برای کارخانه جات پتروشیمی - ساخت انوع نازل خاص . یکی از زیباترین طراحی فواره استخری مربوط به میدان ولیعصر تهران با فواره های بسیار بلند بود که از صدها متر دورتر نمایان میشد. طراحی فواره در باغ به سبک سنتی بیشتر شبیه آن چیزی است که در باغ های انگلیسی یا ایتالیایی می بینیم. جنس آنها از استیل یا برنج و یا برنج با روکشی از کروم ساخته شده اند. نازل رقص شیطان ، نازل دور استخر یا کومیت یا Comet ، نازل برگی ، نازل فوم یا پفکی ، نازل کسکید یا کاسکد ، نازل جت ، نازل حبابی ، نازل قاصدک ، نازل پرده آب ، نازل مه پاش ، نازل پنجه ای ، نازل کرتین ، نازل استخری ، نازل استیل ، نازل طبقاتی .

هستند و همچنین شکل، کیفیت و جزئیات اساسی در ساخت کرتین استخری که حتی در کرتین های استخری خارجی نیز اصلاً به چشم نمیخورد، ناشی از تجارب و دانش شرکتهای ایرانی است. همانطور که از نام این نازل پیداست، آب در یان نوع نازل ها به شکلی کریستالی به بیرون پرتاپ مبی شوند. همانطور که از نام این روش نیز پیداست، این شیوه آبیاری، درست مانند بارش باران عمل کرده و قطرات آب به صورت کاملا یکنواخت در سراسر زمین تحت پوشش این سیستم، توزیع میگردند. کیفیت کار نهایی مستقیما به آنها بستگی دارد . با همین شیوهی کار اشاره کرد. این شرکت با تهیه بهترین نازل ها با کمترین قیمت نازل آبنما ها از بازارهای جهانی شما را در رسیدن به یک آبنمای خوب یاری خواهد کرد . این آبنما با سیستم تلاطم گیری داخلی ریزش متفاوتی به آب داده و آب را به صورت پیوسته در می آورد. علت بیرون کار گذاشتن لبه سینی این است که ریزش آب با دیواره تماس نداشته باشد . در نازل پرده ای ارتفاع باکس 8cm عرض باکس 9cm و سینی آبریز ، 6cm می باشد حداقل مقداری که لبه سینی از جداره می بایست بیرون باشد یک و نیم سانتی متر است و می توان لبه شش سانتی متری سینی را نیز بیرون از جداره کار کرد .

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

ما می توانیم به طور مرتب از آن استفاده کنیم. به طور کلی می­توان گفت نقطه خروج مایعات از لوله ها و سوراخ های پاششی آب را نازل می­گویند که میزان و طریقه ی پاشیدن آب از لوله را تنظیم می­کند. کاربری نازل ها در زیبایی بیشتر انواع حوض ها، آبنما ها و حتی استخر ها برای مکان های مختلف همچون پارک ها و فضاهای سبز، پاساژ ها، باغ رستوران ها، تالار ها و حتی داخل سالن های ماساژ و مطب ها و یا حیاط خانه ها می­باشد. قبل از هر چیز باید گفت که آبنما و فواره استخر خانگی بنایی است که در داخل یا خارج ساختمان ، پارک ها ، اماکن تفریحی و امثال آن نصب شده است . در دسته بندی نازل های قاصدک می­توان به قاصدک نیمه نیز اشاره نمود که تنها تفاوت این دو محصول در الگوی خروج آب از داخل خروجی هایشان است. در ادامه ضمن صحبت در رابطه با آبپاشهای مخفیشونده به عنوان اصلیترین و مهمترین بازیگران سناریوی آبیاری بارانی در عصر جدید، به بررسی آبپاش هانتر، به عنوان بهترین و محبوبترین نوع آبپاشهای مخفیشونده پرداخته و انواع مختلف این محصول را به شما معرفی نمودیم. 

طی بررسیها و تحقیقات انجام شده در نقاط مختلف جهان، محققان به این نتیجه رسیدهاند که اصلیترین عامل مشکل کمآبی در عصر حاضر، استفاده از روشهای نادرست آبیاری در کشاورزی است. این امر سالیان سال سبب ایجاد مشکل برای بسیاری از زمینداران و استفادهکنندگان سیستم آبیاری سنتی شده و سبب شد تا تولیدکنندگان به فکر از میان برداشتن آن بیفتند. فواره هانتر با داشتن قابلیت تنظیم قوس از ۴۰ تا ۳۶۰ درجه، امکان آبیاری یکنواخت مساحت مدنظر را فراهم آورده و احتمال بروز مشکلات احتمالی در این زمینه را به صفر میرساند. آبیاری بارانی که با الهام از بارش باران ایجاد شده، یک روش بسیار کارآمد است که در آن، آب از طریق لولههایی که برای این منظور در نظر گرفته شدهاند عبور کرده و بهوسیله آبپاش فضای سبز، در سراسر مساحت مورد نظر پخش میشود. طراحان شرکت انعکاس با الهام از زیبایی های طبیعی ، از جمله آبشارها و نهرها ، اکنون توانسته اند هرچه بیشتر گوشه های طبیعت را در پارک ها و باغ ها اضافه کنند. آبنما های معمولی زمانی که دارای لبه برجسته باشد برای جذابیت بیشتری خواهد داشت ، زیرا نشستن در لبه برآمده استخر می تواند سرگرم کننده باشد و از طرف دیگر برای کودکان کاملاً ایمن خواهد بود ، اما نکته ای وجود دارد که در باغ ها و پارک های کوچک شهری ، گزینه مناسب تر نصب آبنما و فواره استخر در آن مکان است. 

این کمپرسور دارای رنج کاری ۳۰ تا ۴۰ بار فشار می باشد . روشنایی و نورپردازی همراه با آبنمای استخر مدرن می تواند زیبایی خاصی را به استخر شما ببخشد. برای اطلاع از قیمت آبنمای استخری با بخش فروش شرکت سیگما تماس بگیرید. جهت خرید ابنما و تجهیزات محوطه سازی با مشاورین فروش شرکت سیگما تماس بگیرید. فواره استخر پول استار دارای یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش می باشد. میله خروجی این فواره قطر و طول یکسانی ندارد و همچنین دارای آبکاری نیکل کروم است. طبق قوانین تجربی در این زمینه ، قطر استخر یا حوضچه باید حداقل دو برابر ارتفاع آب چشمه باشد. در صورت وجود گیاهان آبزی یا ماهی در استخر، باید در نصب فواره ها دقت شود. برای ساخت آنها ، بیشتر سنگها ، خاک و گیاهان بومی استفاده می شود. که بر اساس آخرین فن آوری ها می توان آن را به صورت الکتریکی و مکانیکی ساخت. نازل فواره پرده آب ، آب را به صورت پرده ای پهن ، یکنواخت شکل می دهد و زیبایی فوق العاده ای دارد.

نازل قاصدک عموما برای فضاهای خارجی استفاده می­شود ولی این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از آن درفضای داخلی نیز زیبایی خاص خودش را دارد. این نوع از نازل عموما دارای جنس برنجی بوده و در فضاهای خارجی ساختمان قابل اجراست،، زیرا موجب می­شود که آب تا فاصله بسیار زیاد پاشیده شود و زیبایی کار را بسیار افزایش می­دهد. علاوه بر زیبایی محیط ، استفاده از آبشارها و چشمه های استخر برای تهویه مطبوع و همچنین جلوگیری از رکود آب نیز نقش موثری دارد. در این میان علاوه بر انتخاب حوض و آبنما، انتخاب اتصالات و اصطلاحا فواره و نازل آن با سبک های مختلف نیز تفاوت خاصی در کار ایجاد می­کند. همچنین آبنما استخر باغ با توجه به ابعاد محیط و سلیقه افراد با اشکال و مصالح مختلف طراحی و اجرا می شوند. باید توجه شود که طبق نکات گفته شده در قبل این نوع نازل هم در آبنماهای خانگی و هم در آّبنماهای شهری قابل اجرا است. لازم به ذکر است که هدف از طراحی منظم ، دادن شکل هندسی به آبنما و فواره استخر خانگی است.

منبع : فروشگاه ابنمای سیگما 

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

 

یک نازل فوم جلوه های بصری زیبا و متفاوت با محیط پیرامون ارائه می دهدو در هنگام خروج حبابهای کوچک از دهانه نازل یک ستونی زیبای از فوم با جنب و جوشش زیاد در برابر شما به نمایش می گذارد. به همین جهت تعداد ورودی و دهانه وروی متغییر می باشد. در گذشته نازل ها عموما ساده بوده و معمولا از قطعه ای لوله ای شکل ساخته می شده که بسته به شکل دهانه خروجی آن ، فواره و جت آب نیز تغییر می کرد .اما در سالهای اخیر با رشد فناوری و تکنولوژی نازل هایی تولید شده که توانایی اجرای حرکات متحرک را دارا می باشند. همچنین در قسمت تقسیم به تعداد ورودی های نازل نیز سایز تقسیم کننده ( سه راهی یا کلکتور ) هم سایز لوله اصلی باشد . این نازل جزء گروه پرمصرف ترین نازل ها هم به شمار می آید .نوع ایجاد حجمی و تولید فوم توسط این نازل محبوبیت خود را در بین معماران برای استفاده درفضاهای داخلی و بیرونی و یا کلاسیک و یا مدرن به خود جلب کرده است نازل های فوم بیشتر به صورت گروهی نصب می گردد و بیشترین استفاده را در آبنما های ساده و آبنما های حجمی شکل و آبنما های کف خشک را دارد.

در طراحی آبنما های حجمی و یا ایجاد حجم آب می توان از نازل فوم نیز استفاده نمایید . و فروش تجهیزات آبنما مثل : انواع نازل ( فروش نازل فواره ، فروش نازل آبنما ، فروش نازل استخری حلزونی ، فروش نازل پرده آب و .. ) ، انواع فواره ( فواره حوض ، فواره استخر و .. ) ، پمپ آبنما و .. برای زیبایی و آرامش بخشیدن به فضای مورد نظر شما مشتریان عزیز و خوش پسند با گروه مشاورین فضای سبز بین الملل . گروه مشاورین فضای سبز بین الملل علاوه بر فروش آبنما و تجهیزات آبنما به فروش لوازم باغبانی ، فروش لوازم کشاورزی ، فروش لوازم آبیاری بارانی و قطره ای میپردازد . قیمت آبنما استخری با توجه به ویژگی های هر برند ممکن است متفاوت باشد. آبپاشهای هانتر که از نوع چرخشی یا روتری هستند، این امکان را برای شما فراهم میآورند که بالاترین بهره را از این سیستم آبیاری برده و تمامی نیازهای خود از آبیاری بارانی را به بهترین شکل ممکن مرتفع سازید. ظاهر ساده و میله ای شکل آب خروجی این نازل امکان ایجاد فرم های مختلف با استفاده گروهی یا تکی آن را فراهم می کند.

با مخلوط شدن هوا با آب حباب های کوچک به هم چسبیده توسط نازل فوم تولید می شود که باعث ایجاد حجم بیشتر در شکل خروجی نازل با مصرف آب کمتر میشود. تولید نازل فواره با بهترین کیفیت و قیمت در گروه مشاورین فضای سبز بین الملل. لطفا برای کسب اطلاع از قیمت آبنما و حوض آبنما و یا خرید آبنما و تجهیزات آبنما با قیمت مناسب با گروه مشاورین فضای سبز بین الملل تماس حاصل فرمایید . پاشش آب کمی داشته و مناسب برای آبنماهای داخلی و آبنمای موزیکال خانگی است هم چنین خروجی آن به سطح آب بستگی ندارد.جنس آبنما چتری از نوع استیل و برنج است. آبنمای شوتر نیز مشخصات مشابهی با پرده ی آب دارد با این تفاوت که لبه ی خروجی آب را می توان کامل داخل جداره کار کرد چرا که به صورت پرتابی پاشش آب داشته و دیگر آب با دیواره تماس ندارد. نازل فواره کاسکید آلمینیوم پرفروش ترین فواره حجم دهنده بوده چرا که نسبتا قیمت مناسبی داشته و هزینه ی نگهداری و استفاده از فیلتر و … به همین دلیل اضافه کردن یک اتصال توپی به این فوارهها میتواند ایدهی مناسبی باشد. این نازل با پرتاب چندین خوشه آبی از مرکز به بیرون می تواند شکل مناسبی مانند گل را در یک یا چند طبقه مختلف برای بیننده به نمایش بگذارد که جزء نازل های طبقاتی به شمار می آید.  .

یکی دیگر از قابلتوجهترین و مشتریپسندترین مزایایی که برای آبپاشهای مخفیشونده هانتر میتوان ذکر کرد، تنوع بالای این محصول است که با ارائه قابلیتهای مختلف به مشتریان، نیازهای طیف وسیعی از آنها را پاسخ داده و توانسته نظر مثبت این افراد را به خود جلب نماید. این نازل می تواند در انواع محیط های دکوری و یا حرفه ای در داخل ساختمان، فضاهای باز، برکه یا دریاچه نصب شود و در محیط پیرامون خود ایجاد نشاط کند. نازلهای گل در شب با ترکیب شدن با نور رنگی یا سفید یک اثر خیره کننده و درخشان را ایجاد می نماید. این ابنما یک لایه آب زیبا و با صدای اندک را در اندازه های متنوع برای استخر ایجاد می کند. فواره ها در انواع مختلف و بسیاری وجود دارند که این تنوع باعث ایجاد خلاقیت در این صنعت شده است. نازل گل به صورت انفرادی استفاده زیادی دارد و طراحان برای ایجاد حجم آب در فضای محیط و یا برای تولید افکتهای زیبا به صورت گروهی هم از این نازل استفاده میکنند.

منبع :

  • ۰
  • ۰

از این نازل های فواره عموما برای رقص آب و نمایشهای آبی استفاده میکنند زیرا از آنجایی که آب پرتابی از نازل بسیار شفاف است میتوانند نور را بخوبی منعکس کنند و ترکیب آن با چراغهای رنگی بسیار زیبا میشود. این نازلها برای پاشیدن آب تا ارتفاعات بالا طراحی نشدهاند اما میتوانند آب را در حجمهای بزرگ پخش کنند و به لطف این ویژگی و ترکیب آن با نورهای رنگی میتوانند فضای استخر را چه در شب و چه در روز تغییر دهند. این امر سالیان سال سبب ایجاد مشکل برای بسیاری از زمینداران و استفادهکنندگان سیستم آبیاری سنتی شده و سبب شد تا تولیدکنندگان به فکر از میان برداشتن آن بیفتند. ورود این آبپاشها به بازار، قدم بزرگی در راستای بهبود کارایی سیستم آبیاری بارانی محسوب شده و سبب از میان برداشته شدن یکی از اصلیترین نگرانیهای کاربران سیستم آبیاری بارانی در دنیا شد. با در نظر گرفتن هزینه ها شاید مجبور به انتخاب موریک شویم که در این حالت می بایست یه شدت به امر انتخاب موسیقی توجه شود . اما تفاوت اصلی در نازل ها جنس نازل و شکل خروجی آن است ، به این معنی که طرح خروجی نازل در نهایت منجر به شکلی منحصربفرد از آب می شود. 

تمام نازلهای این سری درون لوله خود دارای شیارهایی هستند که جریان را در جهت خاصی هدایت کرده و به اصطلاح آب را “آرام” میکنند و آشفتگی جریان را از بین برده و به شفاف شدن هرچه بیشتر آب کمک میکنند. این گزینه برای کسانی است که میخواهند آبنمای خود را خاصتر کرده و خلاقیت خود را بکار گیرند. تفاوت ظاهری تمام پروژه های آبنما در استفاده از نوع نازل بکار رفته در آن پروژه می باشد.فرقی نمیکند که یک آبنمای ساده خانگی باشد یا یک پروژه آبنما هارمونیک موزیکال بزرگ ؛ در تمامی آنها نازل جزیی جدایی ناپذیر آن پروژه به شمار می رود . لازم به ذکر است که فواره استخر یکی از عناصر معماری است که آب را به آسمان پرتاب می کند. به عبارتی دیگر سوراخ خروجی آب از آبپاش و لولهها را نازل میگوینداز اصلیترین المانهایی که در آبنما مورد استفاده قرار میگیرد میتوان به نازلها اشاره کرد. نازلهای کرهای در واقع از چندین نازل ساده (کومت) تشکیل شدهاند که هرکدام جداگانه آب را بصورت شفاف به بیرون پرتاب میکند، اما همراه شدن این نازل به صدها نازل دیگر نتیجهای متفاوت داشته و میتوانند حجم کره مانند بزرگی را ایجاد کنند. 

این فواره را میتوان در آبنمای موزیکال، آبنمای ریتمیک (هارمونیک) و آبنمای ساده به کار برد. این نازل ها یکی از پرکاربردترین نازل ها هستند که در انواع فواره های موزیکال، کف خشک، ریتمیک و … آبنمای ریتمیک میدان امام خمینی (ره) فارسان از چندین فواره چرخشی ، حجمی و هارمونیک تشکیل شده است. نازل رقص شیطان یا فواره چرخشی که تصویری از پیچش آب توسط حرکت چرخشی لوله های مورب روی نازل ایجاد می شود. در این مدل از طریق نازل فوم و اثر ونتوری، آب و هوا با هم مخلوط میشوند. جهت جلب اعتماد و رضایت مشتریان ارجمند تمامی نازل ها قبل از ارسال تست شده و فیلم آن از طریق تلگرام یا واتساپ ارسال میشود. نمایندگی ویرسا اسپانیا VYRSA : فروش و واردات انواع آبپاش ویرسا اسپانیا در سایت ایران پمپ نمایندگی آبپاش ویرسا خدمت مشتریان عزیز به سراسر کشور ارسال می گردد . نازل فواره فوم پفکی پاشش آب همانند فواره فوم پفکی داشته با این تفاوت که دبی آب(گذردهی آب) کمتری دارد و در نتیجه با پمپ ضعیف تر نسبت به نازل فوم راه اندازی میشود.  

با استفاده از این روش، همیشه و در هر شرایطی قادر به آبیاری فضای خود بوده و مشکلاتی که برای استفاده از روشهای سنتی وجود دارند را از سر راه خود کنار خواهید زد. کارکرد آن به سطح آب بستگی دارد، مقاومت فواره در برابر باد بالا است و پتانسل آن در تحمل حجم زیاد آب کم است. هدف از این نازلها پاشش آب بصورت سفید و کف دار است. نکته جالب دیگر در رابطه با این نازلها حجم زیاد آب است که در زمان ریختن یک ستون بزرگ آب درست میکنند. این شکل خاص نازل از آنجایی که طرح پاشش و عملکردی متمایز از دیگر نازلها دارد پس نیاز است که آن را در دستهبندی جداگانه قراردهیم. طراحی آبپاش مخفی شونده بهگونهای است که فقط در زمان آبیاری به سطح بیرونی زمین آمده و احتمال آسیب به آبپاش و اختلال در عملکرد کل سیستم را کاهش میدهد. در خصوص آبنما و عملکرد آنها بدیهی است که به طور کلی این معماری جذاب برپایه جریان آب کار خواهد کرد. فواره های لامینار برای فضاهای داخلی و بیرونی ساختمان و یا به طور کلی هر قسمت که نیاز به زیبایی دارد، مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: فروشگاه نازل های ابنمای سیگما 

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

فروش فواره از جمله : فواره آبنما ، فواره چرخشی ، فواره استخر ، فواره چمنی ، فواره پودرپاش ، فواره چکشی ، فواره حوض و … فروش انواع فیلتر دیسکی آزود AZUD اسپانیا در ایران توسط فروشگاه  سیگما و ارسال به سراسر کشور ارسال می گردد . در این روش که با استقبال بسیار بالایی نیز مواجه شد، با استفاده از انواع مختلف آبپاش فضای سبز، کل مساحت در نظر گرفته شده به شکلی مناسب آبیاری شده و هیچگونه اسرافی نیز در پروسه آبیاری اتفاق نمیافتد. شایان ذکر است که برای ایجاد فواره های طبیعی باید فضای کافی داشته باشید و تشخیص این موضوع با متخصصان این حوزه خواهد بود. قرار دادن دیسک در مسیر خروجی هر نازل سبب شده است که خروجی جذابی ایجاد کندکاربرد نازل قاصدک بیشتر برای آبنمای فضای سبزاست، هر چند این نازل برای استفاده در آبنماهای داخلی کوچک و بزرگ نیز کاربرد دارد. نازل آبنما بارانی می تواند از پروفیل ها و کلکتورهای استیل یا گالوانیزه با نازل های ثابت یا قابل تنظیم ، نازل های یک ردیف ، دو ردیف یا چند ردیف ساخته شوند. 

زیرا نازل آبنما بارانی گالوانیزه پس از مدتی زنگ زده و دچار خوردگی می شوند و دوام و استحکام لازم را ندارند. و از نازل های پرده آب گالوانیزه موجود در بازار به هیچ وجه استفاده نکنید. متریال استفاده شده در نازل ها بسته به نوع خروجی و فشار موجود در آنها متفاوت است. زنگ زدگی نازل مورد استفاده برای فواره استخری باعث می شود که زنگ آب ناشی از آن کل فواره را که نازل روی آن نصب شده است بپوشاند و ظاهر بدی را به چشمه بدهد. علاوه بر این ، نازل آبنما استیل دارای لامپ تمام رنگ ویژه مخصوص نصب روی نازل است که با ولتاژ ایمن 12 ولت کار می کند و دارای استاندارد IP-68 است. نازل نمکدانی دارای رزوه داخلی است و به راحتی بر روی لوله پلاستیکی یا فلزی بسته میشود. جسم انسان به شمار آورد . کمبود این عنصر حیاتی نیز بیشتر از همه انسان را نگران کرده است. 

همینطور نورپردازی و کنترلر ها نیز بسته به نیاز و سلیفه از این قاعده مستثنی نیستند. سیکل بسته به این معناست که آب ورودی به آبنماها از چرخه خارج نشوند. این انواع میتوانند از جهات مختلفی نیز باشند. فواره در واقع سازه ای است که در انواع حوض و آبنمای خانگی نصب و راه اندازی می­گردد و نوعی حرکت خاص به آب می­بخشد. گیاهان آبزی با اشکال مختلف و رنگ سبز برگهای خود ، مناظر زنده ای را به باغ های آبی می بخشد. در داخل نازل پرده آب سایز100 انعکاس که به صورت استاندارد ساخته می شود ، یک سری صفحات استیل با اشکال خاص وجود دارد که وظیفه آنها آرام سازی آب ورودی و به عبارتی رفع ارتعاشات آب ورودی است که پس از عبور از این صفحات استیل نازل ارتعاشات آب گرفته شده و آب به آرامی به لبه نازل آبنما دیواری می رسد و به طور یکنواخت از لبه تخلیه جریان می یابد. بدنه ی آبنما به طور کلی بسته به سلیقه طراحی و سیستم برقی در آنها کار خواهد شد. دومین ویژگی که در نازل پرده آب یک ویژگی مهم است ، ساختار داخلی آن است.

میله خروجی این آبنما قطر و طول یکسانی ندارد هم چنین دارای آبکاری نیکل کروم استکاربرد این فواره برای پرتاب کردن آب از لبهی استخر به داخل آن کاربرد دارد. جالب است بدانید که این آبنما و فواره استخر خانگی قادر است تجربه ای به یاد ماندنی از شنا و لذت بردن از محیط در استخرهای سرپوشیده را برای شما به ارمغان بیاورند. انواع پمپ کارواش خانگی. نازل فواره قل زن ۱ اینچ آلومینیومی برای انواع آب نما و استخر قابل استفاده است. نازل فواره پفکی ، نازل فواره قل زن ، نازل کومت. استخرهای کم عمق ، اغلب با چشمه های متعدد و چراغ های رنگی ، که به آبنما و فواره استخر معروف هستند. ایران پمپ نمایندگی پمپ استریم چین Stream : شامل کف کش استریم - پمپ خانگی استریم - لجن کش استریم - پمپ عمودی استریم - ست کنترل استریم توسط ایران پمپ و با قیمت ارزان به سراسر کشور ارسال می گردد . برای خرید و استعلام قیمت نازل آبنما و نیز نازل پرده آب سایز40 سانتی متر میتوانید با شماره های قرار داده شده در انتهای سایت تماس بگیرید و از یک مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید. کلیه فواره های حوضی و استخری را میتوانید با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه سیگما تهیه نمایید.

منبع: فروشگاه تخصصی نازل های ابنما سیگما 

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

 

این امر باعث ایجاد صدای دلنشین شرشر آب و جذابیتی آرامش بخش می شود. یک آبشار را پدیدمی آورد که آب را با صدای دلنشین به سمت پایین پرتاب می کند. بهترین و مناسب ترین خرید نازل پرده آب و خرید نازل استیل دیواری را با ارتاب شاپ تجربه کنید. این نمونه ابعاد متفاوتی توسط کارشناسان مجرب ارتاب شاپ تهیه و تولید می شوند. در این نمونه از کارها از نازل پرده اب های استیل براق استفاده می شود. جنس تمامی نازل های پرده آب از بهترین مواد اولیه و مرغوب ترین متریال روز دنیا می باشد. جهت زیبایی پرده آب در شب، می توان از نورپردازی های گوناگون استفاده نمود. در بازار امروزه با توجه به بالاتر رفتن دانش فنی و پیشرفت تولید و ساخت و سازها نمونه های بسیار متعددی از فواره و نازل را می توان معرفی نمود. این نمونه از نازل های پرده آب در ابعاد متفاوتی توسط کارشناسان مجرب ارتاب شاپ تهیه و تولید می شوند. نازل ها مکانیزم های متفاوتی را برای خروج آب از خود دارند.

با استفاده از دیواره حبابی شما یک پارتیشن زنده و چشم نواز را در دکوراسیون خود خواهید داشت. آبنمای حبابی یا دیوار حباب یکی از المان های تاثیر گذار در معماری نوین می باشد، حباب نما یا دیواره حباب آبنمایی مناسب جهت استفاده در فضاهای داخلی می باشد،آبنما حبابی با ایجاد حرکات نامنظم ذرات ریز حباب در حجمی نورانی از آب جلوه ای متفاوت و زیبا را پدید می آورد. طراحی دکوراسیون همواره نیازمند استفاده از ایده های خلاقانه،جدید و هیجان انگیز میباشد که طراحی های معماری را در نگاه بیننده جسورانه و هیجان انگیز جلوه بدهد. نازل آبشاری پرده اب به صورت یک آیتم دکوراتیو و بسیار جذاب با ایجاد صدای آرامش بخش آب محیطی هیجان انگیز را برای شما فراهم می آورد. نمایندگی اوربیت آمریکا ORBIT : فروش و واردات انواع تجهیزات آبیاری اوربیت آمریکا در ایران به صورت تخصصی توسط فروشگاه ایران پمپ صورت می گیرد . افتخار ما اطمینانی است که مشتریان عزیز نسبت به محصولات ما داشته اند و ما را در هر چه بهتر شدن در امر فروش نازل استیل دیواری و فروش نازل پرده آب یاری کرده اند. می توانید با کارشناسان فروش آبنما پرده ای ما در سایت ارتاب شاپ ارتباط برقرار کرده و مشاوره رایگان بگیرید. 

اصولاً تعداد زیادی از این المان نورپردازی استخر را در اطراف و یا حاشیه استخر جایگذاری میکنند و با استفاده از برخی افزونههای بصری و سمعی همچون لامپهای رنگی ال ای دی، حرکت داینمیک و یا موزون آب به همراه موزیک فضایی فوق العاده را طراحی کرده که هر کسی از دیدن آن لذت میبرد. از این فواره می توان در فواره موسیقی ، فواره موزون (هارمونیک) و فواره ساده استفاده کرد. البته تبدیل تبدیل موسیقی به جت های آب کاملا نسیی بوده و رابطه مستقیمی با کیفیت قطعات اجرا شده در پروژه دارد . همچنین شرکت آرتاب با رزومه اجرای صدها آبنمای حبابی به صورت سفارشی در زمینه اجرای پروژه های آبنمای حبابی به صورت سفارشی نیز فعالیت دارد. دارند. نازل پرده آب با شوتینگ و پرتاب آب از لبه استخر به داخل استخر به صورت پرده ای شفاف و شیشه ای عمل می کند. که به مراتب مقاوم تر از شیشه بوده و قابلیت عبور نور از خود را فراهم می سازد. یکدستی و شیشه ای بودن ریزش آب علت اصلی نامگذاری این نازل به آبنما پرده ای و یا نازل پرده آب می باشد.

آنها همچنین حوضچه کوچکی را در کنار تجلی ایجاد می کنند تا جلوه ای طبیعی به آبنما و فواره استخر بدهند. بعد از آن نازل را روی دیوار تراز و پیچ می کنند . نصب نازل پرده آب دیواری ، آسان و راحت بر روی دیوار و یا روی پایه انجام می شود. این امر به منظور زیبایی بیشتر بر روی دیوار و در معرض دید بودن نازل می باشد. نازل فواره از مهمترین و کاربردی ترین تجهیزات در فواره ها و آبنماها است.در ساخت آن ها می توان بر اساس نوع آبنما مدلهای مختلف را در تعداد متنوع به کار برد. بنابر محل نصب و مقتضای مناسب آن می توان در میان این ابعاد مختلف نازل پرده آب انتخاب مناسبی داشت. برای نصب نازل های پرده ای روکار دیواره مورد نظر را عایق می کنند . و باید در نظر داشته باشید که هرچه ارتفاع نازل نصب شده از سطح آب کمتر باشد. عرض این نازل پرده اب ها از ۱۰سانتیمتر شروع و تا ۲۰۰ سانتیمتر ادامه دارد. نازل آبشاری پرده اب باعث صدای آرامش بخش ریزش آب در فضای بیرون یا داخل ساختمان،همواره لذت بخش میباشد.

منبع : فروشگاه سیگما 

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

 

نازل فواره مانند مانند چشمه بلوری است و تا زمانی که آب به زمین نرسد ، نور را منتقل می کند. در ادامه به معرفی محبوبترین آبپاش مخفیشونده دنیا پرداخته و شما را با ویژگیهای منحصربهفرد این محصول بینظیر آشنا خواهیم کرد. در این میان علاوه بر انتخاب حوض و آبنما، انتخاب اتصالات و اصطلاحا فواره و نازل آن با سبک های مختلف نیز تفاوت خاصی در کار ایجاد می­کند. 1 استفاده می شود.آب خروجی از این نازل که از طریق 7 سوراخ به قطر 1.5 میلیمتربه صورت طبقاتی آب را با زیبایی خاصی به بیرون هدایت میکند و سری نازل خروجی این محصول ثابت بوده و از آنجایی که مایع ورودی به این نازل فشار و سرعت بالایی دارد کیفیت ساخت محصول از اهمیت زیادی برخوردار است. این نازل ها نوع خاصی از فواره ها است که جریان آشفته آب را تبدیل به جریان کاملا پیوسته می کند. جنس بدنه این محصول بایستی از استیل ۳۰۴ یا استیل ۳۱۶ باشد. ایران پمپ نمایندگی پمپ آب داب ایتالیا DAB : شامل پمپ آب خانگی داب - پمپ یک اسب داب - پمپ سیرکولاتور داب ایتالیا - پمپ کف کش داب - پمپ لجن کش داب - پمپ شناور داب - پمپ استیل داب - پمپ عمودی داب - پمپ زمینی داب می باشد . 

پمپ پدرولا از لحاظ کیفیت با توجه به استفاده از جنس استیل در پروانه های خود توانسته جایگاه ویژه ای از لحاظ کیفیت دارا باشد ، البته همین مورد باعث قیمت بالای آن و واردات و خرید کمتر آن در بازار ایران دانست . همانطور که احتمالاً می دانید ، آب در ایران باستان نشانه روشنایی و پاکی بود و از ارزش بالایی برخوردار بود. همانطور که گفتیم نازل از مهمترین المان های مورد استفاده در حوض و آبنما است که زیبایی کار را چندین برابر می کند و به همین جهت جنس آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می­باشد. ابنیه : در هر پروژه عمرانی بخش ابنیه در حقیقت قسمتی از کار است که به حوزه ساخت و ساز مربوط می شود . انواع نازل در آبنما و کاربرد آن بسیار گسترده است تا آن جا که کیفت نهایی کار مستقیما به نازلها بستگی دارد. در حال حاضر کارواش بوش دارای قیمتی بسیار مناسب و با کیفیتی خوب در بازار ایران عرضه می گردد . ایران پمپ نمایندگی کارواش برتولینی ایتالیا BERTOLINI : فروش انواع کارواش برتولینی - پمپ پیستونی برتو ایتالیا - پمپ کارواش آب گرم برتو ایتالیا توسط فروشگاه اینترنتی پمپ ایران و ارسال به سراسر کشور .

ایران پمپ نمایندگی کارواش بوش پمپ آلمان BOSCH PUMP : فروش انواع کارواش صنعتی بوش آلمان - پمپ پیستونی و پمپ پلانجری بوش پمپ آلمان در فروشگاه اینترنتی ایران پمپ . ایران پمپ نمایندگی کارواش اینتر ایتالیا INTERPUMP : فروش و واردات انواع پمپ پیستونی و پمپ کارواش اینتر ایتالیا در فروشگاه اینترنتی ایران پمپ به عنوان نمایندگی کارواش اینتر ایتالیا عرضه می گردد . فروش انواع فیلتر دیسکی آزود AZUD اسپانیا در ایران توسط فروشگاه ایران پمپ و ارسال به سراسر کشور ارسال می گردد . فیلتر دیسکی آزود دستی و فیلتر اتوماتیک آزود اسپانیا در ایران دارای کیفیتی خوب و قیمتی کمی گران در بازار ایران عرضه می گردد . اکثر میدان ها و پارک های شهرهای ایران دارای چشمه هستند. خروج آب ازاین فواره ها به صورت طبقاتی خواهد بود. یا دست کم در ظاهر این طور به نظر میآیند. در انتخاب میان انواع مختلف از نازل ها، با توجه به نوع کاربری خود می­توانید نمونه ی بهتری را انتخاب نمایید و این دقت را به خرج دهید که میزان پاشش آب فواره آبنما قابل تغییر و تنظیم است. به طور کلی می­توان گفت نقطه خروج مایعات از لوله ها و سوراخ های پاششی آب را نازل می­گویند که میزان و طریقه ی پاشیدن آب از لوله را تنظیم می­کند.

تابش نور از پایین به بالا و تنظیم مقدار آن ، حرکت آب در ناحیه اطراف و روی شاخ و برگ گیاهان را منعکس می کند. زیبایی این نوع از نازل بسیار زیاد بوده و عموما برای حوض و آبنماهای خانگی استفاده می­شود و به این جهت که آب از آن با سرعت کمتری خارج می شود، امکان پاشیده شدن در فضای اطراف وجود ندارد. طبق قوانین تجربی در این زمینه ، قطر استخر یا حوضچه باید حداقل دو برابر ارتفاع آب چشمه باشد. قبل از هر چیز باید گفت که آبنما و فواره استخر خانگی بنایی است که در داخل یا خارج ساختمان ، پارک ها ، اماکن تفریحی و امثال آن نصب شده است . در این بین نازل یا آبپاش به سری های خروج آب از آبنما ها یا کفی های حوض می­گویند که بر سر فواره نصب می­گردند و علاوه بر استفاده در ابنماها و حوض ها مصارف گسترده ی دیگری نیز دارد. قیمت این پمپ بالا و همچنین کیفیت بالایی را دارا می باشد . ایران پمپ نمایندگی پمپ پنتاکس ایتالیا Pentax : فروش انواع پمپ آب خانگی پنتاکس ایتالیا - پمپ چاه آب پنتاکس ایتالیا - پمپ شناور پنتاکس ایتالیا - کف کش پنتاکس ایتالیا - پمپ دو اسب پنتاکس ایتالیا - لجن کش پنتاکس ایتالیا - بوستر پمپ پنتاکس ایتالیا - ست کنترل پنتاکس ایتالیا - هیدرو تانک پنتاکس ایتالیا با قیمت مناسب از نمایندگی پنتاکس ارائه می گردد .

  • paya marketing