نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

راز نازل فواره

. نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.یکی از مهمترین قسمت ها در آبنما خروجی آب می باشد و نازل بیشترین تاثیر در خروجی آب دارد. اما نوع دوم آنها ترکیبی از آب و هوا را برای خروجی به کار میبرند. اما با وجود خروجی پر حجم، مصرف آب آنها بسیار کم میباشد. این فواره را میتوان در آبنمای (موزیکال، آبنمای ریتمیکهارمونیک) و آبنمای ساده به کار بردهمان طور که از اسم این نوع از نازل مشخص است خروجی آب این نازل به شکل پر طاووس است . نازل پرده آب جت طوری طراحی شده است که میتواند آب را تا ارتفاع زیاد پرتاب کند از این رو استفاده از این مدل نازل برای انواع آبنمای موزیکالکه با هدف پرتاب آب با ارتفاع زیاد قرار است ساخته شود، مناسب استهم چنین این نوع از فوارهها برای زیباسازی استخرهای بزرگ و دریاچه ها کاربرد دارد.
این نوع از نازل پرده شفاف و نازکی از آب را به شکل چتر در آورده که از ویژگیهای آن مقاومت در برابر آب استپاشش آب کمی داشته و مناسب برای آبنماهای داخلی وآبنمای موزیکال خانگیاست هم چنین خروجی آن به سطح آب بستگی ندارد. کاربرد این نوع از نازلها بیشتر برای فضای باز مناسب است و زیبایی فوق العادهای به محیط میدهد هم چنین جنس آنها از برنج یا استیل ساخته شده است. بنابراین لازم است چراغی را مناسب با آبنما و ضد آب انتخاب کنید و درجه حفاظت آن IP68 باشد. فروش انواع پمپ اتاترون پیستونی و دیافراگمی مخصوص تزریق انواع مواد شیمیایی به داخل آب خدمت کاربران فروشگاه ایران پمپ با قیمت مناسب به فروش می رسد . پردهی آب مانند آیینه عمل کرده و زیباییهای نور را از خود منعکس میکند. این امر به دلیل این است که، برخی از نازل ها در خارج از سطح آب استفاده میشوند. خروجی انواع ساده ی نازل آبنما، آب را به صورت ساده و بلوری شکل از خود خارج میکنند.
یکی از تجهیزات فواره و آبنما است.

۴۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

حتما برای شما هم پیش آمده که برای رفتن به سفر و یا یک مراسم خاص، نیاز به یک خودرو با ظرفیت بالا داشته اید تا بتوانید مسیر مورد نظرتان را همراه با خانواده، دوستان و یا همکارانتان طی کنید.


یکی از خدمات پرطرفدار کافه رنت، اجاره ون و اتوبوس دربستی به صورتبدون رانندهو با راننده می باشد که شما عزیزان می توانید با قیمتی مناسب از این خدمات بهره مند شوند. لازم به ذکر است که تمامی ون های کافه رنت، مانند تمامی خودروهای کافه رنتی از سلامت کامل سیستم تعلیق، تهویه و بدنه برخوردارند و با خیال راحت می توانید نسبت به اجاره آن ها اقدام کنید.
در ادامه اطلاعات کاملی درباره ی شرایط اجاره ون، مینی بوس و اتوبوس و قیمت اجاره این اتومبیل ها را برایتان به اختصار توضیح می دهیم.

قیمت کرایه ون دربستی

هزینه اجاره ون دربستی با توجه به نوع خدمات دریافتی متفاوت است. اگر برای داخل شهر ون را کرایه کنید هزینه به صورت ساعتی و اگر برای خارج از شهر می خواهید به صورت کیلومتری محاسبه می شود. به این نکته باید توجه کرد که هزینه ون دربستی به دلیل اینکه راننده هم در اختیار شما است به صرفه تر خواهد بود اما به این نکته هم توجه کنید که اگر ون را بدون راننده اجاره کنید مسئولیت زیادی بر گردن شماست. در صورت تصادف و خسارت هزینه ها به عهده شما خواهد بود. پس اجاره ون دربستی مسیولیت کمتری را برای شما خواهد داشت.

قیمت اجاره ون و اتوبوس دربستی با توجه انتخاب نوع بدون راننده و همراه با راننده و همچنین بستگی به اینکه شما چه امکانات اضافی قصد دارید اضافی کنید متفاوت خواهد بود .

برای اطلاع دقیق از قیمت اجاره ون دربستی یا اتوبوس های مسافرتی میبایست پس از انتخاب خودروی مورد نظر با کارشناسان فروش ما در کافه رنت تماس حاصل کنید .

سفرهای گروهی همیشه یکی از پرطرفدارترین سبک از سفرها بوده است. الالخصوص برای توریست ها و گردشگرانی که به محیط، آب و هوا و فرهنگ مقصد مورد نظرشان آشنا نیستند و یک راننده مجرب و آشنا به اصول گردشگری می تواند بسیار مفید و موثر باشد.
مزیت دوم اجاره ون و اتوبوس با راننده، استراحت در مسیر و لذت بردن از تماشای مناظر اطراف می باشد، بدین ترتیب دیگر لازم نیست خستگی رانندگی طولانی مدت را تحمل کنید و این کار را به رانندگان کافه رنت بسپارید. برای اجاره ون مسافرتی می توانید ون های
h350 را که دارای سقف بلند و دارای سیستم تهیه مناسب هستند استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خاواندن ادامه ایم مقاله به9 یات الوون مراجعه نمایید و همچنین جهت رزرو کردن انواع خدمات اجاره ون با شماره های زیر تماس بگیرید:

شماره تماس: 09120959060

اجاره ون برای ترانسفر فرودگاهی

خستگی سفر و آشنا نبودن به مسیرها برای مسافران، گردشگران و توریست های خارجی و ایرانی که به صورت گروهی سفر هوایی دارند باعث شده تا به محض ورود به فرودگاه به دنبال اجاره ون باشند .

ون هایی همراه با راننده های مجرب و دوره دیده انتخاب مناسبی برای گردشگران میباشد.

ترانسفر فرودگاهی تا محل اقامت شما یا شروع سفر ماجراجویی از جمله برنامه هایی است که رانندگان ون و اتوبوس شرکت کافه رنت برای آن آموزش دیده اند .

شما با خیال راحت میتوانید ون دلخواه خود را با هر ظرفیت و امکاناتی از فرودگاه تا مقصد خود به هر گوشه ایی از ایران اجاره کنید

  • مجهز به سیستم wifi هستند و در طول سفر امکان استفاده از اینترنت میباشد
  • صندلی کودک برای راحتی کودکان و والدینشان در طول سفر طراحی شده
  • بیمه مسافرتی برای امنیت سلامت مسافران در جاده ها از موارد اجباری در اجاره ون ها و اتوبوس ها میباشند
  • راننده راه بلد و لیدر های مجرب و کار آزموده و مسلط به زبان انگلیسی ، فرانسه و ترکیه ای
  • مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی قوی
  • راحتی صندلی های راحت و نرم همانند خودرو های سواری

اجاره ون لوکس مناسب تشریفات

ون های لوکس و فول امکانات مناسب برای تشریفات علاوه بر تمیزی و مجهز بودن خودرو میبایست از رانندگان خوش پوش و خوش رو و مسلط به زبان خارجی برخوردار باشند .

اجاره خودرو های ون هیوندای و هایس از جمله ون هایی است که کافه رنت برای تشریفات مراسم پیشنهاد میدهد.

اجاره ون های مسافرتی علاوه بر این که برای تردد بین شهری استفاده میشود برای طبیعت گردی و کشف دشت ها و مکان هایی که مناسب کمپینگ رفتن باشد هم اجاره میشود .

گروه های طبیعت کردی برای سفر های چند روزه خود نیاز به راه بلد و ون هایی دارند تا بتواند مسیر های سخت و ناشناخته را با امنیت و به سلامت طی کنند و به همین جهت ون مسافرتی برای این منظور اجاره داده میشود.

اجاره اتوبوس دربستی

به جای اجاره تعداد زیادی ون ، برای کاهش هزینه های مشتریان از اجاره ون دربستی با همان امکانات ون در مجالس و سفرها استفاده میشود .

اتوبوس های اجاره ایالوون مجهز و دارای تمام مجوز های لازم برای تردد آماده سفر به سراسر ایران و کشور های همسایه مانند ارمنستان میباشند.

اجاره ون با راننده

اجاره ون دربستی در تهران و کرج شامل ون های تویوتا هایس و هیوندای h350 است. خدمات کرایه ون 10 ساعته درون شهری، ترانسفر های تشریفاتی و فرودگاهی می باشد که همراه با مجرب ترین و با سابقه ترین رانندگان تشریفات و سرویس های دربستی خدمات رسانی می شود. در اجاره ون با راننده به دلیل اینکه خودرو در اختیار راننده شرکت هست خیالتان از بابت خسارت های پیش رو می تواند راحت باشد.

 

 

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

اهمیت اجاره ون در فرودگاه امام خمینی

از خدمات حمل ونقل لوکس جهت استقبال از میهمانان مهم در فرودگاه امام خمینی، اجاره ون است که شرکت به خوبی این خدمات را ارائه می نماید. همان طور که می دانید فرودگاه امام خمینی از پر پروازترین فرودگاه های بین المللی در ایران است. برای پروازهای داخلی نیز با اختلاف اندک در رتبه دوم بعد از فرودگاه مهرآباد قرار دارد.
مدیران و رؤسای شرکت ها و افراد مهم سیاسی و همچنین میهمانان خارجی ازجمله افرادی هستند که از خدمات ون تشریفاتی استفاده می نمایند. همچنین با توجه به مطالبی که در قسمت های قبل گفته شد، افرادی که با جمعیت های بالا عازم سفر هستند می توانند از این خدمات بهره مند گردند.
در جریان هستید که هر فرد برای سفر حتماً تعدادی چمدان و ساک همراه خود دارد که فضای زیادی را اشغال خواهد نمود؛ بنابراین در اینجا به اهمیت اجاره ون در فرودگاه امام خمینی پی خواهید برد. چون شما به طور مثال با کرایه یک ماشین لوکس ژاپنی، می توانید به آسانی و راحتی به سفر خود بپردازید و در سریع ترین زمان ممکن به مقصد برسید.

شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی

شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی در شرکت الوون با توجه به نوع ون و نوع خدمات دریافتی مشخص گردیده و دریافت می شود. تابعیت و شرایط فرد اجاره کننده خودرو، ازجمله فاکتورهایی است که بر روند کار تأثیرگذار است.

• اجاره ون بدون مدرک

ون ها اغلب با راننده بوده و بنابراین برای اجاره کردن ون به مدرک خاصی نیاز نیست. نماینده شرکت به عنوان راننده در خودرو حضور دارد و همه مسئولیت های خودرو به عهده ایشان خواهد بود.
پس شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی بسیار آسان بوده و کرایه خودرو به صورت کیلومتری و ساعتی محاسبه می گردد. در هنگام اجاره ون فرودگاه امام کارشناسان شرکت ما، عکس بلیت پرواز شما را تحویل می گیرند.

• تیم پشتیبان الوون

در کل هماهنگی های پرواز به عهده تیم ما کافه رنت بوده که با استعلام ساعت پرواز، راننده در گیت با یک پلاکارد که نام شما روی آن درج شده منتظر شما می ماند. سایت کافه رنت امکان جستجوی خودرو بر اساس نیاز شما را چه ازنظر نوع خودرو و چه ازنظر قیمت ارائه خواهد داد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه این مقاله به سایت الوون مراجعه نمایید.یا با شمار های زیر تماس بگیرید:

شماره تماس: 09120959060

 

البته با توجه به این که ترانسفر را نمی توان روی بلیت هواپیما خرید بنابراین برای استفاده از خدمات ترانسفر لازم است که به مؤسسه اجاره خودرو رجوع نمایید.

اجاره ون برای ترانسفر فرودگاهی در مجموعه الوون

آشنا نبودن مسافران به مسیرها، خستگی مفرط و نیز وجود گردشگران و توریست های داخلی و خارجی که به شکل گروهی مسافرت می نمایند، موجب می شود که این افراد به محض رسیدن به فرودگاه به دنبال اجاره ون باشند.


• رانندگان مجرب

ون های اجاره ای در شرکت کافه رنت، رانندگان بسیار مجرب و دوره دیده دارد که همراهان بسیار خوبی برای شما در طی سفر خواهند بود و به شما این امکان را می دهند تا با خیالی آسوده و با استفاده از ظرفیت ها و امکانات داخلی ماشین به راحتی از فرودگاه به سایر نقاط سفر کنید.

• امکانات رفاهی

ون های اجاره ای شرکت ما مجهز به سیستم وای فای بوده و شما می توانید در طول سفر از اینترنت استفاده کنید. همچنین این ون ها مجهز به صندلی کودک هستند که موجب راحتی کودکان و والدین آن ها خواهد بود.


• بیمه های مسافرتی

از دیگر ویژگی های این ماشین ها می توان به بیمه مسافرتی آن ها اشاره کرد که همگی مسافران در طی سفر بیمه می گردند. وجود راننده های مجرب و کارآزموده و مسلط به زبان های مختلف همچون انگلیسی، فرانسوی، ترکی و غیره از شاخصه های دیگر این ون ها است.
در ضمن این خودروها مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی باکیفیت بالا هستند. رانندگان این ون ها آمادگی لازم جهت سفرهای طولانی را داشته و بنا به درخواست مسافران برای مقصد موردنظر حرکت می کنند.

مشکلات اجاره ون در فرودگاه امام خمینی

ون های شخصی ممکن است فاقد کیفیت لازم و امکانات رفاهی برای مسافران باشند. همچنین ازنظر بیمه نیز ممکن است مشکلاتی داشته باشند. این احتمال وجود دارد که رانندگان ون های شخصی مسلط به زبان های خارجی نباشند و این مسئله می تواند مشکلاتی را برای گردشگران و مسافران ناآشنا به مسیرها ایجاد نماید.
قیمت ها نیز ممکن است به صورت سلیقه ای اعمال شود و این موضوع نیز می تواند موجب نارضایتی مسافران گردد. بنابراین در اینجا توصیه می کنیم که جهت اجاره ون در فرودگاه امام خمینی حتماً از سایت ها و شرکت های معتبر مانند الوون استفاده نمایید.

 

 

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

در این مطلب از مجموعه ایران ون رنتال قصد داریم تا درباره اجاره ون برای فرودگاههای کشور صحبت کنیم.

برای رفت و آمدهای گروهی به فرودگاه ها افراد زیادی دچار مشکل هستند.

خیلی از شرکت ها و موسسات برای رفت و آمد های کارکنان از ون ها جهت ترانسفر استفاده میکنند.

تجربه نشان داده اجاره ون بسیار مرقون به صرفه تر از بردن خودروهای شخصی به فرودگاه است.

چراکه باید هزینه پارکینگ برای خودرو را هم بدهید.

 اجاره ون برای فرودگاه مهرآباد

یکی از فرودگاههای ایران که سالهاست مسافران زیادی در خود دیده فرودگاه مهرآباد است.

البته چندسالی هست که در این فرودگاه فقط پروازهای داخلی انجام میشه و پروازهای بین المللی در فرودگاه امام خمینی صورت میگیره.

فرودگاه مهرآباد در سال 1317 در روستای مهرآباد تهران ساخته شد البته الان دیگه همچین روستایی وجود نداره.

و در اطراف فرودگاه تا چشم کار میکنه باند های فرودگاه وجود داره.

رفت و آمد به فرودگاه یکی از مشکلات عمده افرادی است که پرواز های داخلی انجام میدهند.

چرا که نه میتوان خودروی شخصی برد و اگر هم دسته جمعی باشید با کلی بار و چمدان و وسیله میشه تاکسی گرفت.

به دلیل اینکه هزینه بالایی برای تاکسی از سراسر ایران تا فرودگاه امام خمینی باید پرداخت کرد

و نهایتا با وسیله 4 نفر میتونن در تاکسی سوار بشن.

شما میتونین به راحتی از هر شهری با اجاره ون از ایران ون رنتال با کمترین هزینه ون مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید و

از درب منزل سوار بشین و نگران دیر رسیدن به فرودگاه نباشید.

ترمینال های فرودگاه مهرآباد

فرودگاه مهرآباد دارای 6 ترمینال است.

ترمینال ۴ فقط برای پروازهای خروجی فرودگاه مهرآباد و ترمینال ۶ به پروازهای ورودی اختصاص داره.

ولی حتما دیده اید که ترمینال 2 همیشه شلوغ ترین ترمینال فرودگاه مهرآباد است.

اگر شما هم حداقل یکبار از فرودگاه مهر آباد استفاده کرده باشید متوجه اهمیت اجاره ون برای فرودگاه مهر آباد میشوید

پس اگر مسافر هستید و یا قصد به استقبال رفتن مسافری را دارید باید حتما بدونید که به کدوم ترمینال  برین.

یکی از مزیت های اجاره ون برای فرودگاه مهرآباد راننده های وارد به ترمینال های فرودگاه است.

این راننده ها به خوبی میدانند شما را به کدام قسمت ببرن تا دیر به پرواز نرسید.

چراکه ۲۰ دقیقه پیش از ساعت پرواز، پذیرش مسافر تمام می‌شود. پس حتما باید یک ساعت قبل از پرواز در سالن باشید.

در ترمینال ۱ پروازهای خروجی شرکت‌های هواپیمایی زاگرس، کیش‌ ایر و وارش را میبینیم و پروازهایی که توسط این شرکتها صورت میگیره.

ترمینال ۲ پروازهای ورودی کیش‌ ایر، زاگرش و وارش و پروازهای ورودی و خروجی.

ایرلاین‌های ایران‌ ایر، آتا، کارون، ایران ایر تور، قشم ایر و معراج انجام می‌شود.

ترمینال 4 نیز برای مسافران پروازهای خروجی شرکت های کاسپین،تابان،آسمان،پویا،ساها،ماهان و سپهران است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مجموعه الوون تماس بگیرید:

 

شماره تماس: 09120959060

 

 

ترمینال 6 هم برای پروازهای ورودی شرکت‌های هواپیمایی ماهان، کاسپین، آسمان، تابان، اترک، ساها، سپهران و پویا است.

و از ترمینال 3 و 5 فقط مسافران حج عمره و نمنع استفاده میکنند.

اهمیت اجاره ون برای فرودگاه

شاید براتون سوال باشه که چرا به اجاره ون برای فرودگاه نیاز داریم.

به غیر از فرودگاه مهرآباد فرودگاههای زیادی در کشور وجود دارن که روزانه تعداد بالایی پرواز در اونها انجام میشه.

به طور مثال یک گروه  قصد دارن تا  از تهران به مشهد و فرودگاه هاشمی نژاد سفر کنند

برای رفتن به فرودگاه نیاز به یک خودرو دارن تا بتونن به راحتی به پرواز خود برسن و از اونطرف در فرودگاه هاشمی نژاد

برای رفتن به هتل و یا گردش در شهر هم نیاز به یک خودروی گروهی دارن

پس تنها راه و بهترین راه برای اینکار اینه که در هر دو شهر از کرایه ون استفاده کنند

مجموعه ایران ون رنتال با ارائه خدمات کرایه ون در شهرهای مختلف این امکان رو برای شما ایجاد میکنه تا در تمامی شهرها

بتونین به راحتی به هر جا که مقصدتون هست بروید.

حالا میدونین که با توجه به خارج بودن محدوده ی فرودگاه از شهر، مسافرانی که از هواپیما پیاده می شوند

باید با چه وسیله هایی به مقصد خود برسند.

اجاره ون یه فرودگاه برای مسافران تشریفاتی

اگر شما مسافر ویژه ای در تهران دارید و قصد بردن این مسافران و گردش در شهرهای دیگه رو دارید

میتونید از ون های تشریفاتی ایران ون رنتال استفاده کنید.

این ون ها با ظاهر شیک و لاکچری که داره بسیار مناسب برای گردشگران خارجی و میهمان های مهم شما محسوب میشه.

چرا که برای اغلب مسافران خارجی که دارای سمت و عنوان خاصی هستن تشریفات فوق العاده ای در نظر میگیرند

که ترانسفر مسافران هم یکی از همین موارد مهمه تشریفاته.

خدمات ترانسفر فرودگاه مهرآباد شامل ترانسفر از منزل تا فرودگاه با خودروی درخواستی و نیز ترانسفر تا پرواز از مسیر اختصاصی است.

با اجاره ون به فرودگاه سفر خود را آغاز کنید

فرودگاه مهرآباد نقطه آغاز سفر و پایان سفر به مقصد سایر شهرهای ایران می‌باشد.

برای رفتن به این فرودگاه در صورتی که تعداد اعضای خانواده یا همسفرانتان بیش از ظرفیت یک خودروی سواری باشه ،

می‌تونید با رزرو ون فرودگاه مهرآباد با آسودگی خیال در زمانمقرر به پرواز خودتون برسید.

فرقی نمی‌کند از کدام نقطه تهران و یا کدام شهر قصد عزیمت به فرودگاه مهرآباد رو دارید،

ایران ون رنتال  با سابقه درخشان دراجاره ون تاکسی برای فرودگاه مهرآباد

در اسرع وقت و با بهترین قیمت ها  ، ارزان‌ ترین راه برای رفتن به فرودگاه مهرآباد را به شما توصیه میکند.

انواع ون اجاره ای برای فرودگاه مهرآباد

شما با توجه به تعداد مسافران و عادی یا تشریفاتی بودن سرویس خودتون میتونین یکی از مدل های زیر راانتخاب کنید.

1-ون وانا

یکی از ون های ارزان برای اجاره ون وانا است .

این ون با داشتن ظرفیت 14 نفر مناسب سفرهای دسته جمعی و عادی شما است.

اگر برای رفتن به فرودگاه نیازی به ون هایی با امکانات خیلی زیاد ندارید

میتونین به راحتی و با هزینه کم از مجموعه ایران ون رنتال ون وانا را اجاره کنید.

ون وانا با داشتن صندلی های راحت با امکان تنظیم دستی و تخت خواب شو میتونه بهترین انتخاب برای

گشت های درون شهری قبل و یا بعد از فرودگاه باشه.

در حال حاضر این ون تنها  برای ترانسفر های فرودگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

ون وانا شباهت خیلی زیادی به ون تویوتا هایس داره و میتونید برای اجاره یک ون ارزان تر ولی شبیه به یک مدل ون تویوتا داشته باشید.

 

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

افزایش قیمت وانا در نیمه دوم 1401

آذر 1401: همزمان با آغاز مرحله جدید فروش ایران خودرو دیزل ویژه آذرماه، قیمت جدید ون وانا هم مشخص شده است. طبق اعلام رسمی سازنده این خودرو، قیمت جدید ون وانا 3TZ برای نیمه دوم سال 1401 معادل یک میلیارد و 221 میلیون و 294 هزار تومان اعلام شده که حدود 166 میلیون تومان، بیشتر از قیمت سابق این خودروست.

تولید ون وانا جدید با موتور 3TZ تویوتا

اگر همچنان علاقه‌مند هستید که بدانید موتور جدید ون وانا یورو5 چه تفاوت‌هایی با موتور ون وانا یوروی4 دارد، شما را به خواندن ادامه این متن، دعوت می‌کنیم.

تولید آزمایشی ون وانا با موتور EF7 توربو

ون وانا با موتور گازسوز EF7 توربو در اواسط سال 99 وارد بازار شده و فعلا تمام ظرفیت تولیدش که معادل تولید 10 هزار دستگاه برای سه سال آینده است،اجاره ون وانا یکی از پرطرفدار ترین آیتم هایی است که امروزه اکثر مردم از آن استفاده میکنند. در اختیار سازمان‌‌ها و ارگان‌های مختلف خواهد بود و ایران خودرو فعلا برنامه‌ای برای فروش آن به مشتریان حقیقی ندارد.

 

شما میتوانید برای اجاره ون وانا از مجموعه الوون با شماره زیر تماس بگیرید:

 

09120959060

 

 از جمله خدمات الوون میتوانیم به {اجاره ون برای شمال ، اجاره ون برای شمال}و... اشاره کرد.

 

تفاوت فنی وانا یورو 4 با وانا یورو 5

سری اول ون وانا ایران خودرو دیزل، موتور مشترکی با فوتون تونلند بنزینی داشت؛ یعنی همان موتور معروف 4G69 میتسوبیشی که 2.4 لیتر حجم دارد، در سینه ون وانا نیز می‌تپید.

اما ایران خودرو از سال 99 و بنابه الزامی شدن یورو5 برای خودروهای ساخت داخل، موتور میتسوبیشی را از ون وانا جدا کرد و قلب جدید 2.7 لیتری تویوتای را جای آن گذاشت. ون وانا با قلب جدید تویوتا، هم قدرت و گشتاورش بیشتر شده بود و هم مصرف سوختش.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

ترانسفر فرودگاهی یا استقبال فرودگاهی: راهی آسان برای شروع سفر

مقدمه

هر روزه که از خانه‌مان بیرون می‌ریم، دنیای جدیدی را با خود به دست می‌آوریم. یکی از تجربه‌های هیجان‌انگیز و در عین حال دغدغه‌آور، سفرهاست. با رشد فناوری و توسعه حمل‌ونقل، امکان سفر به نقاط دورتر و بزرگتر به ما داده شده است. در این سفرها، تجهیزات و خدماتی نیز ایفای نقش می‌کنند که به ما در انجام این تجربه کمک می‌کنند. یکی از این خدمات، ترانسفر فرودگاهی یا استقبال فرودگاهی است که در این مقاله به بررسی این موضوع مهم پرداخته‌ایم.

1. تعریف از ترانسفر فرودگاهی

ترانسفر فرودگاهی یا همان استقبال فرودگاهی، به عملی اطلاق می‌شود که در آن مسافران پس از فرود در فرودگاه، با وسیله‌ای مناسب به مقصد خود انتقال داده می‌شوند. این خدمت به مسافران کمک می‌کند تا بدون نگرانی از مسائل حمل‌ونقل، به مقصد خود برسند.

2. دلایل استفاده از ترانسفر فرودگاهی

استفاده از ترانسفر فرودگاهی دارای دلایل متعددی است که می‌توان به برخی از آنها اشاره کرد:

الف. راحتی و آسانی در حرکت

یکی از اصلی‌ترین دلایل استفاده از ترانسفر فرودگاهی، راحتی و آسانی در حرکت است. مسافران با رزرو مسبق این خدمت، نیازی به پیدا کردن وسیله‌ای برای حرکت به مقصد خود ندارند.

ب. صرفه‌جویی در زمان و انرژی

معمولاً فرودگاه‌ها به دلیل شلوغی و ترافیک، مناطق پرسر و صدا و وقت‌گیر هستند. استفاده از ترانسفر فرودگاهی باعث می‌شود تا مسافران صرفه‌جویی در زمان و انرژی داشته باشند.

3. کاربردهای ترانسفر فرودگاهی

ترانسفر فرودگاهی در انواع مختلف سفرها کاربرد دارد:

الف. سفرهای کاری

مسافرانی که برای انجام کارهای تجاری به سفر می‌روند، به دنبال راهی سریع و مطمئن برای حرکت به مقصد خود هستند. ترانسفر فرودگاهی این امکان را به آنها می‌دهد که با راحتی به محل کار یا جلسات خود برسند.

ب. سفرهای تفریحی

مسافرانی که به تفریح و گردش می‌روند نیز می‌توانند از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنند. این خدمت به آنها کمک می‌کند تا بدون استرس و زحمت حمل‌ونقل، از لحظات خوشی در سفر خود بهره‌برده و به مقصد موردنظر برسند.

4. چگونگی رزرو ترانسفر فرودگاهی

رزرو ترانسفر فرودگاهی بسیار ساده است. معمولاً ارائه‌دهندگان خدمات ترانسفر فرودگاهی وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی دارند که از طریق آنها می‌توانید وسیله‌ای را که مطابق با تعداد مسافران و نیازهای شما است، انتخاب و رزرو کنید.

نتیجه‌گیری

ترانسفر فرودگاهی یک خدمت بسیار مفید برای مسافران است. این خدمت به آنها این امکان را می‌دهد که با آسانی و راحتی به مقصد خود برسند. همچنین، باعث می‌شود تا تجربه‌ی سفری لذت‌بخش‌تر داشته باشند.

پرسش‌های متداول

1. آیا ترانسفر فرودگاهی تنها در خارج از کشور موجود است؟

نه، ترانسفر فرودگاهی برای همه‌ی نوع‌های سفرها، اعم از داخلی و خارجی، در دسترس است. این خدمت به مسافران کمک می‌کند تا در هر نوع سفری بهره‌برداری کنند.

2. آیا می‌توان در مقصد نیز ترانسفر فرودگاهی را رزرو کرد؟

بله، برخی از ارائه‌دهندگان این امکان را فراهم می‌کنند که هم ترانسفر از فرودگاه به مقصد و هم برگشت را در یک بسته رزرو کنید.

3. آیا ترانسفر فرودگاهی هزینه‌بر است؟

هزینه ترانسفر فرودگاهی بسته به فاصله، نوع وسیله‌ای که انتخاب می‌کنید، و شرکت ارائه‌دهنده متغیر است. با انجام تحقیقات لازم، می‌توانید گزینه‌ای مناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

4. آیا باید ترانسفر فرودگاهی را قبل از سفر رزرو کنیم؟

بله، بهتر است ترانسفر فرودگاهی را قبل از سفر رزرو کنید تا اطمینان حاصل کنید که خدمت در دسترس شما خواهد بود.

5. آیا می‌توان ترانسفر فرودگاهی را در صورت لغو یا تغییر برنامه کنسل کرد؟

بله، اغلب ارائه‌دهندگان این امکان را فراهم می‌کنند که در صورت لزوم ترانسفر فرودگاهی را کنسل یا تغییر دهید. اما بهتر است قبل از انجام هر تغییری، با شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق را دریافت کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر وخواندن ادمه مقاله ترانسفر فرودگاهی و تشریفات به سایت الوون مراجعه نمایید.

 

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

ارائه سرویس برون شهری: بهترین راه‌ها و راهکارها

مقدمه

سفرهای برون شهری همواره بخشی از زندگی ما بوده‌اند. از دوران‌های باستانی تا امروز، ما به دنبال راه‌هایی برای سفر به مناطق دیگر و کاشتن خاطراتی خوب هستیم. با پیشرفت تکنولوژی و شبکه‌های حمل و نقل، انتخاب روش‌های بهینه برای سفرهای برون شهری اهمیت بیشتری یافته است. در این مقاله، به بررسی چگونگی انتخاب سرویس‌های برون شهری و راهکارهای بهتر برای سفرهای راحت و بدون مشکل پرداخته خواهد شد.

مزایای سفرهای برون شهری

1. فرصت برای استراحت و تجدید انرژی

سفرهای برون شهری به ما فرصتی می‌دهند تا از زندگی روزمره فرار کنیم و به استراحت و تجدید انرژی بپردازیم. تغییر محیط و فعالیت‌های جدید به ما کمک می‌کنند تا از استرس‌ها و خستگی‌های روزانه دور شویم.

2. آشنایی با فرهنگ‌های مختلف

سفرهای به دیگر شهرها و مناطق، فرصتی مناسب برای آشنایی با فرهنگ‌ها، غذاها، و سبک‌های زندگی مختلف می‌باشند. این تجربه زندگی را از یک دیدگاه جدید نشان می‌دهد و افق دانش و آگاهی را گسترش می‌دهد.

3. خلق خاطرات به یاد ماندنی

سفرهای برون شهری ممکن است به خلق خاطراتی به یاد ماندنی منجر شوند. لحظاتی که با دوستان و خانواده در مکان‌های جدید تجربه می‌شوند، به خاطراتی دائمی تبدیل می‌شوند که همیشه در خاطرات مان می‌مانند.

انتخاب بهترین سرویس برون شهری

1. تحقیق و مقایسه قیمت‌ها

قبل از انتخاب سرویس برون شهری، حتماً تحقیقات دقیقی انجام دهید. قیمت‌ها، خدمات ارائه شده، و نظرات مشتریان به عواملی هستند که باید مورد بررسی قرار گیرند.

2. استفاده از فناوری

امروزه اکثر سرویس‌های برون شهری از فناوری‌های مدرن برای رزرو و مدیریت سفرها استفاده می‌کنند. از اپلیکیشن‌های تلفن همراه تا وب‌سایت‌های آنلاین، امکان رزرو و پیگیری سفرها به سادگی در دسترس است.

3. نظم و تنظیمات

یکی از ویژگی‌های مهم یک سرویس برون شهری، تنظیمات دقیق و نظم مناسب است. از زمان حرکت تا ترتیبات در محل مقصد، همه باید به خوبی تنظیم شده باشد تا سفر بدون نگرانی انجام شود.

راهکارهای سفرهای برون شهری بی‌مشکل

1. برنامه‌ریزی دقیق

برنامه‌ریزی به دقت از جمله موارد ضروری است. تعیین مسیر، زمانبندی دقیق، و رزرو هتل‌ها از جمله اقداماتی هستند که باید قبل از سفر انجام شوند.

2. بسته‌بندی هوشمندانه

بسته‌بندی مناسب و هوشمندانه از مهم‌ترین مراحل قبل از سفر است. به خصوص در سفرهای بلند مدت، باید از بسته‌بندی بهینه و کم‌حجم استفاده کرد.

3. آگاهی از قوانین مقصد

قبل از سفر، حتماً با قوانین و مقررات منطقه مقصد آشنا شوید. این شامل قوانین ویزا، محدودیت‌های ارزیابی، و دیگر موارد قانونی است.

نتیجه‌گیری

سفرهای برون شهری فرصتی استثنایی برای تجربه‌ی ماجراجویی، آشنایی با فرهنگ‌های جدید، و استراحت از زندگی روزمره فراهم می‌کند. با انتخاب بهترین سرویس‌ها و رعایت راهکارهای بهینه، می‌توانید سفر های بیرون از شهری با ون  دلپذیر و بی‌مشکل را تجربه کنید.

سوالات متداول

1. آیا باید قبل از سفر همه چیز را رزرو کنم؟

نه، بسته به نوع سفر، برخی از امور می‌توانند در محل مقصد ترتیب داده شوند. اما برنامه‌ریزی دقیق ترازویی برای سفرهای برون شهری است.

2. آیا اپلیکیشن‌های رزرو سفر امن هستند؟

بله، اکثر اپلیکیشن‌های معتبر از فناوری‌های امنیتی برای حفاظت از اطلاعات شما استفاده می‌کنند.

3. چگونه می‌توانم از خستگی سفر جلوگیری کنم؟

استراحت‌های منظم در طول سفر، مصرف مایعات، و انجام تمرینات کوچک می‌توانند از جلوگیری از خستگی کمک کننده باشند.

4. آیا باید همیشه قبل از سفر ویزا دریافت کنم؟

نه، بسته به مقصد، برخی کشورها و مناطق برای شهروندان خارجی ویزا نمی‌نیازند. حتماً قبل از سفر با سفارت یا کنسولگری مربوطه تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادمه این مقاله به سایت الوون مراجعه نمایید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

در اجاره خودرو از الوون، قوانین و شرایط ما با توجه به نوع خودرو و خدماتی که به شما ارائه می دهیم متفاوت است و متعاقباً مدارک مورد نیاز تغییر پیدا می کند. این شرایط بر اساس قوانین بین المللی اجاره خودرو تدوین شده است و شما می توانید با مطالعه ی این صفحه، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به شرایط، قوانین و مدارک لازم برای اجاره ون هرکدام از خدمات ما آگاهی پیدا کنید.

اگر قصد اجاره خودرو با راننده را دارید، باید به اطلاعاتان برسانیم که شما ملزم به ارائه هیچ مدرکی نمی باشید و تمامی مسئولیت های خودرو بر عهده ی راننده شرکت ما است. در صورتی که مسیر ترددتان داخل شهر باشد، هزینه اجاره خودرو به صورت ساعتی برای شما منظور می گردد، اما اگر قصد خارج شدن از شهر را دارید، هزینه رنت خودروی شما برحسب کیلومتر طی شده محاسبه می گردد. حداقل زمان اجاره خودروی با راننده 10ساعت می باشد.

اگر در اجاره خودرو بدون راننده، از زمانی که خودرو در اختیار شما قرار می گیرد، تمامی مسئولیت های خودرو برعهده ی شما می باشد، لذا خواهشمندیم که خودروی کافعه رنت را خودروی خودتان بدانید و امانت دار خوبی باشید.

 

لازم به ذکر است که هرکدام از خودروها در اجاره خودرو بدون راننده، دارای محدودیت کیلومتر مشخصی در هر روز می باشند که در صورت عبور از حد مجاز، فرد اجاره کننده ملزم به پرداخت هزینه برای هر کیلومتر مازاد می باشد (خودروهای ایرانی 250 کیلومتر، خودروهای خارجی 200 کیلومتر و خودروهای سوپر لوکس 150 کیلومتر). در ضمن، حداقل زمان اجاره خودروی بدون راننده، 3 روز می باشد.

  • شرایط سنی: داشتن حداقل 20 سال سن
  • گواهینامه رانندگی: داشتن گواهی نامه رانندگی با حداقل 6 ماه اعتبار زمانی
  • مدرک شناسایی: ارائه ی کارت ملی
  • ارائه مدرک شغلی: گواهی معتبر اشتغال به کار و یا محل سکونت
  • ضمانت نامه: ارائه یک فقره چک
  • ودیعه نقدی: پرداخت مبلغی مشخص به عنوان ودیعه

نکات مهم:

  1. تمامی مدارک باید به نام شخص اجاره کننده باشند.
  2. ودیعه نقدی برای هر خودرو متغییر است.(این مبلغ در هنگام عودت خودرو بازگرداننده می شود)

مدارک و شرایط لازم برای اتباع خارجی

اجاره خودرو بدون راننده

  • شرایط سنی: داشتن حداقل 20 سال سن
  • گواهینامه رانندگی: ارائه گواهینامه بین المللی
  • ضمانت نامه: ارائه اصل پاسپورت یا آی دی کارت
  • ودیعه نقدی (deposit): پرداخت مبلغی مشخص به عنوان ودیعه

نکات مهم:

 

1. اتباع خارجی و هم وطنان مقیم خارج از ایران، نیازی به ارائه چک و سفته ندارد.

 

2. ودیعه نقدی نباید حتما ریال باشد و مشتریان عزیز می توانند ار ارزهای رایج در دنیا استفاده نمایند.(این مبلغ در هنگام تحویل خودرو به شما بازگردانده می شود)

هزینه های خودروهای اجاره ای

 

1. خسارت

در اجاره خودروی با راننده، تمامی مسئولیت های خودرو بر عهده ی راننده می باشد، اما در حالت بدون راننده، اگر آسیبی به خودرو وارد شود، فرد اجاره کننده ملزم به پرداخت خسارت وارد شده به خودرو می باشد.(شما می توانید برای آسودگی خیال بیشتر و احساس امنیت بالاتر از بیمه های طلایی و الماس استفاده کنید.)

2. قطعات خودرو

اگر در مدت زمانی که خودرو تحت اجاره است، بخشی از اجزای آن دچار مشکل شود و دلیل بروز این مسئله، فرد اجاره کننده نباشد، تمامی هزینه ها برعهده ی شرکت ما می باشد.

3. خلافی:

اگر خودرو در مدت زمان اجاره است، جریمه شود، فرد اجاره کننده ملزم به پرداخت جریمه های ثبت شده می باشد.

4. طرح ترافیک:

چنانچه خودروی اجاره شده در ساعات تحت اجاره وارد محدوده ی طرح ترافیک شود، فرد اجاره کننده ملزم به رزرو و یا پرداخت جریمه طرح ترافیک می باشد.

 

 

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

مینی بوس ها در حالت کلی دو نوع هستند:

این دو نوع مینی بوس  بسته به نوع و کیفیت خورو ااز هم تفکیک میشوند  و انواع متفاوتی دارد :

مینی بوس های معمولی:

مینی بوس های معمولی که میتوان از آنها نام برد مینی بوس بنز قدیمی فیات قدیمی اویکو که از چند سال قبل استفاده میشده.

و هم اکنون هم مورد استفاده قرار میگرد و میشه در مسیر رفت و آمد کارخانه ها و شرکت ها دید.

با وجود اینکه تا همین الان بحث زیادی برای جمع آوری این وسیله ها بوده و سعی شده

تا وسیله های بهتری جایگزین این نوع مینی بوس ها گردد ولی هنوز به نتیجه نرسیده است.

این نوع مینی بوس ها دارای سیستم گرمایشی میباشند ولی فاقد سیستم سرمایشی هستند

گرچه برخی اندک از صاحبان این خودرو به صورت دستی اقدام به وصل سیستم سرمایشی میکنند ولی بصورت استاندارد نمیباشد.

مینی بوس های تشریفاتی:

از جمله مینی بوس های تشریفاتی میتوان مینی بوس هیوندا مینی بوس سیترا ۱۸ نفره و

مینی بوس سیترا ۲۱ نفره ،مینی بوس اویکو جدید ، مینی بوس ایسوزو ، مینی بوس آرین و مینی بوس فیات دوکاتو نام برد.

این نوع مینی بوس ها دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی مطلوبی هستند.

و در بعضی موارد سیستم صوتی حرفه ای نیز نصب میگردد که مناسب شرکت های ایرانگردی و شرکت های تور گردشگری میباشد.

و معمولا در تورهای خارج از تهران برای مسافرت های یک الی چندروزه  مورد استفاده قرار میگیرد.

تفاوت ظرفیت ون با مینی بوس

خودرویی که ظرفیت ان از یک ون بیشتر واز یک اتوبوس کمتر باشد را مینی بوس میگویند.

یکی از مواردی که تفاوت بین مینی بلوس و ون هست در ظرفیت آنه است که ما در این مقاله قصد داریم به مقایسه ون و مینی بوس بپردازیم . ون ها ظرفیت 11 الی 17 نفره دارند ولی مینی بوس ها 16 تا 26 نفره.

پس اگر شما برای مسافرت بیش از 17 نفر هستین و میخواهید با یک خودرو برید باید مینی بوس را انتخاب کنید.

اما اگر هزینه براتون اهمیت خاصی نداره میتونین دو ون اجاره کنید.

در ایران مینی بوس هیوندای بیشتر از انواع دیگر مینی بوس مورد استقبال قرار گرفته و برای سرویس کارخانه ها و شرکت ها از آن استفاده میشود.

سیستم های صوتی و تصویری و مولتی مدیا

همانطور که در مطلب های پیشین گفتیم تمامی ون ها از سیستم صوتی و مولتی مدیا برخوردارن

و تمام آنها دارای نمایشگر هستن که در مدل های بالاتر این نمایشگر ها لمسی و با امکانات بالاتری هستن.

اما در مینی بوس سیستم صوتی معمولی مانند دیگر خودرو ها است.

در ون ها سیستم جی پی اس وجود دارد که به راحتی راننده میتونه نقشه رو روی نمایشگر مشاهده کنه و مسیر رو به پیدا کنه

اما در مینی بوس ها راننده بعد از خریداری خودرو در صورت نیاز باید با هزینه خودش این سیستم هارو روی خودرو نصب کند.

هر کدام از ما برای مسافرت میخواهیم که هم خودمون هم دوستان و یا خانوادمون در خودرو راحت باشن و احساس خستگی نکنن

مینی بوس ها به دلیل کاربری سرویس و یا رفت وآمدهای بین شهری راحتی ون های مسافربری رو ندارن.

و مسافران بعد از چن ساعت کاملا خسته شده و احساس درد در ناحیه کمر و یا حتی گردن میکنند.

پس اگر شما کودک و یا افراد سالمند به همراه دارید حتما از اجاره ون استفاده کنین.

نیاز به ایستادن در پلیس راه نیست!

حتما دیدین که مینی بوس ها و اتوبوس ها در جاده ها و مسیر های بیرون شهری باید در ساعت های مشخص

در پلیس راه ها بازرسی شده و ساعت میزنند اما شما با اجاره ون شخصی نیاز به اینکار نخواهید داشت و کاملا اختیار خودرو

با خودتان است و نیازی نسیت در قید و بند زمان حرکت و ایست در پلیس راه ها باشید.

خدمات اجاره مینی بوس

از مینی بوس بیشتر در تهران گردی و گشت شهری و مسیرهای جاده ای کمتر از ۲۰۰ کیلومتر

و تورهای یک روزه که دارای مسیر صعب العبور هستند و وسایل نقلیه بزرگتر و بهتری مثل اتوبوس

یا میدل باس قادر به عبور از این مسیرها نمی باشند ، استفاده می شود و به اندازه ون ها طرفدار ندارد.

چرا که نشستن در مینی بوس ها به دلیل راحت نبودن بیش از چندساعت قابل تحمل نیست.

از مینی بوس ها برای سرویس همایشها ،کنفرانس هاوسمینارها، سرویس یهشت زهرا،

اردوهای تفریحی یک و چند روزِ مدارس و تورهای گردشگری تهران گردی و همنطور جهت مسافتهای اطراف تهران استفاده میشود.

خدمات اجاره ون

با اجاره ون شما میتونین به راحتی به هر کجای ایران سفر کنین و هر مکانی رو به عنوان مقصد خودتون انتخاب کنید.

شما برای مراسم و تشریفات خودتون هم میتونین ون های لاکچری و فوق لوکی را انتخاب کنین.

ون ها با انواع مدل های مختلفی که دارن مناسب برای تورهای گردشگری و مسافرت های چند روزه هستند.

شاید فکر کنید که اجاره ون خیلی هزینه بالایی دارد اما اینطور نیست چرا که ون ها هم از لحاظ قیمتی دسته بندی دارند

مانند ون تویوتا هایس که مناسب برای مسافرت های گردشگری و

جاده های پر پیچ و خم و سخت است که هم هزینه پایینی دارد و هم امکانات خیلی بهتری از مینی بوس دارد.

و برای مراسم هایی که نیاز به خودرو تشریفات دارین میتونین از ون های هیوندا و بنز ویتو استفاده کنین که هم ظاهر و هم داخل فوق لاکچری دارند.

جهت کسب اطلا عات بیشتر به سایت الوون مراجعه نمایید .

 

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

مسافران و گردشگران با اجاره ون از این خودروی جادار و دارای امکانات رفاهی برای انجام گشت‌وگذار در شهر و سفرهای برون‌شهری استفاده می‌کنند. در این‌خصوص هر یک از شرکت‌های اجاره‌ی ون شرایط و قیمت‌های متفاوتی را برای ارائه انواع خدمات درون‌شهری و برون‌شهری به مشتریان در نظر گرفته‌اند. البته با توجه به درخواست مشتری، مسافت، نوع خدمات و مدت‌زمان اجاره، شرایط و قیمت استفاده از خدمات شرکت‌های اجاره انواع خودرو با یکدیگر فرق می‌کند؛  ازاین‌رو متقاضیان می‌بایست با در نظر گرفتن تمامی جوانب بهترین روش را برای کرایه ون انتخاب کنند.

قیمت هایی که در این مطلب ارائه شده است تقریبی می باشد و حتما برای استعلام دقیق قیمت باید با یکی از سایت های اجاره ون تماس بگیرید. 

سایت تهران رنت ون یکی از سایت های قدیمی در زمینه اجاره ون نه تنها در تهران و در سراسر کشور است.

البته مزایای مسافرت با ون نیز سبب شده تا بسیاری از گردشگران و مسافران این روش را جهت انجام سفر انتخاب کنند. خودروهای استیشن بر اساس برند، مدل و تعداد صندلی قابلیت حمل تعداد 13 الی 14 سرنشین را دارند، بر همین اساس استفاده از این خودروها تا حد زیادی موجب کاهش حضور خودروهای شخصی در سطح شهر و جاده می‌شود و در پی آن مصرف سوخت نیز کمتر خواهد شد. از طرف دیگر گنجایش سرنشین، سرعت مناسب، امکانات رفاهی مطلوب و سیستم سرمایش و گرمایش وسایل نقلیه سبک استیشن سبب شده تا بسیاری از مؤسسات دولتی و غیردولتی اقدام به اجاره‌ی ون با راننده کنند. در این روش وسیله‌ نقلیه به همراه راننده تمام وقت در طول بازه زمانی تعیین شده طبق قرارداد در اختیار مؤسسه مربوطه قرار می‌گیرد و به ازای هر ماه مبلغ اجاره‌ی ون به حساب شرکت‌های رنت خودرو واریز می‌گردد.

اجاره ون تشریفاتی
با توجه به اینکه شرکت‌های متعددی اقدام به کرایه ون در سطح تهران و سایر شهرها نموده اند، یک رقابت تنگاتنگ بین آن‌ها از نظر کیفیت و قیمت ارائه خدمات به‌وجود آمده است. در این راستا از بین اصلی‌ترین مؤلفه‌های جذب مشتری و اجاره استشین می‌توان به مناسب بودن قیمت اجاره ون برای مسافرت، میزان مهارت راننده، طرز برخورد پرسنل مجموعه‌های رنت خودرو و رانندگان با مشتری و گردشگران و استفاده از خودروهای تشریفاتی اشاره کرد؛ بدین ترتیب اجاره تویوتا هایس، هیوندای h350، فیات و فولکس واگن به‌عنوان محبوب‌ترین ون‌های تشریفاتی تا حد زیادی می‌تواند موجب جلب نظر مشتری و افزایش میزان اجاره ون با راننده و بدون راننده گردد.

درصورتی‌که قصد استفاده از وسایل‌ نقلیه تشریفاتی با امکانات منحصر‌به‌فرد دارید، توصیه می‌کنیم یکی از مدل های ون تشریفاتی بالا را انتخاب نموده و بر اساس نیاز و توان مالی، مورداستفاده قرار دهید.

قیمت اجاره ون تویوتا هایس و هیوندای h350
به‌منظور شفاف‌سازی و آگاهی مشتریان نسبت به اجاره انواع خودروهای تشریفاتی یک محدوده قیمتی برای مصرف‌کنندگان تعریف شده است تا آن‌ها نیز بر اساس نیاز و توان‌مالی بتوانند بهترین گزینه را جهت اجاره و مسافرت با ون انتخاب کنند. ازآنجایی‌که بیشترین میزان اجاره ون به خودروهای تویوتا هایس و هیوندای h350 اختصاص یافته، قیمت اجاره‌ها بیشتر مربوط به این دو برند از استیشن‌های مسافرتی می‌باشد و به شرح زیر عبارت است از:

گشت‌وگذار درون‌شهری (شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، یزد و غیره) به ازای هر ده ساعت مبلغی معادل 850,000 تومان تا 1,000,000 تومان است.
جابه‌جایی مسافر از فرودگاه امام تا شهر تهران 300,000 تومان تا 350,000 تومان است.
جابه‌جایی مسافران و گردشگران از فرودگاه امام تا شهر کرج و حومه به دلیل افزایش بعد مسافت معادل 350,000 تومان تا 400,000 تومان می‌باشد.
کرایه ون از تهران تا مشهد مبلغی معادل 3,500,000 تومان تا 4,000,000 تومان می‌باشد. البته این مبلغ بر اساس تعداد نفرات، مسیر حرکت (رفت، برگشت و یا هر دو)، مدت‌زمان اقامت و غیره افزایش یافته و یا کاهش می‌یابد.
قیمت اجاره ون از تهران تا اصفهان بر اساس بعد مسافت از 1,800,000 تومان تا 2,000,000 تومان است.
قیمت مسافرت با ون از تهران به شیراز 3,500,000 تومان تا 4,000,000 می‌باشد.
قیمت سفرهای گردشگری از تهران به رشت و حومه 1,700,000 تومان تا 2,000,000 است.
قیمت سفر از تهران با قم 900,000 تومان تا 1,200,000 تومان است.
نکته قابل‌توجه اینکه سفرها صرفاً به این شهرها ختم نمی‌شود و اجاره ون جهت انجام کلیه سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری به اقصی نقاط کشور انجام می‌گردد. علاوه بر این هزینه بعضی از سفرها و ترنسفرهای شهری به‌صورت توافقی تعیین شده و از مشتریان دریافت می‌شود.

شرایط اجاره ون مسافرتی
در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتری و اجاره انواع خودروهای استیشن به آن‌ها، یک‌سری شرایط و قوانین برای اجاره ون جهت انجام سفرهای بین شهری و ترنسفرهای درون‌شهری در نظر گرفته‌شده است.

اصلی‌ترین و مهم‌ترین این شرایط به قرار زیر است:

- نوع ون انتخابی از سوی مشتری
با توجه به سلیقه مشتری، مسافت سفر و تعداد مسافران چندین نوع استیشن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا بر اساس شرایط موجود بهترین گزینه را برای کرایه ون انتخاب کنند؛ در این زمینه بیشتر شرکت‌های اجاره خودرو از ون‌های هیوندای h350، تویوتا هایس، بنز ویتو، ایویکو، فوتون، فاو و فیات استفاده می‌کنند؛ بدین ترتیب در بعضی موارد قیمت اجاره و مدت‌زمان آن نیز بر اساس مدل و برند خودرو تغییر می‌یابد و می‌بایست کاربران به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشند و بر اساس خودروی موردنظرشان را انتخاب نمایند.

- مدت‌زمان اجاره خودرو
متناسب با نیاز افراد، ادارات و مؤسسات جهت مصارف شخصی و عمومی مدت‌زمان کرایه خودروی ون نیز تغییر پیدا می‌کند. در این‌خصوص اجاره ون اغلب به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهانه انجام می‌شود. البته در بعضی موارد مؤسسات رنت خودرو با پذیرش سرویس ادارات و ارگان‌ها انواع استیشن را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. در این زمینه نیز مدت‌زمان اجاره به‌صورت ماهانه و سالانه است و هزینه رنت خودرو به ازای هر ماه از ارگان‌های مربوطه دریافت می‌شود.

- اجاره ون با راننده و بدون راننده
اجاره انواع استیشن‌های مسافرتی جهت انجام ترنسفرهای درون‌شهری و سفرهای برون‌شهری به دو روش با راننده و بدون راننده انجام می‌شود؛ ازاین‌رو مشتریان متناسب با توانایی رانندگی با این خودرو و همچنین شرایط و مدت‌زمان سفر اقدام به اجاره وسایل نقلیه با راننده و بدون راننده می‌کنند. البته در بسیاری از موارد هزینه اجاره انواع ون‌های مسافرتی با راننده بیشتر از بدون راننده است. چرا که علاوه بر یک خودرو تشریفاتی با کیفیت، یک راننده تحت اختیار برای مدت‌زمان تعیین شده در اختیار مشتری قرار می گیرد.

جمع‌بندی
اکنون که با اجاره ون تشریفاتی، شرایط، قیمت رنت و انواع آن آشنا شدید، می‌توانید متناسب با نیاز، توان مال و مدت‌زمان سفر بهترین گزینه را انتخاب نموده و جهت انجام یک سفر خاطره‌انگیز و به‌یاد‌ماندنی از خدمات شرکت‌های اجاره خودرو استفاده نمایید. با توجه به تعداد مؤسسات رنت وسایل‌ نقلیه سعی کنید یک بررسی دقیق در این مورد داشته باشید و سپس مناسب‌ترین شرکت را از نظر ارائه خدمات، قیمت و مدل خودروهای اجاره‌ای انتخاب نمایید.

 

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

بزرگترین سایزی که از کولر گازی ال جی در بازار وجود دارد، این مدل ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر می باشد، که AMP-26K نام دارد. محصول مورد نظر ظاهری مشابه با کولر گازی ال جی ۱۹۰۰۰ دارد اما از امکانات کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ پنل مشکی آرت کول برخوردار است، محصولی بی نهایت با کیفیت و درجه یک، که هر آنچه که از یک سیستم سرمایشی و اسپلیت دیواری انتظار دارید را در اختیارتان گذاشته و برایتان فراهم می آورد. قیمت کولر گازی مورد نظر کمی بالا است، نمی توان آن را به هیچ محصول دیگری از برند های دیگر مقایسه کرد، زیرا تنها مدل ۲۶۰۰۰ در بازار و باید گفت که در کل دنیا همین محصول می باشد، اما از برخی مدل های کولر گازی گری ۳۰۰۰۰ نیز گران تر است و تقریبا به صورت میانگین قیمت این محصول در بین مدل های ۳۰۰۰۰ گری و مدل های کولر گازی گری ۲۴۰۰۰ قرار دارد، در ادامه با ما باشید با بررسی کلی محصول و معرفی ویژگی ها و مشخصات بی نظیر و بسیار زیادی که دارد.

معرفی کولر گازی گری کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K

استفاده از این کولر گازی برای محیط های حتی تا ۱۰۰ متر، البته بسته به منطقه ای که قصد استفاده از آن را دارید نیز مناسب می باشد، در برخی از مناطق اما نهایتا تا محیط ها با مساحت ۹۰ متر می توان اقدام به نصب و استفاده از کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K نمود. اما نکته خوب این است که تقریبا می توان در هر منطقه ای از این کولر گازی استفاده نمود، چه مناطق خنک، چه مناطق سرد، چه مناطق گرم و چه مناطق معتدل، زیرا کمپرسوری که دارد بسیار قدرتمند است و توضیحات تکمیلی آن در ادامه درج شده است، قیمت کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K در فروشگاه اینترنتی آقای کولر گازی واقع در بانه نسبت به هر فروشگاه دیگری مناسب تر است که در ادامه این موضوع نیز توضیح داده شده است.

معرفی امکانات ظاهری و کیفیت ساخت محصول

تنها تفاوتی که این کولر گازی ال جی دوال اینورتر با مدل ۲۶۰۰۰ پنل مشکی دارد، در واقع همین پنل مشکی می باشد، به عبارتی تنها تفاوت آنها از لحاظ ظاهر است، که البته به دلیل بسیار خاص بودن رنگ مشکی آن، قیمتی که دارد از قیمت این محصول نسبتا بالاتر است، اما این کولر گازی ال جی دوال اینورتر ۲۶۰۰۰ یعنی مدل AMP-26K نیز از کیفیت ساخت بسیار بسیار بالایی برخوردار است و طراحی بسیار زیبای و منحصر به فردی دارد.

پنل کولر گازی

پنل این محصول همانند بسیاری از کولر گازی های داخل بازار سفید رنگ است، بدنه آن از پلاستیک بسیار بسیار مقاومی ساخته شده و همچنین انعطاف و مقاومت خوبی نیز دارد، استفاده از پلاستیک وزن محصول را زیاد بالا نبرده است و به همین دلیل تنها ۱۲٫۳ کیلوگرم می باشد، از مشخصه های اصلی بودن کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K باید به نوار استیل براق کشیده شده در انتداد بدنه پنل اشاره نمود، همچنین دارای یک دمپر چهار جهته برقی، صفحه نمایش مخفی در سمت راست، لوگو ال جی در وسط و لوگو قابلیت هایی همانند یونایزر، اتصال به تلفن همراه و Smart ThinQ نیز در سمت راست، می باشد.

مشخصات یونیت خارجی کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر

در رابطه با با موتور دستگاه یعنی قسمت کمپرسور آن اما باید بگوییم که بدنه آن کاملا از فلز بوده و همین امر سبب شده که وزن بالایی نیز داشته باشد به صورتی که وزن موتور کولر گازی دوال اینورتر ال جی ۲۶۰۰۰ مدل AMP-26K برابر با ۴۴ کیلوگرم بوده و ابعاد آن نیز به این صورت است که :

  • ارتفاعش : حدودا ۶۵ سانتیمتر
  • پهنا : حدودا ۸۷ سانتیمتر
  • و عمق : حدودا ۳۳ سانتمتر

می باشد، اما بالا بودن وزن یونیت خارجی چندین مزیت دارد: اول اینکه به راحتی جابه جا نمی شود و نیازی به محکم کردن بر روی جای خود ندارد، ثانیا بدنه فلزی آن سبب شده تا در مقابل عوامل خارجی، همانند : بارندگی، ضربات و … نیز مقاومت کافی را داشته باشد.

کمپرسور کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K

همانطور که در ابتدا توضیح داده شد، کمپرسوری که برای این محصول استفاده شده از قدرتمند ترین کمپرسور هایی است که ال جی تا به امروز ساخته است، به عبارتی این برند کره ای، هر قابلیت و تکنولوژی ای که به قولی در آستین داشته بر روی این کمپرسور پیاده سازی کرده است، کمپرسور کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K از نوع روتاری است و دوال اینورتر می باشد، که سبب شده بالاترین راندمان و عملکرد را داشته باشد و کمترین انرژی ممکن را نیز مصرف نماید، همچنین در واقع مناسب مناطق آب و هوایی کلاس T3 ساخته شده اما هم دوام بالایی در برابر رطوبت و هوای شرجی دارد و هم تا دمای ۶۰ درجه سانتیگراد در محیط بیرون نیز می تواند بدون کاهش راندمان و عملکرد فعالیت خود را انجام دهد

قابلیت دوال اینورتر

اما مهمترین ویژگی این کمپرسور دوال اینورتر بودن آن است تکنولوژی اینورتر یکی از بهترین تکنولوژی هایی بود که اگر نمی دانید چیست بهتر است به مقاله ” قابلیت اینورتر در کولر گازی چیست ” در صفحه وبلاگ فروشگاه آقای کولر گازی مراجعه کرده و به صورت کامل این تکنولوژی را مطالعه نمایید، اما کمپرسور های دوال اینورتر که نوعی جدیدی از اینورتر است یک کمپرسور روتاری دوگانه وجود دارد که در مقایسه با کمپرسور های معمولی، مصرف انرژی بسیار کمتر و عملکرد پایدار تری دارند.

در تابستان کولر و در زمستان بخاری

سیستم تهویه ای که قصد خرید آن را دارید را فقط برای هوای سرد خریداری می کنید؟ پس چرا این محصول را مطالعه می نمایید؟ بهتر است یک کولر گازی گری ۲۴۰۰۰ سرمایشی خریداری کنید. این کولر گازی، یعنی این مدل دوال اینورتر ۲۶۰۰۰ از برند ال جی، یک سیستم تهویه مطبوع به تمام معنا کامل است، زیرا علاوه بر قابلیت سرماش دارای قابلیت گرمایش نیز می باشد و در فصل زمستان نیز می تواند گرمای مورد نیاز شما را تامین سازد، اما ممکن است کمی نسبت به گاز و یا سیستم گرمایشی های دیگر هزینه بیشتری داشته باشد، که در این صورت باید از داکت اسپلیت ال جی استفاده نمایید.

گاز R410 دوست دار طبیعت

گاز استفاده شده در کمپرسور این دستگاه به عنوان مبرد، R410 می باشد که قدرت بسیار بیشتری نسبت به گاز R22 داشته و همچنین سازگاری ان با محیط زیست نیز بیشتر است به صورتی که هیچ آسیبی به لایه ازن نخاهد زد. گاز R410 استفاده شده در کولر گازی ال جی دوال اینورتر ۲۶۰۰۰ مدل AMP-26K حدودا ۱٫۴ کیلوگرم است که حجم بالایی است و به منظور پاسخگویی بهتر کولر گازی و ایجاد ظرفیت نام برده شده در سرمایش و گرمایش می باشد.

سایر ویژگی های کمپرسور این کولر گازی

کمپرسور کولر گازی های ال جی که در داخل یونیت خارجی و در بیرون از منزل قرار می گیرد، وظیفه متراکم کردن گاز موجود در لوله ها را بر عهده دارد که منجر به سرد شدن محیط خواهد شد. این کمپرسور قدرت فوق العاده بالایی دارد و به وسیله ۱٫۴ کیلوگرم گاز R410 می تواند محیطی تا حدود ۹۰ الی ۱۰۰ متر را خنک نماید. رادیاتوری که برای کمپرسور این محصول تعبیه شده است طلایی می باشد و طول عمر بسیار بالایی دارد. همچنین در برابر فرسایش و زنگ زدگی نیز مقاومت بیشتری را نسبت به رادیاتور های معمولی از خود نشان می دهد.

سیستم آی کنترل آمپر

تا حالا پیش آمده که یکی از وسایل برقی منزلتان را روشن می کنید و ناگهان فیوز می پرد؟ این به دلیل بیشتر بودن مصرف آمپر آن وسیله برقی از طرفیت فویز شما و یا استفاده از آن در ساعات اوج مصرف و کاهش آمپر می باشد. اما کولر گازی ال جی دوال اینورتر ۲۶۰۰۰ مدل AMP-26K به این صورت نیست زیرا دارای سیستم ای کنترل آمپر می باشد که به شما اجازه می دهد به منظور جلوگیری از پریدن فیوز و یا خاموش شدن کولر گازی، آمپر مصرف دستگاه را پایین بیاورید. این قابلیت ممکن است که عملرد دستگاه را پایین بیاورد اما خب از کشیدن آنپر بیش از اندازه جلوگیری کرده و همچنین مانع از خاموش شدن به دلیلی پریدن فیوز و یا کمبود آمپر نیز خواهد شد.

سیستم یونایزر کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی دارای فیلتر های پیشرفته ای است که نسبت به هر کولر گازی دیگری بهتر بوده و عملکرد بالاتری دارند، یکی از این سیستم های فیلتر کننده، قابلیت یونایزری می باشد که تنها بر روی کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K قرار دارد، بر اساس این قابلیت این سیستم، همراه با هوای سرد، یون هایی را آزاد می کند، که گرد و غبار ها و آلودگی ها و حتی بوی بد را نیز از بین برده و علاوه بر تمیز کردن هوا و عاری کردن آن از الودگی باعث خوشبو شدنش نیز می گردد، از دیگر ویژگی های وجود قابلیت یونایزر، حذف آلرژن ها و مناسب ساختن این کولر گازی برای افراد دارای آلرژی می باشد.

صدای پایین کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K

از جمله مشکلات کولر گازی های قدیمی و دلیل تعویض سیستم تهویه توسط بسیاری از افراد سر و صدای زیاد می باشد، سیستم های تهویه بادی، سر و صدای بسیار زیادی تولید می کنند، به صورتی که ممکن است افراد تحملشان را از دست داده و یا امکان خوابیدن نداشته باشنأ، اما ال جی، که سلطان لوازم خانگی در جهان است و تقریبا در هر زمینه ای حرفی برای گفتن دارد، این کولر گازی را نیز به نحوی ساخته که یونیت داخلی آن تنها ۴۴ دسیبل، و یونیت خارجی نیز تنها ۵۰ دسیبل صدا تولید می کنند، و این در بالاترین درجه کولر گازی و سریع ترین حالت فن آن می باشد، بنابراین با خرید کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K ترسی از بابت مزاحمت و صدای زیاد نخواهید داشت.

دوام بالا و طول عمر زیاد

اگر می خواهید سرمایش منزلتان را تا ۱۵ الی ۲۰ سال اینده نیز تضمین کرده و خودتان را از بابت خرید کولر گازی بی خیال نمایید، خرید کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K می تواند بهترین تصمیم عمرتان باشد، در حالت عادی، اگر هر سال، قبل از استفاده مجدد از کولر گازی و یا قبل از تعویض از حالت گرمایش به سرمایش و تعویض از حالت سرمایش به گرمایش، یک بار کولر گازی را سرویس کرده و اقدام به تمیز کردن فیلتر های مختلف و یونیت داخلی و خارجی نمایید، مطمئنا باشید، که این محصول می تواند تا ۲۰ سال آینده نیز سرپا باقی مانده و بدون هیچ گونه مشکلی برای شما کار کند. البته نا گفته نماند که ال جی کمپرسور را ۱۰ سال گارانتی کرده است، که این ۱۰ سال برای بدترین شرایط و حالت ممکن می باشد.

قیمت و خرید کولر گازی ال جی دوال اینورتر ۲۶۰۰۰ مدل AMP-26K از بانه

فروشگاه اینترنتی آقای کولر گازی در بانه واقع شده و به صورت رسمی تمامی محصولات را مستقیما از مرز موجود می نماید، بنابراین خرید این کولر گازی و یا هر کولر گازی دیگر از فروشگاه آقای کولر گازی می تواند بسیار به صرفه تر نسبت به فروشگاه های دیگر برای شما تمام شود، ضمنا، تمامی محصولات از جمله کولر گازی ال جی دوال اینورتر ۲۶۰۰۰ مدل AMP-26K دارای گارانتی معتبر می باشند و توسط نصاب خبره و کار بلد برای شما نصب و راه اندازی می شوند، با خرید این محصول از فروشگاه ما، می توانید از مزایایی همچون دریافت کالا درب منزل، پرداخت پس از دریافت کالا و همچنین تشمین اصل بودن محصول برخوردار شوید.

  • paya marketing