نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

راز نازل فواره

. نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.یکی از مهمترین قسمت ها در آبنما خروجی آب می باشد و نازل بیشترین تاثیر در خروجی آب دارد. اما نوع دوم آنها ترکیبی از آب و هوا را برای خروجی به کار میبرند. اما با وجود خروجی پر حجم، مصرف آب آنها بسیار کم میباشد. این فواره را میتوان در آبنمای (موزیکال، آبنمای ریتمیکهارمونیک) و آبنمای ساده به کار بردهمان طور که از اسم این نوع از نازل مشخص است خروجی آب این نازل به شکل پر طاووس است . نازل پرده آب جت طوری طراحی شده است که میتواند آب را تا ارتفاع زیاد پرتاب کند از این رو استفاده از این مدل نازل برای انواع آبنمای موزیکالکه با هدف پرتاب آب با ارتفاع زیاد قرار است ساخته شود، مناسب استهم چنین این نوع از فوارهها برای زیباسازی استخرهای بزرگ و دریاچه ها کاربرد دارد.
این نوع از نازل پرده شفاف و نازکی از آب را به شکل چتر در آورده که از ویژگیهای آن مقاومت در برابر آب استپاشش آب کمی داشته و مناسب برای آبنماهای داخلی وآبنمای موزیکال خانگیاست هم چنین خروجی آن به سطح آب بستگی ندارد. کاربرد این نوع از نازلها بیشتر برای فضای باز مناسب است و زیبایی فوق العادهای به محیط میدهد هم چنین جنس آنها از برنج یا استیل ساخته شده است. بنابراین لازم است چراغی را مناسب با آبنما و ضد آب انتخاب کنید و درجه حفاظت آن IP68 باشد. فروش انواع پمپ اتاترون پیستونی و دیافراگمی مخصوص تزریق انواع مواد شیمیایی به داخل آب خدمت کاربران فروشگاه ایران پمپ با قیمت مناسب به فروش می رسد . پردهی آب مانند آیینه عمل کرده و زیباییهای نور را از خود منعکس میکند. این امر به دلیل این است که، برخی از نازل ها در خارج از سطح آب استفاده میشوند. خروجی انواع ساده ی نازل آبنما، آب را به صورت ساده و بلوری شکل از خود خارج میکنند.
یکی از تجهیزات فواره و آبنما است.

۱۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اطلاعات مفید برای ایران گردی

ایران کشوری است که به چهار فصل بودن مشهور است. طول و عرض جغرافیایی فلات مرتفع ایران به نحوی است که مناطق کویریَ نیمه کویریَ کوهستانی و جلگه های حاصلخیز را در کنار هم دارد که تنوع اقلیمی بالایی را در پی خواهد داشت . از شمال تا جنوب کشور تنوع آب و هوایی، از معتدل و مرطوب تا گرم و خشک گسترده است. با چنین تنوع گسترده ای در تمام طول سال میتوان نقطه ای برای گردشگری و لذت بردن از آب و هوای خاص هر منطقه یافت.

 

انواع اقلیم های ایران برای گردشگری :‌

 

۱. شهرهای معتدل و مرطوب ایران:

این اقلیم که مشخصه اصلی آن بارش باران فراوان در تمام فصول سال است، در شمال کشور و سواحل دریای خزر گسترده است. دمای هوا در این مناطق در تابستان بین بیست و پنج تا سی درجه سانتی گراد است و رطوبت هوا در این مناطق بالاست. شهر های مازنداران، گیلان و گرگان در این منطقه واقع شده اند . اگر اهل تفریحات آبی باشید، بهترین زمان برای سفر به این شهرها، تابستان خواهد بود. گرچه هوای ساحلی گرم است اما شنا در دریا و تفریحات آبی دیگر مانند جت اسکی، پاراسل،شاتل، غواصی و ...هیجان خاصی به سفر شما خواهد بخشید. در کنار آن می توانید با گذراندن یک روز به یادماندنی در جنگل های شمال، از گرمای هوا نیز در امان باشید.

 

جاهای دیدنی ایران

 

رشت، رامسر، گرگان و دیگر مناطق شمالی، به جز تفریحات دریایی، مکان های تاریخی و گردشگری ایران دیگری نیز دارند که برای علاقمندان به تاریخ و آثار باستانی قطعا جذاب خواهد بود. شهر بازی رامسر، کاخ شاه در رامسر،تله کابین نمک آبرود، کلبه های روستایی ماسال، جنگل نهارخوران گرگان ، آبشار آب پری ، حمام اشرف السطان و... از دیگر جذابیت های این منطقه از کشور به شمار می روند.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات جهت اجاره ون دربستی و در اختیار بیشتر به سایت الوون مراجعه نمایید.

۲- استان های گرم و خشک ایران :

بخش وسیعی از کشور را کویر تشکیل داده است که اقلیمی گرم و خشک دارد. میزان بارندگی در این مناطق بسیار کم است و بادهای خشک شدید از دیگر ویژگی های این اقلیم است. زمستان های این مناطق سرد و تابستان ها بسیار گرم است. مشهد، اصفهان، شیراز از جمله مناطق نیمه بیابانی و  سمنان، یزد و کرمان مناطق بیابانی هستند. بهترین زمان سفر و دیدن کویر یزد پاییز و بهار است که هوا معتدل تر است .

 

بیابان های ایران

 

سمنان : طبیعت بکر استان سمنان و شهرستان های اطراف آن مانند شهمیرزاد که بهشتی در دل کویر است،  مسجد امام ، موزه گرمابه با قدمتی ۶۰۰ ساله، پارک علم و فن آوری ، کاروانسراهای تاریخی و ..از جاذبه های این استان به شمار می روند .

مشهد : مشهد از شهرهایی است که در هیچ فصل سال خالی از مسافر نخواهد بود. آستان مقدس امام هشتم ، هر ساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان به مشهد می کشاند. علاوه بر حرم مقدس امام رضا علیه السلام ، جاذبه های دیدنی دیگری در مشهد وجود دارد از جمله بناهای به یادگار مانده از عصر تیموریان ، آرامگاه نادرشاه، مقبره فردوسی، پارک وکیل آباد، تفریحگاه کوه سنگی و ... از دیگر جاذبه های این شهر مذهبی به شمار می روند .

یزد : دومین شهر تاریخی جهان است که قدمتی چندهزار ساله دارد. آتشکده بهرام، باغ دولت آباد، سرو ابرکوه که قدیمی ترین جاندار زنده جهان است ، میدان امیچخماق ، قنات زارچ که طولانی ترین قنات ایران است و ... از جاذبه های این شهر تاریخی هستند. کرمان که پایتخت حکومت زندیه بوده، آثار تاریخی بی شماری از آن دوران به یادگار دارد که برای علاقمندان به تاریخ جذاب خواهد بود. آتشکده آناهیتا، بازار کرمان با شهرتی جهانی، کاروانسرای وکیل، موزه مردم شناسی زرتشتیان، گنبد جبلیه  حمام گنجعلی خان و ... از آثار باستانی این شهر کویری است. دشت لوت استان کرمان یکی از جاذبه های ستاره شناسی است که در پاییز پذیرای علاقه مندان به این رشته علمی است .

شیراز : شیراز  شهر فرهنگی ایران که شهرتش را مدیون آرامگاه سعدی و حافظ است نیز در این اقلیم قرار دارد. باغ های شیراز و به خصوص باغ ارم از زیباترین باغ های ایران به شمار می روند،مجسمه هزار رنگ نصیر الملک، ارگ کریمخانی، دریاچه مهارلو، پاسارگاد و تخت جمشید که یادآور شکوه ۲۵۰۰ ساله فرهنگ ایرانی است و امام زاده شاه چراغ نمونه ای از جاذبه های این شهر زیباست.

اصفهان : اصفهان شهری تاریخی و فرهنگی است که پس از مشهد دومین شهر توریستی ایران به شمار می رود . اصفهان که لقب آن نصف جهان است جاذبه های باستانی فراوانی دارد که هر ساله از سراسر جهان پذیرای گردشگران هستند. سی و سه پل، عمارت عالی قاپو، آتشکده کوه سنگی، میدان نقش جهان، منار جنبان، مسجد شیخ لطف الله، پل خواجو، کاخ چهل ستون، باغ پرندگان و .... اصلی ترین جاذبه های توریستی این شهر تاریخی است .

کویر مرنجاب در نزدیکی اصفهان با کاروانسرای عباسی و جزیره سرگردان، کویر مصردر نزدیکی شهرستان خور با جاذبه هایی از جمله تخت عباسی، چال سلکنون و نیزارهای معروف روستای مصر ، دیگر مناطق کویری هستند که در اوایل بهار و پاییز پذیرای علاقمندان هستند.

 

۳- شهر های سرد و کوهستانی ایران :

کوهستان های غربی فلات ایران و کوه های زاگرس و سلسله جبال البرز از مناطق سردسیر کشور هستند که میزان بارش برف در آنها بسیار بالا، اختلاف دمای شب و روز زیاد و خشکی هوا نیز بالاست . تبریز، ارومیه، سنندج و همدان از شهرهای معروف این اقلیم آب و هوایی به شمار می روند. بهترین زمان سفر به این شهر ها تابستان است . البته پیست اسکی در زمستان پذیرای علاقمندان به این رشته ورزشی خواهد بود . چشمه های آب گرم این منطقه و خواص درمانی آنها از شهرت جهانی برخوردار است .

 

مناطق سرد و کوهستانی

 

تبریز : شهر تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی است که عمارت ایل گلی، ارگ علیشاه، مسجد کبود، بازار سنتی تبریز، موزه خانه مشروطه، مقبره الشعرا و امامزاده سید حمزه از جاذبه های گردشگری آن به شمار می روند .

ارومیه : در آذربایجان غربی واقع شده و موزه آن با آثاری از زمان اورارتویی تا قاجار، دومین موزه غنی کشور به شمار می رود. دومین کلیسای تاریخی جهان، بازار تاریخی ارومیه، خانه انصاری،بنای سه گنبد، مسجد مناره ، امامزاده بی بی معصومه،آبشار سولک و پارک اللرباغی از جاذبه های دیدنی این شهرستان به شمار می روند.

سنندج : سنندج مرکز استان کردستان است و دومین شهر بزرگ کردنشین ایران به شمار می رود . سنندج در زمان صفویه به عنوان مرکز ایالت اردلان مورد توجه بوده و به همین جهت گسترش یافته است . چهار باغ سنندج، عمارت خسرو آباد،موزه سنندج، عمارت امجد الاشراف، خانه معمار باشی، عمارت آصف وزیری ، پل قشلاق و امامزاده پیرعمر از جاذبه های این شهر به شمار می روند .

همدان : این شهر نیز شهرهای سردسیر ایران است. همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران نامیده می شود . این شهر پایتخت نخستین پادشاهی ایران ، مادها بوده و قدیمی ترین آثار باستانی یافت شده در آن به دوران هخامنشیان می رسد. تپه هگمتانه یکی از مناطق باستانی همدان است که آثار ارزشمند تاریخی مکشوف از آن شهرت جهانی دارند. شیر سنگی، بقعه خضر، گنبد علویان، آرامگاه استر و مردخای، پل آبشینه ، موزه تاریخ طبیعی و تله کابین گنجنامه برخی از آثار دیدنی این شهرستان است .

 

۴- شهرهای گرم و مرطوب ایران :‌

در اقلیم گرم و مرطوب که ناحیه ساحلی خلیج فارس و استان سیستان و بلوچستان را در بر می گیرد ، بارندگی بسیار کم ، هوای شدیدا گرم ، رطوبت بالا و اختلاف دما بین شب و روز کم است. بهترین زمان برای سفر به این مناطق پاییز و زمستان است . جزیره زیبای کیش، چابهار، بندرعباس، اهواز‌، آبادان از شهرهای مشهور این منطقه هستند.

 

مناطق گرم و مرطوب کیش

 

کیش : کمتر کسی یافت می شود که از ساحل زیبای کیش و تفریحات آبی و دریایی و مراکز دیدنی آن چیزی نشنیده باشد. جاذبه های تاریخی این جزیره زیبا شامل شهر حریره، عمارت اعیانی و مسجد جامع حریره است . باغ پرندگان، دلفیناریوم، ساحل مرجانی و باغ وحش کیش از دیگر مناطق دیدنی این جزیره هستند.

سیستان و بلوچستان : پهناورترین استان ایران است، چابهار، سراوان، زاهدان و میرجاوه از شهرهای مشهور آن به شمار می روند. یازده منطقه حفاظت شده در این استان قرار دارد که از پلنگ ایرانی، تمساح پوزه کوتاه، عقابل طلایی، خرسی سایه و گربه جنگلی در آنها محافظت می شود. آثار باستانی و امکان دیدنی این استان بسیار گسترده است. شهر سوخته ، دریاچه هامون، چهل دختران، آتشکده ورمال، قلعه خاش مسجد کهنه قلعه، موزه چابهار، موزه تاس و کپل دزک، غار لادیز، ارگ میرجمال،  آتشکده مهرگان و ...نمونه ای از جاذبه های گردشگری این شهرستان است .

برای خواندن ادامه این مقاله به سایت الوون مراجعه نمایید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

 

اجاره ون غرب تهران

درخواست خدمات اجاره ون در غرب تهران بسیار قابل توجه بوده است و از این لازم به ذکر است که ارسال ون با راننده به این مناطق تهران در زمان کمتر از چند ساعت انجام پذیر است.

گرچه تهران رنت ون سرویس های خود را در تمام مناطق استان تهران با سریع ترین خدمات رسانی ارسال می کند، اما اشاره ویژه به منطقه غرب تهران خالی از لطف نبود.

اجاره ون ساعتی

اجاره ون بصورت ساعتی برای فیلم برداری و پروژه هایی که فقط چند ساعت نیاز به ون تشریفاتی دارند در تهران رنت ون بصورت با راننده جهت عدم دریافت چک و نیاز به ضمانت، انجام پذیر است.

همچنین درخواست هایی مبنی بر ارسال ون جهت یک ترانسفر کوتاه در تهران داشته ایم که این موضوع هم می تواند بدون دریافت هزینه کل روز (در صورت وجود خودرو بیکار) و بصورت ساعتی قابل انجام است.

اجاره ون روزانه

اجاره ون روزانه بصورت با راننده انجام می شود و همان ون در اختیار یا دربستی نامیده می شود که می تواند این اجاره روزانه برای مصارف درون شهری باشد یا اینکه با تردد برون شهری همراه باشد که طبیعتا برآورد قیمت هر یک متفاوت خواهد بود.

برای کرایه ون به سایت الوون مراجعه کنید.

اجاره ون روزانه علاوه بر قابل انجام بودن در تهران، برای شهروندان محترم استان البرز و کرج هم قابل انجام است که می توانند بصورت درون شهری یا برون شهری و یا ترانسفر رفت و برگشتی به تهران، یک خودرو ون را بصورت در اختیار و روزانه اجاره نمایند.

اجاره ون لوکس

اجاره ون لوکس و تشریفاتی طبق گفته های پیشین در همین صفحه، از اصلی ترین اهداف مجموعه تهران رنت ون البته تنها بصورت با راننده است.

ون های لوکسی که در این مجموعه کرایه داده می شوند، خودرو های هایس و هیوندا هستند و در حال حاضر اجاره ون مبله و فوق لوکس در ایران ارائه کننده خاصی ندارد و با توجه به این موضوع امکان ارائه آن هم مقدور نیست.

پس منظور از اجاره ون لوکس، ماشین های ون خارجی برند های (تویوتا و هیوندای) هستند که بنز ویتو هم پیشتر در این مجموعه قرار می گرفت اما این 2 خودرو با توجه به جلب رضایت بیشتر از سوی مشتریان و به صرفه تر بودن، اصلی ترین گزینه های تهران رنت ون برای اجاره ون لوکس می باشند.

اجاره ون مسافرتی یا کمپر

بخش دیگری از خودرو های خانواده ون که امروز طرفداران زیادی دارد، ون های مسافرتی یا کمپر هستند که سبک جدیدی به نام ون لایف را به وجود آورده اند و با توجه به وجود ویروس کرونا، افراد زیادی تمایل به اجاره این نوع ون ها را دارند.

متاسفانه ون های مسافرتی هم هنوز به تعدادی نیستند که بتوان خدمات اجاره آن ها را ارائه کرد.

اما با این وجود از برنامه های اصلی تهران رنت ون برای آینده، فراهم کردن امکان اجاره ون های مسافرتی کمپر می باشد.

اجاره ون کولردار

میزان جستجوی زیادی در اینترنت در خصوص اجاره ون کولر دار مشاهده شده است که در این باره لازم است بدانید تمام ون هایی که در مجموعه های ارائه کننده این خدمات اجاره داده می شوند، قطعا به سرویس های گرمایشی و سرمایشی ایده آل مجهز هستند و نیازی نیست در این خصوص نگرانی داشته باشید.

کرایه ون از تهران به رشت

کرایه ون از تهران به رشت و شهر های استان مازندران اعم از رامسر، نوشهر، ماسال و چالوس بیشترین درخواست های بخش مسافرتی و توریستی می باشند.

رانندگان این بخش کاملا آشنا به قسمت های مختلف شمال کشور هستند که و برای عزیزانی که نیاز به یک تور لیدر برای سفر خود دارند و تمایل به بازدید از جازبه های گردشگری ناب دارند، رانندگان بخش توریستی بهترین همراه خواهند بود.

اجاره ون مخصوص معلولین

سوال دیگری که از تماس های سایت زیاد مطرح شد، امکان اجاره ون های مخصوص معلولین بود که متاسفانه باید بگوییم در حال حاضر این نوع ون ها توسط تهران رنت ون اجاره داده نمی شوند.

برای خواندن ادامه این مقاله به سایت الوون مراجعه نمایید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

سرویس ایاب ذهاب چیست؟

سرویس ایاب ذهاب یکی از خدماتی است که برای شرکت ها مدارس کارخانه جات برای رفع نیاز های حمل و نقلی خود و کارکنان خود استفاده میکنند.علاوه بر اینها بعضی از افراد هستند که برای رفع نیاز های خود مانند سرویس ایاب ذهاب برای مراسم خاک سپاری یا دیگر مراسمات از این خدمات استفاده میکنند.سرویس ایاب و ذهاب همانطور که از اسم آن پیداست وظیفه دارد مسافر یا مسافران خود را از مبدا سوار کند، در نهایت ایمنی و سلامت به مقصد برساند و احتمالا آن ها را به مبدا باز گرداند.

یکی از مزایای سرویس ایاب ذهاب این است که مدیران مجموعه ها با گرفتن سرویس ایاب ذهاب به ساعت ورود و خروج مجموعه خود سامان میدهند. از آنجایی که هر مجموعه ای زمان خاصتی برای ورود و خروج دارد سرویس ایاب ذهاب این ورود و خروج را ساماندهی میکند.

شرکت های بسیاری وجود دارند که خدمات ایاب ذهاب ارائه میدهند که اکثر این شرکت ها شرکت های پیمانکاری میباشند و نیاز مندان این خدمات باید نهایت دفت خود را هنگام بستن قرارداد داشته باشند. زیرا از آنجایی که شرکت های ارائه دهند خدمات پیمانکار ها محسوب میشوند طبیعی است همکاری با انها نیازمند قرار داد پیمانکاری باشد.

سرویس شرکت ها و ادارات

 

مزایا سرویس ایاب ذهاب:

 رویدادهای حرفه ای هستید، شرکت الوون گزینه های مقرون به صرفه ای برای شما دارد.

بیایید نگاهی بیندازیم به هفت دلیل که چرا یک سرویس شاتل {ایاب ذهاب} برای کارمندان می تواند تجربه کاری کارمند شما را بهبود بخشد و حتی به رشد کسب و کار شما کمک کند. 

  1. استرس کمتر برای کارمندان:  اول اینکه، رفت و آمد کارکنان به معنای استرس کمتری برای کارمندان شما است. به جای مبارزه با ترافیک به تنهایی، کارمندان شما قادر خواهند بود با هم در یک سرویس شاتل راحت وقت بگذرانند. آنها یکدیگر را بهتر می شناسند و نیازی به برخورد با ترافیک نخواهند داشت.سرویس شرکتی نیز می تواند یک نقطه فروش عالی برای جذب اعضای تیم جدید باشد. چه کسی نمی خواهد هنگام سفر به محل کار در ساعات شلوغی و رفتن به خانه در پایان روز استرس کمتری داشته باشد؟.
  2. خدمات سرویس شرکتی وقت شناسی را افزایش میدهد:  یک سرویس ایاب ذهاب به طور موثر اکثر مشکلات وقت شناسی را حل می کند. با ایجاد یک برنامه سفارشی که کارمندان را در ساعات معینی از صبح از خانه بیرون می‌آورد، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که هر کارمند نه تنها در زمان مناسب … بلکه در همان زمان به محل کار خود می‌رسد.این بهترین راه برای شروع روز کاری برای کارمندان است، به این معنی که همه به طور همزمان شروع به کار می کنند. همچنین بخش بسیار مهمی در ایجاد کسب و کار شما و ارتقای بهره وری از لحظه شروع روز کاری است. 
  3. صرفه جویی در پارکینگ و حمل و نقل:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        سازماندهی پارکینگ ایمن و نزدیک برای کارمندان می تواند دشوار باشد،حتی اگر قبلاً یک پارکینگ دارید. نگهداری از پارکینگ ها و اطمینان از ایمن بودن آنها می تواند کار زیادی باشد و حتی برخی از مسائل مربوط به مسئولیت را باز کند. برای مشاغل بدون پارکینگ، کارمندان معمولاً از شما می خواهند که هزینه پارکینگ در نزدیکی را به آنها بازپرداخت کنید.خدمات شاتل برای شرکت‌ها در شیکاگو، مانند آنچه در اینجا در شرکت اجاره خودرو الو ون ارائه می‌کنیم، همه این مشکلات را حل می‌کند. خدمات شاتل روشی مقرون به صرفه برای جلوگیری از بازپرداخت کارمندان بابت مسافت پیموده شده خودروهایشان و اغلب هزینه بالای پارکینگ روزانه است.  سرویس شرکت ها و ادارات با اتوبوس یا مینی بوس؟
  4. بهر برداری بهتر کارکنان:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     در اینجا یکی دیگر از دلایلی دیگری که شرکت یا مجموعه شما به خدمات سرویس ایاب ذهاب نیاز دارد. این است که طبق آخرین آمار سرشماری توسط اداره کار میان گینزمان رفت آمد به محل کار و خانه برای کارکنان قبل از بیماری کرونا 51 دقیقه در نظر گرفته بود. و از انجایی که رفت و آمد های طولانی میتواند برای سلامتی افرادتاثیر مضری داشته باشد ، از جمله افزایش قند خونگرفته تاسطوح استرس بالا،واضح است که سرویس ایاب ذهاب می تواند تأثیر مثبتی بر تجربیات روزانه کارگران شما داشته باشد.
  5. سرویس ایاب ذهاب خصوصی:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         استفاده از سرویس شاتل خصوصی نیز مزایای مالیاتی دارد. بر اساس قانون مالیات کشور، کارمندان می توانند تا 130 تومان مزایای مالیاتی برای پرداخت هزینه حمل و نقل انبوه دریافت کنند. و خدمات شاتل شرکت واجد شرایط دریافت این مزایای مالیاتی کشور است. هر کارمند در شرکت شما می تواند مزایا را مطالبه کند.

نکات مهم در راه اندازی سرویس :

شما بعنوان یک مدیر یک کسب کار جهت راه اندازی سرویس های مجموعه خود باید نکات زیر را مدنظر داشته باشید تا بتوانید بهترین سرویس را برای مجموعه خود را راه اندازی نمایید. که موجب افزایش راندمان کاری شما با مناسب ترین قیمت گردد .

مهم ترین نکته در زمینه راه اندازی یک سرویس این موضوع می باشد که الویت  شما به دنبال دریافت سرویس خوب و مناسب هستید  یا در زمان دریافت خدمات بحث مبلغ برای شما مهم می باشد .

از نظر کارشناسان شرکت آرین سرویس سامان مشتریان به دو دسته تقسیم می شوند.

  1. مشتریانی که به دنبال خدمات مناسب برای پرسنل هستند
  2. مشتریانی که قیمت برای آنها الویت دارد

بعد از مشخص کردن یکی از دو سیاست فوق شما برای راه اندازی سرویس های خود نیاز به بررسی موارد زیر دارید :

  1. تعداد پرسنل
  2. نوع خودرو مد نظرتان
  3. کروکی مسیر تردد
  4. روزهای کاری
  5. ساعت کاری
  6. بودجه مدنظر

پس از تهیه موارد زیر میتوانید از طریق ارتباط با کارشناسان ما بهترین و مناسب ترین سرویس را برای مجموعه خود راه اندازی نمایید .

امنیت پرسنل در سرویس :

برقراری سرویس در یک مجموعه باعت افزایش امنیت پرسنل در مسیر رفت و آمد می شود و موجب حفظ سلامت آنها می شود .

اگر شما قصد راه اندازی بک سرویس برای شرکت خود دارید باید تمام تمرکز خودتان را در استفاده از بهترین سرویس برای شرکت خود درنظر داشته باشید .

باتوجه به سابقه بیش از بیست ساله شرکت آرین سرویس سامان در زمینه حمل و نقل مسافربری و ارائه خدمات به بیش از 200 مجموعه معتبر در این سالها دارای تجربه کافی و لازم جهت حفظ سلامت پرسنل شرکت ها می باشد .

آرامش پرنسل در سرویس :

پس از بررسی بحث امنیت مسافرین در سرویس موضوع دیگری که نیاز به اشاره دارد آرامش پرسنل در یک مجموعه در زمان استفاده از سرویس ها  می باشد .

راه اندازی یک سرویس مناسب موجب آرامش و رفاه حال پرسنل یک شرکت می شود .

مواردی که موجب آرامش مسافرین در سرویس شرکت ها میگردد به شرح زیر می باشد .

برای خواندن ادامه مقاله سرویس شرکت ها و ادارات به سایت الوون مراجعه نمایید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

ماشین ها تنها برای چهار نفر بدون راننده فضا دارند و در بسیاری موارد افرادی که به وسیله نقلیه نیاز دارند از این تعداد بیشترند. مخصوصا اگر خانوادگی به سفر رفته باشید به خوبی می فهمید که ظرفیت خودروهای شخصی در برابر میل به خوشگذرانی دسته جمعی تا چه اندازه ناتوان اند. اجاره ون و یا کرایه اتوبوس دربستی و یا کرایه مینی بوس می تواند شما را از این مشکل نجات دهد. علاوه بر این، گردش های تفریحی و علمی دانشجویان و دانش آموزان و یا سرویس کارکنان کارخانه ها و شرکت ها نیازمند ماشینی با ظرفیت بالاترند. در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص کرایه ون، کرایه اتوبوس و اجاره مینی بوس بیشتر بدانید.

کرایه ون به چه صورت است؟

ون کمترین ظرفیت جا به جایی را از میان خودروهای مخصوص حمل و نقل جمعیت داراست. حتما پیش آمده که برای تفریح یا شرکت در مراسم های مختلف نیاز به وسیله ای با ظرفیتی بیشتر از خودروهای شخصی نیاز داشته باشید. به عنوان مثال گردش و تفریح های خانوادگی در عید نوروز یا مسافرت های دسته جمعی که همگی اعضای خانواده بخواهند با یکدیگر باشند. یا مثلا شرکت در سمینارها، مراسم ها و موقعیت های خاصی که اجاره ون ارزان تر و مناسب تر از کرایه تاکسی باشد. در چنین مواردی اجاره ون می تواند برای شما راه گشا باشد. مخصوصا اگر می خواهید تا یک سفر چند روزه با خانواده داشته باشید می توانید با اجاره ون مسافرتی ارزان بسیاری از کارها را ساده تر کرده و بیشتر هم خوش بگذرانید و حتی کمتر هزینه کنید.

انواع حمل و نقل ها با ون به شکل زیر است:

  • برون شهری
  • مسافرتی و یا خارج از شهر
  • تردد میان فرودگاه ها و ایستگاه ها
  • انتقالی

اجاره ون بدون راننده به چه شکل است؟

شما می توانید برای اجاره ون نسبت به اجاره ون با راننده و اجاره ون بدون راننده اقدام کنید. البته مرسوم ترین حالت که اغلب شرکت ها اقدا به ارائه خدمات آن می کنند اجاره ون با راننده است. در صورتی که اجاره ون با راننده باشد خسارت های وارده به وسیله متوجه مسافران نیست ولی این قضیه در اجاره ون بدون راننده برعکس است و مسافر و در واقع مشتریان مسئول مشکلات پیش آمده برای ون هستند.

اجاره ون فرودگاه امام به چه شکل است؟

یکی دیگر از کاربردهای ون برای شما زمانی است که عزیزی ایران را ترک می کند یا به ایران باز می گردد. اغلب افراد دوست دارند تا در فرودگاه برای استقبال یا بدرقه حاضر باشند و آن لحظه سلام پس از مدت ها یا خداحافظی برای سال ها به یک خاطره برای مرور بدل می شود. حمل و نقل جمعیت مشتاق به فرودگاه امام به هیچ عنوان کار ساده ای نیست و علاوه بر آن هزینه بسیار زیادی می طلبد. شما با اجاره ون فرودگاه امام هم می توانید راحت تر وسایل مسافر خود را حمل و نقل کنید و هم کار استقبال کنندگان و بدرقه کنندگان را راحت کرده و صحنه ای با شکوه را در فرودگاه رقم بزنید.

از طرفی دیگر زمانی که شما نیاز دارید به فرودگاه رفته و کوهی از وسایل و چمدان را به همراه دارید، در بسیاری از موارد خودروهای شخصی نمی توانند نیاز شما را براورده کنند و کرایه ون فرودگاه ها می تواند برای شما راه چاره باشد.

چرا الوون را انتخاب کنیم؟

شرکت الو ون مفتخر است، با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰ دستگاه انواع مختلف  ون در ناوگان خود، بزرگترین و  معتبر ترین مجموعه در زمینه ارائه خدمات:

کرایه و اجاره انواع ون در تهران و سراسر کشور، به منظور انجام کلیه خدمات تشریفاتی و مسافربری، برای سفرهای درون شهری و برون شهری، ون تشریفات برای انجام ترانسفرهای تشریفاتی و فرودگاهی، کرایه ون دربستی در تهران برای انجام کلیه سرویس ها، کرایه ون توریستی با بهترین قیمت ها و امکان قرارداد جهت همکاری با شرکت های خصوصی و دولتی برای سرویس کارکنان را از ما بخواهید.

کرایه اتوبوس دربستی به چه صورت است؟

اجاره اتوبوس دربستی به این شکل است که برای سرویس دهی های داخل شهر و یا خارج شهر شما یک راننده را به همراه اتوبوس استخدام کرده و با پرداخت هزینه می توانید اقدام به رفت و آمد تعداد بیشتری از افراد کنید.

این مورد هم خانواده ها را در بر می گیرد که دوست دارند تا در یک سفر دسته جمعی همه همراه یکدیگر باشند و هم موارد دیگر را شامل می شود. اجاره دربستی اتوبوس می تواند برای مدارس، ادارات، سرویس کارخانه جات، گردشگری، سمینارها و... به کار بیاید. به عنوان مثال گردش علمی گروهی از دانشجویان و یا دانش آموزان بسیار با این سرویس ساده تر خواهد بود و یا اداراتی که برای ساعاتی خاص نیاز به سرویس کارکنان دارند و یا تورهای گردشگری، همه می توانند از این خدمات استفاده کند.

این خدمات می تواند به صورت طولانی مدت و کوتاه مدت ارائه شود و شما بر حسب نیاز خود آن ها را انتخاب کرده و اقدام به کرایه اتوبوس دربستی می کنید.

انواع اجاره اتوبوس به شکل زیر است:

  • اجاره اتوبوس vip دربستی
  • اجاره اتوبوس های دربستی معمولی
  • اجاره دربستی میدل باس
  • اجاره اتوبوس ارزان

کرایه مینی بوس دربستی به چه صورت است؟

مینی بوس اغلب جمعیتی بین اتوبوس و ون را شامل می شود و همچنان می تواند در بسیاری از موارد راه گشا باشد. شما می توانید برای موقعیت های خاص بر حسب تعداد جمعیت اقدام به کرایه مینی بوس دربستی کنید. مینی بوس دربستی به شما این امکان را می دهد تا با هزینه کمتری بتوانید جمعیت بیشتری را جا به جا کنید. پس اگر جمعیت شما با ظرفیت مینی بوس همخوانی داشت اجاره مینی بوس دربستی را در گزینه ها و انتخاب هایتان جای دهید.

برای خواندن ادامه مقاله سرویس برون شهری به سایت الوون مراجعه نمایید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

شروع کیسه فریزرها:

در سال 1856 الکساندر پارکس پلاستیک را اختراع کرد ولی کیسه فریزرها با مشخصات امروزی توسط گوستاف تولید شدند.قبل تر از آن برای بسته بندی از کیسه کاغذی استفاده می شد که بابت آن بسیاری از گیاهان از بین میرفتند و با این وجود استحکام بالایی نداشتند و قابلیت استفاده مجدد نیز نداشتند.

در دهه ی 1980 کیسه های پلاستیکی به تولید انبوه رسید تا جایگزین کیسه های پاکتی شوند. زمان زیادی نگذشت که تمام  مغزه ها ، فروشگاه ها ، میوه فروشی ها و ….از این محصول استفاده کردند زیرا آنها متوجه شدند که علاوه بر مقاومت بالا، قیمت این کیسه ها ارزان تر از کیسه های پاکتی تمام می شود.اینگونه بود که به مرور زمان محبوبیت استفاده از کیسه فریزر بالا رفت و کم کم بین مردم رایج شد.برای اینکه متوجه شویم کیسه فریزر چیست ؟ ابتدا باید بدانیم که این کیسه ها نایلون هستند یا نایلکس.

نایلون و نایلکس

نایلون و نایلکس جز محصولاتی هستند که امروزه جهت جابه جا کردن و بسته بندی کردن انواع کالا مورد استفاده قرار می گیرند.

تفاوت نایلون و نایلکس

این دو محصول در نگاه اول یک مدل هستند اما نایلون ها شفاف تر ، براق تر ، نرم تر و…. هستند و خاصیت کشسانی بالایی دارند و به راحتی در دست مچاله میشوند و فرم میگیرند اما مایلکس ها خشک تر ، نازک تر ، تیره تر از نایلون هستند و هنگام تا کردن و یا مچاله کردن اصطلاحا  صدای خش خش می دهند.

کیسه فریزر نایلون یا نایلکس؟

 

کیسه فریزر ها جز دسته نایلون ها هستند محصولی است که با استفاده از مواد پلی اتیلن سبک و سنگین در آلفاپلاست تولید شده.هرچه این مدل کیسه ها شفاف تر و براق تر باشند یعنی از مواد بهتری تولید شده اند که می توانید برای دیدن انواع محصولات کیسه فریزر بر لینک زیر کلیک کنید

https://alphaplastco.com/product-category/%da%a9%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1%db%8c/

مزایای استفاده از کیسه فریزر

  • مقاومت در برابر سرما
  • پاره نشدن و استحکام بالا
  • مراقبت از خوراکی ها در برابر نفوذ عطر و طعم خوارک های دیگر
  • سهولت بسته بندی
  • قابلیت استفاده مجدد

 

با توجه به گفته های قبل کیسه فریزها فقط برای خوراکی ها استفاده نمیشوند و استفاده های دیگیری نیز میتوان از این محصول نمود  به عنوان مثال زمانی که در منطقه سردسیر زندگی میکنیم معمولا این مشکل رخ میدهد که روی شیشه های ماشین یخ میبندد و باید وقت زیادی را صرف کرده تا بتوانیم آنها را از بین ببریم .

اما یک راه حل: می توانیم روی شیشه های خودرو را شب ها با کیسه فریزر پوشانده تا در برابر نفوذ سرما مانند یک عاق عمل کرده و شیشه ها یخ نزنند.استفاده دیگیری که از کیسه فریزر میتوان کرد بسته بندی است. وسائل ریز مانند میخ ، پیچ ،رولپلاک و… که امکان گم شدن دارند را میتوانیم در کیسه فریزر آلفاپلاست بریزیم تا هم گم نشوند و هم  دچار رطوبت و زنگ زدگی  نشوند.قوطی رنگ  و قلم رنگ را داخل کیسه فریزر گذاشته تا خشک نشود و همچنین در زمستان ها آنها روی گیاهان و گل ها کشیده تا از سرمازدگی جلوگیری شود.

 

 

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

مزایای استفاده از ترانسفر فرودگاهی در سفرهای خارجی

فردی که به تازگی وارد ایران شده است، با استفاده از ترانسفر فرودگاهی، می تواند به راحتی پس از رسیدن به فرودگاه، سوار خودرو شود و بدون دغدغه و اتلاف وقت، به مقصد خود برسد.

رانندگان این نوع خدمات، مسلط به زبان انگلیسی و چندین زبان رایج دیگر هستند. مسافر غیر ایرانی که به تازگی وارد ایران شده است می تواند سوالات خود را درباره ایران و ایرانی ها بپرسد. راننده با آگاهی کامل، توضیحات مناسبی را ارائه می دهد.

خودروهای ترانسفر فرودگاهی، انواع گوناگونی دارند اما همگی در بهترین مدل ها و کیفیت ارائه می شوند. اگر مهمان ویژه ای دارید که وارد ایران شده است، با لوکس ترین خودروها، از وی استقبال کنید و تا مقصد با خدمات ویژه VIP، همراهی اش کنید.

ترانسفر فرودگاهی

پرسنل ترنسفر فرودگاهی چگونه اند؟

راننده های ترانسفر فرودگاهی، همگی باید رفتارهای خوب و صمیمانه ای داشته باشند. راننده های ترانسفر فرودگاهی با آرامش به تک تک سوالات مسافر جواب می دهند و حتی اگر مسافر در هنگام ورود به ایران، سردرگم باشد و یا استرس سفر داشته باشد، با کمک پرسنل خوش رفتار ترانسفر فرودگاهی، این استرس به طور کامل از بین می رود.

راننده های ترانسفر فرودگاهی نه تنها باید رفتار مناسبی داشته باشند، بلکه باید به خوبی با همه مسیرها آشنایی داشته باشند تا در کمترین زمان و امن ترین سرعت، مسافرین را تا مقصد همراهی کنند. آن ها باید مسیرهای کم ترافیک و پر ترافیک را بشناسند و به موقع مسافر را به مقصد برسانند.

نقش ترانسفر فرودگاهی پیش از پرواز

ترنسفر فرودگاهی تنها برای مسافرینی که به تازگی به ایران آمده اند، نیست. اگر فردی قصد پرواز به شهرهای دیگر و یا کشورهای دیگری را داشته باشد، می تواند از ترنسفر فرودگاهی استفاده کند. ترانسفر فرودگاهی درب منزل یا هتل، منتظر شما خواهد بود تا شما را راس ساعت مناسب، به فرودگاه برساند. استفاده از ترنسفر فرودگاهی، پیش از پرواز چندین مزیت دارد.

اول این که مسافران پیش از سفر اضطراب و نگرانی جا ماندن از پرواز را نخواهند داشت، چرا که ترنسفر فرودگاهی به موقع، سر قرار حاضر خواهند شد.
مورد دوم، رانندگی مناسب و بدون عجله راننده ، محافظ جان مسافر است. از آن جایی که راننده، مسیر را به خوبی می داند، مشکلی در پیدا کردن خلوت ترین مسیر ندارد.

نقش تشریفات فرودگاهی برای یک مهمان ویژه

بسیاری از افراد که به ایران سفر می کنند، ممکن است برای دریافت خدمات پزشکی، برگزاری جلسات کاری مهم، گشت و گذار و یا حتی دیدار اقوام به ایران آمده باشند. حال در این میان اگر مهمان ویژه ای دارید که می خواهید استقبال ویژه ای از وی کنید، کافی است از ترانسفر فرودگاهی، لوکس ترین ماشین را انتخاب کنید. حتی می توانید مهمان ویژه خود را با اسکورت تشریفاتی، هیجان زده کنید. مطمئن باشید، خاطره سفر به ایران برای همیشه در ذهن وی ماندگار خواهد شد. برای اجاره خودرو مورد نظر خود کافیست با کاسپین رنت تماس بگیرید و اتومبیل دلخواه خود را رزرو کنید.شرکت الوون تمامی این خدمات را به شما ارائه خواهد داد.

 

ترانسفر فرودگاهی تنها برای مسافرینی که به تازگی به ایران آمده اند نیست .اگر شما قصد سفر به شهرهای دیگر یا کشورهای دیگر را داشته باشید می توانید از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید.ترانسفر فرودگاهی راس ساعت درب منزل یا هتل شما خواهد بود تا شما را به موقع از بهترین مسیر به فرودگاه برساند

با رزرو ترانسفر فرودگاهی استرس ناشی از جا ماندن از پرواز و به موقع رسیدن به فرودگاه را از خود دور کنید 

حتما در هنگام رزرو ماشین اطلاعات دقیق از حجم بار خود و تعداد چمدان ها بدهید تا تاکسی ون-راوفور یا سواری با ظرفیت مناسب در اختیار شما قرار بگیرد.

مسافران گرامی مطمعن باشید قبل از استفاده شما خودروهای ما کاملا تمیز و ضد عفونی می شوند.

م

تمام تلاش ما ارایه بهترین سرویس و تجربه ای متفاوت و شیرین در سفرهای شماست .راننده های موجه و ماهر مجموعه جم خودرو با شما قبل و بعد از سفرهایتان همراه خواهند شد تا با آسودگی خیال شما و خانواده هایتان را به مقصد برسانند.

برای شهر تهران ترانسفر فرودگاهی به فرودگاه امام خمینی و فرودگاه مهرآباد فراهم است

ترانسفر فرودگاه امام خمینی:

فرودگاه امام خمینی در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر تهران ما بین اتوبان های تهران - قم و تهران -ساوه قرار دارد.وسعت این فرودگاه بین المللی ۱۴ هزار هکتار است.فاز یک فرودگاه امام خمینی درای یک ترمینال مسافر بری فعال با ظرفیت جا به جایی ۶/۵ میلیون مسافر و ۱۲۰ هزار تن بار در سال بوده و فاز ۲ فرودگاه نیز در حال ساخت می باشد.در حال حاضر ترمینال جدید سلام با ظرفیت جا به جایی ۵ میلیون مسافر در سال نیز شروع به پذیرش مسافر برای تعدادی از پروازها کرده است.

با توجه به فاصله ی فرودگاه امام از مرکز شهر یکی از دغدغه های مهم برای مسافرین سرویس ترانسفر فرودگاهی و بالعکس از فرودگاه به داخل شهر است.

تشریفات جم خودرو با انواع خودروهای سواری و تشریفاتی و ون آماده خدمت رسانی به مسافرین خود می باشد

ترانسفر فرودگاه مهر آباد:

فرودگاه مهر آباد یکی از قدیمی ترین فرودگاه های شهر تهران است که امروزه کلیه پروازهای داخلی از این فرودگاه انجام می شود.این فرودگاه در غرب شهر تهران است.اگر قصد رفتن به فرودگاه مهر آباد را دارید یا قصد برگشت به منزل را از فرودگاه مهر آباد را دارید و یا یک قرار کاری دارید شرکت تشریفات جم خودرو با کلیه خدمات ترانسفر فرودگاهی در خدمت شماست

مزایای رزرو ترانسفر فرودگاهی و بین شهری با جم خودرو:

ـ قدرت انتخاب مسافر برای انتخاب نوع وسیله ترانسفر با ماشین معمولی-لوکس-ون-و.....

ـ امنیت بالای مسافر و اموالش و جلوگیری از سو استفاده رانندگان غیر رسمی

شرایط رزرو ترانسفر فرودگاهی:

در هنگام رزرو ترانسفر مشخصات کامل مسافر-ساعت و تاریخ دقیق انتظار راننده و شماره پرواز را اطلاع دهید

از حجم بار و تعداد چمدان های خود اطلاع دهید تا مناسب با بار شما ماشین رزرو شود. 

برای خواندن ادامه مقاله ترانسفر فرودگاه و تشریفات به سایت الوون مراجعه نمایید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

اجاره ون تهران دربستی【بدون مدرک】

اجاره ون داخل شهری و برون شهری با ون های مسافرتی و تشریفاتی در ساعتی از شبانه روز در رنت کنیم قابل دسترس است. حداقل زمان اجاره ون ۱۰ ساعت بوده که قیمت اجاره ون برای داخل شهر به صورت ساعتی و خارج از شهر به صورت کیلومتر پیموده شده محاسبه می شود. رانندگان ما همه آموزش دیده در نحوه برخورد با توریست و سرویس های تشریفاتی هستند.

 

قیمت اجاره ون تهران

هزینه کرایه ون با توجه به نوع  خودرو و مسافت طی شده محاسبه‌شده و  برای هزینه اجاره ون تهران به صورت ساعتی است. این نکته قابل‌ذکر است که در صورت بروز هر نوع مشکل فنی برای خودرو هزینه به عهده شرکت می‌باشد.

طی بررسی های انجام شده توسط تیم رنت کنیم ، بخش زیادی از افراد اجاره کننده ون و مینی بوس، تمایل به اجاره ساعتی این خودروها برای مسیرهای درون شهری دارند و به دنبال این نتایج، ما امکان اجاره این خودروها به صورت ساعتی را نیز فراهم کرده ایم.

اجاره ون دربستی

اجاره ون غالباً به‌صورت همراه با راننده بوده و در موارد خاص نیز بدون راننده اجاره داده می‌شود. شما می‌توانید با توجه تعداد نفرات از خدمات کرایه ون این شرکت بهره‌مند شوید. مشتریان عزیز می‌توانند کلیه ون‌های موجود را به‌صورت با راننده کرایه کنند.الوون. کرایه ون دربستی یا همان ون با راننده شامل  تمامی مدل ون‌های توریستی، تشریفاتی، VIP، ترانسفرهای فرودگاهی، بوده  که می‌توانید با اطمینان خاطر تهیه فرمایید.

خدمات اضافه کرایه ون

شرکت این امکان را فراهم آورده است تا در صورت نیاز و درخواست شما خدمات اضافه‌ای را در اختیار مسافران خود قرار دهد .

مجموعه از این خدمات شامل:

  • صندلی کودک
  • اینترنت Wifi
  • راننده های مسلط به زبان انگلیسی، فرانسه و ترکیه ای
  • تور لیدر های مجرب

برای خواندن ادامه مقاله اجاره ون به سایت الوون مراجعه نمایید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

هیچ چیز به اندازه سفره های یکبار مصرف برای خانواده های پرجمعیت و عاشق مهمانی، مناسب نمی باشد. سفره های یکبار مصرف یک وسیله پرکاربرد در میان لوازم آشپزخانه و لوازم پذیرایی است. اگر دارای خانواده ای پرجمعیت هستید و یا حتی یک رستوران دارید، خرید سفره یکبار مصرف عمده بهترین انتخاب برای شما می باشد. چرا ؟ در ادامه به این سوال، پاسخ داده خواهد شد.

چند سالی است که سفره های یکبار مصرف جایگزین سفره های پلاستیکی قدیمی شده اند. تا حدی که امروزه دیگر کمتر کسی را می بینید که از سفره های پلاستیکی قابل شستشو برای پذیرایی و مصرف روزانه اش استفاده کند. سنگینی بعد از غذا همواره یک معضل برای پاک کردن سفره ها بعد از هر وعده غذایی بودند.

مخصوصا اگر تعداد افراد زیاد بوده و مجبور به پهن کردن یک سفره بلند بالا می شدید. با تولید و عرضه سفره های یکبار مصرف و راحتی در استفاده از آنها، به سرعت در بین اقشار مختلف محبوبیت پیدا کردند. به همین جهت امروزه شاهد این هستیم که عموما افراد به دنبال خرید عمده سفره یکبار مصرف طرحدار و ساده  هستند.

چرا از سفره یکبار مصرف استفاده می کنیم؟

این سفره های پلاستیکی می توانند مدت زمان تعویض و یا نظافت را در رستوران ها، سالن های ضیافت و یا حتی مهمانی های خانوادگی، کاهش دهند. سفره یکبار مصرف عمده یک جایگزین عالی و مناسبی برای سفره های پارچه ای و… می باشد. از جمله مزایای استفاده از سفره های یکبار مصرف عبارتند از :

  • صرفه جویی در وقت
  • مقرون به صرفه
  • تنوع بالای رنگ و طرح
  • سازگار با محیط زیست

سفره یکبار مصرف امروزه جزئی از گزینه های سبد خرید هر خانواده ایی است . که می توان به صورت آنلاین و حضوری به خرید آن اقدام کرد.ازمجموعه تولیدکننده های سفره یکبار مصرف ساده و طرحدار می توان به شرکت آلفاپلاست  اشاره کرد و به دنبال خرید یکی از انواع سفره یکبار مصرف ساده و طرحدار به صورت عمده هستید می توانید با دیدن مشخصات انواع سفره یکبارمصرف به اینجا مراجعه کنید

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

در جهت تکمیل سرویس Door To Door مجموعه تشریفات اختصاصی واران به مسافرین خود، بخش ترانسفر فرودگاهی راه اندازی شد، در این راستا مسافرین محترم می توانند در کنار استفاده از خدمات CIP در فرودگاه های مختلف داخلی و خارجی از ترانسفر فرودگاهی با خودروهای متنوع ( تاکسی و خودروهای تشریفات) فرودگاه به داخل شهر و یا از داخل شهر به فرودگاه استفاده کنند. تیم ترانسفر فرودگاهی واران سعی کرده با در نظر گرفتن استانداردهای مناسب در شهرهایی که امکان ارائه سرویس باکیفیت فراهم هست به مسافرین خود ارائه خدمت کند.
همه ی تلاش ما ارائه سرویس مناسب و تجربه ای متفاوت در سفرهایتان است در این مسیر در همه ی مراحل در کنار شما هستیم، راننده های موجه و آراسته مجموعه ی واران با شما قبل و بعد از سفرهایتان همراه خواهند شد تا با آسودگی و اطمینان شما و خانواده هایتان را به مقصد برسانند.
بزرودی امکان رزرو آنلاین سرویس ترنسفر فرودگاهی بر روی سایت فراهم می شود. همچنین در حال حاضر برای شهر تهران ترانسفر فرودگاه امام خمینی، فرودگاه مهرآباد و فرودگاه کیش با رزرو خدمات CIP به صورت آنلاین فراهم است. همچنین در آینده ای نزدیک برای سایر شهرهای ایران نیز امکان رزرو سرویس خدمات تزنسفر فرودگاهی فراهم خواهد شد.

ترانسفر فرودگاه امام

فرودگاه امام خمینی (ره) در 30 کیلومتری جنوب شهر تهران ما بین اتوبان های تهران-قم و تهران-ساوه قرار دارد. وسعت این فرودگاه بین المللی 14 هزار هکتار است . فاز یک فرودگاه امام خمینی دارای یک ترمینال مسافر بری فعال با ظرفیت جابجایی ۶/۵ میلیون مسافر و ۱۲۰ هزار تن بار در سال بوده و فاز ۲ فرودگاه نیز در حال ساخت می‌باشد. در حال حاضر ترمینال جدید سلام با ظرفیت جابجایی 5 میلیون مسافر در سال نیز شروع به پذیرش مسافر برای تعدادی از پروازها کرده است. 
با توجه به فاصله ی فرودگاه امام از مرکز شهر یکی از موضوعات مهم برای مسافران سرویس ترنسفر به فرودگاه و بالعکس از فرودگاه به داخل شهر است. تشریفات اختصاصی واران در راستای ارائه خدمات مناسب و باکیفیت به مسافرین اقدام به ارائه سرویس ترنسفر فرودگاهی در کنار خدمات CIP فرودگاهی کرده است. انواع خودروهای تاکسی و خودروهای تشریفات جهت خدمات رسانی آماده می باشد. در ادامه لیست خودروها و نرخ ترنسفرهای تشریفات ذکر شده است. 

ترانسفر فرودگاه مهرآباد

فرودگاه مهرآباد یکی از قدیمی ترین فرودگاه های شهر تهران است که امروزه کلیه پروازهای داخلی از این فرودگاه انجام می پذیرد. این فرودگاه در غرب شهر تهران واقع است . اگر شما قصد عزیمت به فرودگاه مهرآباد را دارید و یا قصد بازگشت به منزل از فرودگاه مهرآباد را دارید و یا یک قرار کاری مهم دارید که می خواهید با تشریفات انجام شود. هر چه که باشد شرکت واران آماده است کلیه خدمات ترانسفر فرودگاهی را از فرودگاه مهرآباد به استان های همجوار و بلعکس انجام دهد. برای این منظور شما می توانید در بخش رزرو خدمات CIP علاوه بر رزرو این سرویس، ترانسفر فرودگاهی خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. همچنین در آینده ای نزدیک امکان رزرو و خرید ترنسفر فرودگاهی برای مسافر به صورت آنلاین در بخش رزرواسیون سایت به صورت مجزا فراهم می شود.

ترنسفر فرودگاه بین المللی دوبی

واران در راستای ارائه ی خدمات بین المللی برای مشتریان خود خدمات ترنسفر از فرودگاه به داخل شهر دبی و بالعکس را با خودروهای تسلا در نظر گرفته است. با توجه به اینکه نرخ تردد در هر مسیر متفاوت است همچنین خودروهای SUV (شاسی بلند) و سایر خودروهای سواری نیز امکان سرویس دهی در فرودگاه بین المللی دبی را دارند. نرخ هر ترانسفر با توجه به مبدا و مقصد متفاوت است لذا امکان مشخص کردن نرخ بعد از ارسال آدرسها وجود دارد. 

 

ترنسفر فرودگاه جدید استانبول

برای مسافران امکان استفاده از ترنسفر فرودگاهی در استانبول با انواع خودرو فراهم است نماینده ی مستقیم واران در شهر استانبول آماده خدمات رسانی به درخواستهای شما مسافر محترم می باشد. خودروهای با کیفیت و به روز در از فرودگاه جدید استانبول به داخل شهر و بالعکس و همچنین به فرودگاه سابیها سرویس دهی دارند. مسافر از ایران و به صورت ریالی می تواند این خدمات را رزرو کند. 

ترانسفر فرودگاهی در سایر شهرها

تشریفات اختصاصی واران همچنین امکان رزرو ترانسفر فرودگاهی در سایر شهرهای ایران را فراهم کرده است شهرهایی که تردد نسبتا بالاتری دارند علاوه بر خدمات تشریفات cip امکان رزرو ترانسفر فرودگاهی را برای مسافر فراهم آورده است. 

برای خواندن ادامه مقاله ترانسفر فرودگاهی و تشریفات به سایت الوون مراجعه نمایید.

 

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

انواع خودرو های سرویس ایاب و ذهاب

خودرو های سواری شخصی اولین نوع از سرویس های ایاب و ذهاب هستند که ظرفیتی ۴ نفره دارند.انواع ون در ظرفیت های ١٠ و ١۴ نفره مناسب گروه های کوچک در این سرویس ها هستند.انواع مینی بوس در ظرفیت های ١۴ الی ٢٠ نفره فضای بیشتری را برای مسافران مهیا می کنند.میدل باس و اتوبوس دیگر انتخاب هایی هستند که ظرفیت های ٣٠ تا ۴٠ نفره فراهم می کنند و معمولا مورد استفاده ادارات قرار می گیرند.

این خودرو ها باید از وضعیت ظاهری مناسبی برخوردار بوده، تمام سرنشینان را بیمه کرده باشند و تاییدیه های لازم از جمله معاینه فنی، گواهی سلامت راننده و سوپیشینه و... را از مراجع ذیصلاح دریافت کرده باشند.

کارفرمایان باید دقت داشته باشند یکی از مهمترین مواردی که کارفرما باید برای کارگر خود فراهم کند، ایجاد حس عزت و وسایل آسایش کارگر است، بر همین اساس کارگران می‌توانند از کارفرما سرویس ایاب و ذهاب بخواهند.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق ماده ۱۵۲ قانون کار؛ در صورت دوری کارگاه و عدم تکافوی وسیله نقلیه عمومی، صاحب‌ کار باید برای رفت و آمد کارکنان خود سرویس ها را فراهم کند و در اختیار آنان قرار دهد، البته این ماده برای کارفرما الزام آور است.

 

جالب است بدانید، برخی از مجموعه های بسیار بزرگ مثل مناطق نظامی یا دانشگاه ها و... سرویس داخلی نیز علاوه بر سرویس درون شهری در نظر می گیرند. از آن جا که شرکت های زیادی در زمینه سرویس ایاب و ذهاب خدمت رسانی می کنند برخی از کارفرمایان اقدام به برگزاری مناقصه می کنند تا مناسب ترین پیمانکار را بسته به بودجه و نیاز خود انتخاب کنند.

برخی از کارفرمایان، مسئول یا ناظری تعیین می کنند تا به امور این سرویس ها رسیدگی کند. برخی از وظایف این ناظر عبارت اند از‌:

١.پیگیری امور لازم جهت برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار

٢.برنامه ریزی زمانی و مکانی سرویس های ایاب و ذهاب

٣.بررسی و کنترل تعداد خودروهای مورد نیاز، نوع آن ها و در صورت لزوم تغییر این موارد

۴.پاسخگویی به نیازهای رانندگان و مسافران سرویس ها

۵.تلاش برای ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات سرویس ها

قیمت سرویس ایاب و ذهاب

قیمت سرویس ها بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شود. این پارامتر ها شامل: نوع و تعداد خودروی درخواستی، تعداد مسافران و خدمات گیرندگان، مدت زمان قرارداد، کیلومتر و مسافت، خدمات جانبی و... می شود.همچنین رتبه و مقام پیمانکار نیز ممکن است در قیمت تاثیرگذار باشد. پیمانکار ممکن است مقام دولتی، مدیر سازمان و... باشد.

سرویس های کارمندان از جمله خدماتی است که ادارات بهتر است در اختیار کارمندان بگذارند از این رو از مهم ترین و متداول ترین پیمانکاران این سرویس ها، ادارات هستند. این سرویس ممکن شامل تمام کارمندان یک اداره نشود و موقعیت مکانی کارمند نسبت به محل کار در این زمینه تاثیرگذار است.

کارخانه جات، واحدهای تولیدی و سایر مراکز از دیگران مشتریان سرویس ایاب و ذهاب هستند که این خدمت را در جهت حمل و نقل کارکنان خود ارائه می دهند.شرایط سرویس ایاب و ذهاب مبتنی بر قراردادی است که بین پیمانکار و کارفرما تنظیم می شود و در صورت رعایت موارد قرارداد توسط طرفین، شرایط استفاده خاص دیگری وجود نخواهد داشت زیرا تمام موارد در قرارداد ذکر می شود.برای کسب اطلاعات بیشتر به مراجعه فرمایید.

سرویس شرکت­ ها و سازمان­ ها و اداره ­جات

امروزه بسیاری از کارفرمان برای جا­به ­جایی کارکنان،کارمندان و پرسنل خود از سرویس شرکت­ ها و سازمان­ ها و اداره­ جات استفاده می­کنند. زیرا نظم و نظام حضور به موقع کارمندان در محل کار از جمله ضروری­ترین اصول اولیه ادارات و شرکت­ ها محسوب می­شود و سرویس­های حمل­و­نقل نقش بسیار مهمی در این امر ایفا می­کند. به همین دلیل بر آن شدیم تا در ادامه مطلب نحوه کرایه سرویس شرکت­ ها و سازمان ­ها و اداره­ جات و نکات مرتبط با آن را مورد بررسی قرار بدهیم.

نحوه ثبت درخواست برای استفاده از خدمات سرویس شرکت­ ها و سازمان ­ها و اداره­ جات

شرکت‌ الوون خدمات اجاره سرویس سازمان‌ها و شرکت‌ها، خدمات خود را به صورت روزانه، هفتگی ماهیانه و سالانه و به وسیله خودروهای متعددی نظیر خودروهای درجه یک سواری، تاکسی­ ها، میدل باس­ ها، اتوبوس ­ها و ... ارائه می­دهند. به صورت معمول از خودروهای سواری بیشتر به عنوان سرویس ایاب ­وذهاب مدیران استفاده می­شود و از مابقی سرویس شرکت­ ها و سازمان­ ها و اداره­ جات برای حمل­ و­نقل و جابه ­جایی پرسنل و کارمندان استفاده می­شوند.

به این صورت که اگر تعداد پرسنل و کارمندان یک شرکت 10 تا 14 نفر باشد، از خودروهای ون استفاده می‌شود و برای جابه ­جایی ۱۴ الی ۲۱ نفر از پرسنل، مینی‌بوس‌ها انتخاب می‌شوند. اما در صورتی که تعداد پرسنل ۳۰ تا ۴۴ نفر باشد، انتخاب خودروهای میدل­ باس و اتوبوس به عنوان گزینه مناسب ­تری خواهد بود.

متقاضیان برای استفاده از خدمات سرویس شرکت ­ها و سازمان­ ها و اداره­ جات در ابتدا باید متناسب با تعداد پرسنل و کارمندان خود، خودروی مورد نظر را انتخاب کنند. بعد از آن نیز اطلاعات مورد نیاز برای کرایه خودرو را به صورت مکتوب شده از طریق ایمیل، پیامک و دیگر راه­های ارتباطی نظیر تلگرام، واتساپ و ... در اختیار شرکت ارائه دهنده خدمات حمل ­و­نقل عمومی قرار بدهد. از جمله اطلاعات مورد نیاز که کارفرما باید در اختیار شرکت اجاره دهنده سرویس شرکت­ ها و سازمان ­ها و اداره­ جات قرار بدهد، می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آدرس یا آدرس ­های دقیق مبدا
  • آدرس یا آدرس­ های دقیق مقصد
  • تعداد پرسنل و کارکنان شرکت
  • نوع خودرو انتخاب شده
  • طول مدت تقاضا ( مدت زمان قرارداد)
  • ساعت حرکت خودرو و ساعت برگشت آن

برای خواند ادامه مقاله سرویس شرکت ها و ادارات به سایت الوون مراجعه نمایید.

  • paya marketing