نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

راز نازل فواره

. نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.یکی از مهمترین قسمت ها در آبنما خروجی آب می باشد و نازل بیشترین تاثیر در خروجی آب دارد. اما نوع دوم آنها ترکیبی از آب و هوا را برای خروجی به کار میبرند. اما با وجود خروجی پر حجم، مصرف آب آنها بسیار کم میباشد. این فواره را میتوان در آبنمای (موزیکال، آبنمای ریتمیکهارمونیک) و آبنمای ساده به کار بردهمان طور که از اسم این نوع از نازل مشخص است خروجی آب این نازل به شکل پر طاووس است . نازل پرده آب جت طوری طراحی شده است که میتواند آب را تا ارتفاع زیاد پرتاب کند از این رو استفاده از این مدل نازل برای انواع آبنمای موزیکالکه با هدف پرتاب آب با ارتفاع زیاد قرار است ساخته شود، مناسب استهم چنین این نوع از فوارهها برای زیباسازی استخرهای بزرگ و دریاچه ها کاربرد دارد.
این نوع از نازل پرده شفاف و نازکی از آب را به شکل چتر در آورده که از ویژگیهای آن مقاومت در برابر آب استپاشش آب کمی داشته و مناسب برای آبنماهای داخلی وآبنمای موزیکال خانگیاست هم چنین خروجی آن به سطح آب بستگی ندارد. کاربرد این نوع از نازلها بیشتر برای فضای باز مناسب است و زیبایی فوق العادهای به محیط میدهد هم چنین جنس آنها از برنج یا استیل ساخته شده است. بنابراین لازم است چراغی را مناسب با آبنما و ضد آب انتخاب کنید و درجه حفاظت آن IP68 باشد. فروش انواع پمپ اتاترون پیستونی و دیافراگمی مخصوص تزریق انواع مواد شیمیایی به داخل آب خدمت کاربران فروشگاه ایران پمپ با قیمت مناسب به فروش می رسد . پردهی آب مانند آیینه عمل کرده و زیباییهای نور را از خود منعکس میکند. این امر به دلیل این است که، برخی از نازل ها در خارج از سطح آب استفاده میشوند. خروجی انواع ساده ی نازل آبنما، آب را به صورت ساده و بلوری شکل از خود خارج میکنند.
یکی از تجهیزات فواره و آبنما است.

۷۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

سوالات متداول در مورد اجاره ون

 

چگونه می توانم بهترین ون های مسافری اجاره ای را پیدا کنم؟

با وارد کردن مقصد اجاره و تاریخ سفر و سرعت گرفتن روی دکمه جستجو، اجاره‌های van-tastic را پیدا کنید. از اینجا می توانید نتایج خود را بر اساس نوع وسیله نقلیه، ارائه دهندگان اجاره و ظرفیت خودرو فیلتر کنید. بنابراین، چه به صورت انفرادی با محموله یا با کل گروه در حال سفر باشید، سواری مناسب در انتظار شماست. اگر به کمی الهام نیاز دارید، آخرین اجاره ون موجود در آتلانتا را بررسی کنید .

 

چرا باید یک ون مسافری اجاره کنم؟

با اجاره یک ون مسافربری، می‌توانید به سبک جادار سفر کنید، خواه یک گروه 4، 6، 8 یا بیشتر باشید. FOMO را به گذشته تبدیل کنید، کل خدمه را کنار هم نگه دارید و با اجاره یک وسیله نقلیه برای همه افراد در سفر، هزینه های خود را کاهش دهید.

 

هزینه کرایه ون های مسافربری چقدر است؟

اگر به دنبال اجاره یک ون لوکس بزرگ هستید، احتمالاً آن چیزهای تجملی در برچسب قیمت نشان داده می شود. اما گزینه های بودجه زیادی نیز وجود دارد. در حال حاضر، شما می توانید یک ون مسافربری را از تنها 136 دلار در روز کرایه کنید. قیمت ها و دسترسی در معرض تغییر هستند. ممکن است شرایط اضافی اعمال شود.

 

آیا می توانم یک ون مسافری ارزان اجاره پیدا کنم؟

اندازه و سبک زمانی که شما به دنبال اجاره ون برای مسافرت ارزان هستید، وارد عمل می‌شوند، و فاکتورهای بیشتری نیز در بازی وجود دارد. مکان‌های فرودگاه اغلب گران‌تر هستند و هزینه‌ها با تقاضا افزایش می‌یابد—بنابراین اگر تاریخ‌های سفرتان انعطاف‌پذیر باشد، خوش شانس هستید. برای یافتن ارزان‌ترین وانت‌های پیشنهادی، نتایج جستجوی خود را بر اساس قیمت یا فیلتر بر اساس بودجه مرتب کنید.

 

تفاوت بین ون فول سایز و مینی ون چیست؟

تفاوت بین ون و مینی ون در اندازه است. شما می توانید کل گروه را در یک مینی ون حمل کنید ... تا زمانی که بیش از 8 نفر نباشید. اگر با چند سرباز بیشتر به سفر می روید، یک ون مسافربری معمولاً می تواند با حداکثر 15 مسافر کنار بیاید.

 

آیا باید یک ون 12 مسافری را رزرو کنم یا یک ون 15 مسافری؟

یک بار دیگر، همه چیز به اندازه خدمه شما بستگی دارد - و اینکه همه شما به چه مقدار فضا برای سوار شدن راحت نیاز دارید. چند صندلی اضافی همیشه برای کیف، سوغاتی یا هر چیزی که در طول مسیر برمی دارید مفید است. با این حال، به خاطر داشته باشید که یک ون 12 سرنشین احتمالاً مصرف سوخت بیشتری دارد و مانور دادن آن آسان‌تر است.

 

چرا باید یک ون لوکس اجاره کنم؟

اجاره ون لوکس فضا، آسایش و بی‌نظیری را به ارمغان می‌آورد. فضای اضافی پا و سر را همراه با اتصال USB، شیشه های رنگی، کنترل آب و هوای دقیق و سبک فراوان در نظر بگیرید.

 

آیا می توانم یک ون سایز اصلی با کنسلی رایگان اجاره کنم؟

برنامه ها تغییر می کنند - تقریباً می توانید روی آن حساب کنید. برای آسودگی خیال در صورت انجام و زمانی، می توانید با فیلتر کردن نتایج جستجوی خود بر اساس خط مشی لغو، با لغو رایگان رزرو کنید. به این ترتیب، اگر اندازه گروه، تاریخ سفر یا هر چیز دیگری از مسیرتان منحرف شود، می‌توانید آرامش داشته باشید.

 

چرا باید Expedia را برای اجاره ون مسافربری انتخاب کنم؟

هر کجای دنیا که میل شما به سرگردانی شما را ببرد، می توانید از مجموعه ای عالی از معاملات با Expedia مطمئن باشید. با تشکر از موجودی گسترده ما، در همه شهرهای بزرگ، فرودگاه ها و بیرون از خانه به خوبی از شما مراقبت می شود. به علاوه، وقتی پروازها، محل اقامت و اجاره ون خود را به صورت بسته رزرو می کنید، می توانید یک بسته عالی را انتخاب کنید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

مقایسه ون با مینی بوس از نظر ظرفیت، امکانات و بررسی ویژگی های سفر با هر یک بطور مفصل، معرفی مینیبوس ها و ون های تشریفاتی و خدمات اجاره هر یک

 

در این مقاله قصد داریم تا درباره تفاوت های اصلی اجاره ون با اجاره مینی بوس صحبت کنیم.

 

شاید از نظر خیلی ها اجاره کردن ون کار بیهوده ای باشه و هزینه اظافی.

 

شاید از نظر ظاهری مینی بوس ظرفیت بیشتری برای مسافران داشته باشه اما با کمی دقت در

 

امکانات ون ها میتونیم راحت متوجه بشیم که چرا ما اجاره ون با امکانات رو برای مسافرت هاتون توصیه میکنیم.

تفاوت اصلی ون با مینی بوس

همانطور که میدونیم برای رفتن به مسافرت های دسته جمعی برای اینکه در کنار هم از مسیر سفر لذت ببریم

 

بهتره که یک خودروی گروهی انتخاب کنیم تا هم هزینه را کاهش بدیم هم در کنار دوستان و خانواده باشیم.

 

خوب خیلی از افراد که اطلاعات زیادی درباره ون ها ندارن انتخاب اولشون مینی بوس ها هستن.

 

بله از دید کلی مینی بوس از ون خیلی به صرفه تره ولی باید دید ایا میشه راحتی که در ون داشت رو در مینی بوس داشته باشیم.

ما در مقاله های قبلی درباره امکانات رفاهی ون ها صحبت کردیم و در اینجا فقط قصد داریم تا شما رو در انتخاب ون یا مینی بوس راهنمایی کنیم.

 

مینی بوس ها در حالت کلی دو نوع هستند:

این دو نوع مینی بوس بسته به نوع و کیفیت خورو ااز هم تفکیک میشوند و انواع متفاوتی دارد :

 

مینی بوس های معمولی:

مینی بوس های معمولی که میتوان از آنها نام برد مینی بوس بنز قدیمی فیات قدیمی اویکو که از چند سال قبل استفاده میشده.

و هم اکنون هم مورد استفاده قرار میگرد و میشه در مسیر رفت و آمد کارخانه ها و شرکت ها دید.

 

با وجود اینکه تا همین الان بحث زیادی برای جمع آوری این وسیله ها بوده و سعی شده

 

تا وسیله های بهتری جایگزین این نوع مینی بوس ها گردد ولی هنوز به نتیجه نرسیده است.

 

این نوع مینی بوس ها دارای سیستم گرمایشی میباشند ولی فاقد سیستم سرمایشی هستند

 

گرچه برخی اندک از صاحبان این خودرو به صورت دستی اقدام به وصل سیستم سرمایشی میکنند ولی بصورت استاندارد نمیباشد.

مینی بوس های تشریفاتی:

از جمله مینی بوس های تشریفاتی میتوان مینی بوس هیوندا مینی بوس سیترا ۱۸ نفره و

 

مینی بوس سیترا ۲۱ نفره ،مینی بوس اویکو جدید ، مینی بوس ایسوزو ، مینی بوس آرین و مینی بوس فیات دوکاتو نام برد.

 

این نوع مینی بوس ها دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی مطلوبی هستند.

 

و در بعضی موارد سیستم صوتی حرفه ای نیز نصب میگردد که مناسب شرکت های ایرانگردی و شرکت های تور گردشگری میباشد.

 

و معمولا در تورهای خارج از تهران برای مسافرت های یک الی چندروزه مورد استفاده قرار میگیرد.

سیستم های صوتی و تصویری و مولتی مدیا

همانطور که در مطلب های پیشین گفتیم تمامی ون ها از سیستم صوتی و مولتی مدیا برخوردارن

 

و تمام آنها دارای نمایشگر هستن که در مدل های بالاتر این نمایشگر ها لمسی و با امکانات بالاتری هستن.

 

اما در مینی بوس سیستم صوتی معمولی مانند دیگر خودرو ها است.

 

در ون ها سیستم جی پی اس وجود دارد که به راحتی راننده میتونه نقشه رو روی نمایشگر مشاهده کنه و مسیر رو به پیدا کنه

 

اما در مینی بوس ها راننده بعد از خریداری خودرو در صورت نیاز باید با هزینه خودش این سیستم هارو روی خودرو نصب کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله مقایسه اجاره ون و مینی بوس به سایت الوون مراجعه نمایید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

تاریخچه اجاره خودرو خیلی از عمر خدمت اجاره خودرو در دنیا نمی‌گذرد و حدود صد سال پیش بود که برای اولین بار شخصی به نام ساندرز در آمریکا تصمیم گرفت خودروی خود را به تاجران و توریست‌ها بدهد و با نصب کیلومتر شمار، معیاری برای دریافت پول تعیین کرد. وقتی این ایده ساندرز به بار نشست او در بیش از ۲۱ ایالت آمریکا شرکت اجاره خودرو راه اندازی کرد و بعدها شرکت رقیب او یعنی جیکوبس وارد این عرصه شد. علاوه بر آمریکا در انگلیس هم شرکت اجاره خودرو به نام Godfrey Davis راه ‌اندازی شد که بعدها کمپانی کرایه خودرو یوروکار آن را خریداری کرد. امروزه یورو کار یکی از معتبرترین شرکت‌های کرایه خودرو در سراسر جهان است که در شهرهای مختلف ایران هم فعالیت دارد. راه‌های اجاره خودرو شما می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین خودرو کرایه کنید. وب‌سایت کمپانی‌های کرایه خودرو به شما این امکان را می‌دهند تا قبل از رفتن به کشور مقصد، با وارد کردن نام شهر، تاریخ و مدت زمان کرایه خودرو، خودروهای موجود در آن شهر را ببینید. برای کرایه آنلاین خودرو هم لازم است اطلاعات مدارکی مثل گواهی‌نامه بین‌المللی با حداقل اعتبار یک سال و پاسپورت را وارد کنید و شخص متقاضی نباید سنش کمتر از ۲۲ سال باشد. نمایندگی‌های شرکت‌های کرایه خودرو در فرودگاه‌ها، نزدیکی جاذبه‌های گردشگری و مراکز شهر وجود دارند و اگر شما بخواهید خودرو را به صورت حضوری کرایه کنید، با ارائه مدارک و دریافت هزینه نماینده شرکت‌ها این کار را برای شما انجام خواهند داد. مدارک لازم برای اجاره خودرو شرکت‌های اجاره خودرو هنگام کرایه دادن خودرو، مدارک و ضمانت‌هایی را از شخص اجاره کننده دریافت می‌کنند تا در صورت آسیب دیدن خودرو در مدت زمان اجاره، مدارک لازم برای جبران خسارت را در دسترس داشته باشند. مدارکی که باید در دست داشته باشید را بخوانید: تکمیل فرم مشخصات اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه گواهینامه رانندگی بین‌المللی اصل ویزا و پاسپورت متقاضی پرداخت هزینه اجاره خودرو ارائه سند یا وجه نقد برای بازگرداندن خودرو و ضمانت جرائم احتمالی ( میزان وجه نقد دریافتی برای ضمانت بسته به سیاست شرکت‌های مختلف متفاوت است.) گواهینامه بین‌المللی داشته باشید یکی از شرایط کرایه خودرو در خارج از کشور این است که گواهینامه بین‌المللی داشته باشید. بین‌المللی کردن گواهینامه فرایند پیچیده‌ای نیست و اگر شما در کشور خودتان گواهینامه داشته باشید می‌توانید آن را به گواهینامه بین‌المللی تبدیل کنید. برای گرفتن گواهینامه بین‌المللی یک ساله، گواهینامه ایرانی شما باید حداقل ۳۱ روز اعتبار داشته باشد و برای دریافت گواهینامه بین‌المللی سه ساله، گواهینامه ایرانی باید سه سال اعتبار داشته باشد. پیش از سفر دقت داشته باشید که مهلت گواهی‌نامه شما به پایان نرسیده باشد. بعد از پایان اعتبار گواهینامه بین‌المللی تمدید نمی‌شود و شما باید برای تمدید آن به مراکز کانون‌های جهانگردی و اتومبیل‌رانی جمهموری اسلامی ایران مراجعه کنید. به همین دلیل است که مسافران از گواهینامه بین‌المللی سه ساله بیشتر از یک ساله استقبال می‌کنند. گواهی‌نامه بین‌المللی در ۱۸۰ کشور دنیا اعتبار دارد. در این راهنما، تمام جزئیات و فرایند دریافت گواهینامه بین المللی را برای شما توضیح داده‌ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله برای اجاره ون به چه مدارکی نیاز دارد به سایت الوون مراجعه نمایید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

 

اجاره ون در فرودگاه امام خمینی

در بین بزرگراه تهران _ قم و در سی کیلومتری شهر تهران، فرودگاه بین المللی امام خمینی قرار دارد. این فرودگاه نقطه ی شروع سفر به سایر مناطق ایران و دیگر کشورهاست. برای رسیدن به این فرودگاه درصورتی که تعداد اعضای خانواده و یا دوستانی که شما را همراهی می کنند زیاد باشد، این امکان وجود دارد تا با اجاره ون در فرودگاه امام خمینی و با خیال آسوده و در ساعت مقرر به پرواز خود برسید. البته شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی، شرایط مخصوص به خود را دارد که ادامه توضیح خواهیم داد. همان طور که می دانید اگر جمعیت افراد بیش از 5 نفر باشد مقرون به صرفه نیست که با دو یا سه خودروی سواری مسافت منزل تا فرودگاه و یا بالعکس را طی نمایید. بی تردید یکی از ارزان ترین راه ها جهت رسیدن به فرودگاه امام خمینی برای جمعیت های بالا، استفاده از خودروهای اجاره ای ون خواهد بود.

 

اهمیت اجاره ون در فرودگاه امام خمینی

از خدمات حمل ونقل لوکس جهت استقبال از میهمانان مهم در فرودگاه امام خمینی، اجاره ون است که شرکت الوون به خوبی این خدمات را ارائه می نماید. همان طور که می دانید فرودگاه امام خمینی از پر پروازترین فرودگاه های بین المللی در ایران است. برای پروازهای داخلی نیز با اختلاف اندک در رتبه دوم بعد از فرودگاه مهرآباد قرار دارد. مدیران و رؤسای شرکت ها و افراد مهم سیاسی و همچنین میهمانان خارجی ازجمله افرادی هستند که از خدمات ون تشریفاتی استفاده می نمایند. همچنین با توجه به مطالبی که در قسمت های قبل گفته شد، افرادی که با جمعیت های بالا عازم سفر هستند می توانند از این خدمات بهره مند گردند. در جریان هستید که هر فرد برای سفر حتماً تعدادی چمدان و ساک همراه خود دارد که فضای زیادی را اشغال خواهد نمود؛ بنابراین در اینجا به اهمیت اجاره ون در فرودگاه امام خمینی پی خواهید برد. چون شما به طور مثال با کرایه یک ماشین لوکس ژاپنی، می توانید به آسانی و راحتی به سفر خود بپردازید و در سریع ترین زمان ممکن به مقصد برسید.

 

شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی

شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی در شرکت کافه رنت با توجه به نوع ون و نوع خدمات دریافتی مشخص گردیده و دریافت می شود. تابعیت و شرایط فرد اجاره کننده خودرو، ازجمله فاکتورهایی است که بر روند کار تأثیرگذار است.

 

• اجاره ون بدون مدرک

ون ها اغلب با راننده بوده و بنابراین برای اجاره کردن ون به مدرک خاصی نیاز نیست. نماینده شرکت به عنوان راننده در خودرو حضور دارد و همه مسئولیت های خودرو به عهده ایشان خواهد بود. پس شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی بسیار آسان بوده و کرایه خودرو به صورت کیلومتری و ساعتی محاسبه می گردد. در هنگام اجاره ون کارشناسان شرکت ما، عکس بلیت پرواز شما را تحویل می گیرند.

 

اجاره ون برای ترانسفر فرودگاهی در شرکت کافه رنت

آشنا نبودن مسافران به مسیرها، خستگی مفرط و نیز وجود گردشگران و توریست های داخلی و خارجی که به شکل گروهی مسافرت می نمایند، موجب می شود که این افراد به محض رسیدن به فرودگاه به دنبال اجاره ون باشند.

 

• رانندگان مجرب

ون های اجاره ای در شرکت کافه رنت، رانندگان بسیار مجرب و دوره دیده دارد که همراهان بسیار خوبی برای شما در طی سفر خواهند بود و به شما این امکان را می دهند تا با خیالی آسوده و با استفاده از ظرفیت ها و امکانات داخلی ماشین به راحتی از فرودگاه به سایر نقاط سفر کنید.

 

• امکانات رفاهی

ون های اجاره ای شرکت ما مجهز به سیستم وای فای بوده و شما می توانید در طول سفر از اینترنت استفاده کنید. همچنین این ون ها مجهز به صندلی کودک هستند که موجب راحتی کودکان و والدین آن ها خواهد بود.

 

• بیمه های مسافرتی

از دیگر ویژگی های این ماشین ها می توان به بیمه مسافرتی آن ها اشاره کرد که همگی مسافران در طی سفر بیمه می گردند. وجود راننده های مجرب و کارآزموده و مسلط به زبان های مختلف همچون انگلیسی، فرانسوی، ترکی و غیره از شاخصه های دیگر این ون ها است. در ضمن این خودروها مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی باکیفیت بالا هستند. رانندگان این ون ها آمادگی لازم جهت سفرهای طولانی را داشته و بنا به درخواست مسافران برای مقصد موردنظر حرکت می کنند.

 

مشکلات اجاره ون در فرودگاه امام خمینی

ون های شخصی ممکن است فاقد کیفیت لازم و امکانات رفاهی برای مسافران باشند. همچنین ازنظر بیمه نیز ممکن است مشکلاتی داشته باشند. این احتمال وجود دارد که رانندگان ون های شخصی مسلط به زبان های خارجی نباشند و این مسئله می تواند مشکلاتی را برای گردشگران و مسافران ناآشنا به مسیرها ایجاد نماید. قیمت ها نیز ممکن است به صورت سلیقه ای اعمال شود و این موضوع نیز می تواند موجب نارضایتی مسافران گردد. بنابراین در اینجا توصیه می کنیم که جهت اجاره ون در فرودگاه امام خمینی حتماً از سایت ها و شرکت های معتبر مانند الوون استفاده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه  مقاله تاکسی ون فرودگاه به سایت الوون مراجعه نمایید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی :یکی از خدمات مجموعه های اجاره و رنت خودرو، ترنسفر تشریفاتی و فرودگاهی است. در ادامه به بررسی هزینه های ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی می پردازیم.

ترنسفر فرودگاهی یکی از تشریفاتی است که توسط مجموعه ‌های اجاره و خدمات تاکسی انجام می ‌شود که از مبدا فرودگاه های بین المللی و داخلی به سطح شهر یا استان های دیگر ترانسفر می شود. در زمان استفاده از ناوگان های خودرو عادی و تشریفاتی، خدمات وی‌آی‌پی برای مشتریان ارائه می شود.

استقبال از مسافران فرودگاه

مسافران پس از نشستن هواپیما در فرودگاه مقصد، برای ترنسفر و سفر داخل شهر یا شهر های دیگر می توانند از اتوبوس، مترو یا خودرو های تشریفاتی استفاده نمایند. مسافر مسیر باند فرودگاه و سالن را پیاده طی کرده پس از خروج از ترمینال می تواند توسط خودرو های تشریفاتی به مقصد حرکت نماید. کافی است پس از خروج نام هتل یا محل اقامت خود را به مسئول ترانسفر یا انتقال خود ارائه نمایید. در این زمان چمدان های مشافر در خودرو گذاشته شده و به سمت مقصد حرکت نمایید. در ادامه به هزینه ‌های ترانسفر فرودگاهی می پردازیم.

بیشتر بخوانید: اجاره خودرو با راننده

ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی

هزینه های ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی

بسیاری از فرودگاه های بین المللی معمولا در خارج از شهر ساخته شده است و هزینه های بیشتری باید برای رسیدن به مقصد پرداخت نمایید. همچنین پس از خروج از فرودگاه می توانید از خودرو های عادی اقتصادی و خودرو های تشریفاتی استفاده نمایید. خودرو های تشریفاتی هزینه بیشتری برای ترانسفر شما تا مقصد دریافت می‌ نمایند. برای اطلاعاتاز  هزینه های ترانسفر تشریفاتی فرودگاه با توجه به مقصد خود می توانید با راننده یا مجموعه‌ای ارائه دهنده خدمات سفر های درون شهری و برون شهری در ارتباط باشید.

یکی از مجموعه های پیشرو در در انتقال مسافران و خدمات ساخت مجموعه راسارنت بوده که امکان سفر به تمامی استان ها در ایران وجود دارد. می توانید از خدمات رزرو آنلاین خودرو در مجموعه راسارنت استفاده نمایید. اگر قصد اجاره ماشین عروس، اجاره خودرو و اجاره خودرو بدون راننده را دارید، یکی از بهترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی، مجموعه راسارنت است.

تور های گردشگری از مبدا فرودگاه

پس از رزرو آنلاین خودرو برای ترانسفر خود می توانید از خدمات گردشگری استفاده نمایید. امکان رزرو و اجاره خودرو به صورت روزانه و شبانه روزی با توجه به نیاز های خود وجود دارد. می توانید جهت بازدید و گردش های درون شهری و گردشگری از خدمات ترانسفر استفاده نمایید. پس از آماده شدن مسافران این خدمات از مبدا هتل یا فرودگاه ارائه می شود. راننده های مجرب مسئول انتقال شما به مراکز گردشگری و تفریحی بوده و در صورت تمایل می توانید به هتل یا مقصد خود بازگردید.

ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی چیست؟

به منظور رفاه حال شما جهت انتقال از فرودگاه به مقصد مورد نظر می توانید از خدمات وی‌ آی ‌پی مجموعه های اجاره و رزرو خودرو استفاده نمایید. معمولاً خدمات وی ‌آی ‌پی برای افراد سیاسی و مشهور استفاده می شود که جهت انتقال سفیران، وزرا، ریاست جمهوری و غیره استفاده شده که علاوه بر آسایش باعث تامین امنیت فردی نیز شود. همچنین افراد عادی نیز می توانند از خدمات وی آی پی در داخل خودرو های امن تا مقصد خود استفاده نمایند. در ادامه به انواع خودرو های ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی می پردازیم.

مسافران می توانند با توجه به تعداد خود از انواع خودرو ها با ظرفیت متفاوت استفاده نمایند. اگر به صورت گروهی سفر می کنید، یکی از بهترین گزینه ها استفاده از اتوبوس های تشریفاتی یا عادی است. اگر تعداد شما کمتر از تعداد ظرفیت اتوبوس است، می توانید از ون های تشریفاتی از مبدا فرودگاه یا مبدا دلخواه خود استفاده نمایید.

برای انتقال و جابجایی مسافران حداکثر تا ۴ نفر می توانید از سواری های فرودگاهی استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله ترانسفر و تشریفات فرودگاه به سایت الوون مراجعه نمایید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

قصد رفتن به یک سفر جاده ای را دارید؟ آیا دوست دارید متفاوت و منحصر به فرد سفر کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، ممکن است بخواهید با یک ون سفر کنید. کرایه ون برای سفر علاوه بر اینکه روشی متفاوت برای سفر است، چندین مزیت دارد که هر مسافری به طور قابل توجهی از آنها قدردانی خواهد کرد. این مقاله هر آنچه را که باید در مورد نحوه اجاره ون در ایران بدانید را در اختیار شما قرار می دهد. ناواران به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در اجاره خودرو در ایران، ناوگان بزرگی از خودروها از جمله وانت تویوتا هیاس دارد.

در حالی که برخی ممکن است در مورد سفر با ون تردید داشته باشند، تعداد فزاینده ای از مسافران شروع به انتخاب مسیری با ون می کنند که به آنها امکان می دهد مسیر خود را ردیابی کنند. اگر به خوبی تطبیق داده شود، می تواند تمام راحتی هایی را که می خواهید داشته باشد. این مانند یک RV یا یک ون کمپر است، اما بسیار مقرون به صرفه تر و انعطاف پذیرتر است.

اجاره تویوتا هایاس در ایران – نگاهی گذرا به خودرو

از زمان معرفی نسل اول هایاس در سال 1967، این وانت تقریباً 50 سال است که در ژاپن و سراسر جهان به عنوان یکی از بهترین خودروهای ون مورد توجه قرار گرفته است. سری Hiace 200 که در ناواران برای اجاره خودرو در ایران ارائه می کنیم، مدل نسل پنجم است. مدل جدید سری Hiace 300 در سال 2019 معرفی شد.

سری تویوتا هایاس 200 از سال 2004 در بازار موجود است. سری هیاس شامل مدل های دیزلی و بنزینی است که در بین دارندگان هایاس برای استفاده تجاری محبوب هستند.

Hiace همچنین برای سفارشی سازی های مختلف داخلی، به خصوص چیدمان صندلی ها مناسب است. تویوتا هایاس ما برای اجاره در ایران دارای پیکربندی صندلی با گنجایش 14 سرنشین است که برای زمانی که می خواهید ون در ایران اجاره کنید، آن را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند.

تویوتا هایاس در سه سایز بر اساس طول بدنه موجود است. هر سه آنها فضای بار و مسافر زیادی را فراهم می کنند. تویوتا هایاس استاندارد 2 متر عرض و 5.5 متر طول دارد. این یک وسیله نقلیه قابل اعتماد و کاربردی است. به لطف کیفیت ساخت و فناوری های مورد استفاده، خودرو حتی پس از استفاده طولانی مدت در وضعیت خوبی باقی می ماند.

 

 

طراحی بیرونی

یکی از اولین چیزهایی که در هنگام نگاه کردن به خودرو چشم ها را تحت تاثیر قرار می دهد، قسمت شیب دار کاپوت آن است. دو میله متقاطع روی جلوپنجره رادیاتور کرومی در جلوی کاپوت کوتاه قرار گرفته است. نشان شرکت در بالا قرار می گیرد.

این خودرو مجهز به چراغ های جلو مدرن و دو فلپ تهویه است. مدل با فاصله بین دو محور بلند مجهز به دو درب کشویی است. درهای تویوتا هایاس عریض و مرتفع هستند که باعث سهولت در ورود و خروج از خودرو می شود.

 

 

طراحی داخلی

فضای داخلی ماشین جادار است. ترتیب عناصر کنترلی ساده است. مواد و تجهیزات به دلیل کیفیت و دوام مورد توجه قرار می گیرند. خواندن نشانگرهای تجهیزات آسان است.

در مدل های مدرن، اهرم تعویض دنده روی صفحه ابزار قرار دارد. کابین کاربردی است و کوچکترین صدایی ندارد. جلوی ماشین دو مسافر و راننده نشسته اند. در ردیف وسط، فضای کافی برای سه بزرگسال وجود دارد. ردیف وسط را می توان تا کرد و در نتیجه فضای بار را افزایش داد.

نسخه های خاص کابین (این نسخه ای است که ما برای اجاره در ایران ارائه می دهیم) می تواند حداکثر 14 مسافر را در خود جای دهد. تمامی صندلی ها مجهز به سیستم هشدار کمربند ایمنی هستند. فضای داخلی دارای یک صندلی در، یک صندلی کنسول مرکزی، دو آشکارساز نوشیدنی و یک محفظه دستکش برای استفاده شخصی است.

 

تجهیزات اولیه

تویوتا هایاس موجود برای اجاره خودرو در ایران دارای تجهیزات مختلفی از جمله رینگ های فولادی 15 اینچی، لاستیک زاپاس فول سایز، تقویت کننده هیدرولیک، تهویه مطبوع قسمت سرنشینان جلو، نمایشگر چند اطلاعاتی، پخش کننده سی دی است. دارای رادیو AM/FM، ورودی USB برای آی پاد، بلوتوث و پریز برق.

شیشه های جلو برقی هستند. می توانید ماشین را از راه دور روشن کنید. لیست امکانات ایمنی شامل کنترل پایداری، دوربین دید عقب، چراغ های ترمز، سیستم ترمز ضد قفل، کروز کنترل، سیستم کمکی ترمز، کمربند ایمنی سه گانه و کیسه هوا می باشد.

 

در زیر کاپوت

تویوتا هایاس با دو موتور عرضه می شود. موتور 2.7 لیتری دو شفت بنزینی 149 اسب بخار قدرت و 241 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این تنها موتور ارائه شده در نسخه های بازار ایران است. همچنین یک واحد قدرت دیگر وجود دارد - موتور 3.0 لیتری دیزل با اینترکولر و سوپرشارژر با قدرت کل حدود 130 اسب بخار.

هیچ مشکلی با هیچکدام وجود ندارد و هر دو می توانند کاری را که از آنها انتظار می رود انجام دهند. با این حال، مدل های مجهز به موتور دیزل انتخاب بهتری برای حمل و نقل دائمی کالا هستند، زیرا موتور دارای گشتاور بیشتری است. با موتور بنزینی، خودرو به حدود 17 ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. این موتور در سیکل ترکیبی 11 لیتر در 100 کیلومتر مصرف می کند.

در بخش بعدی مقاله «نحوه اجاره ون در ایران» نگاهی خواهیم داشت به تجربه رانندگی تویوتا هایاس.

 

تجربه رانندگی

اکثر رانندگان موقعیت راحت پشت فرمان را پیدا می کنند. به دلیل دستگیره ها و چسبندگی، سوار و پیاده شدن از ماشین آسان است. اگر محفظه بار زیاد بار نباشد، کمبود برق احساس نخواهید کرد. وسیله نقلیه سریع و کارآمد حرکت می کند. با یک محفظه بار خالی، می توانید لرزش هایی را در کابین احساس کنید. وقتی پدال گاز را به طور کامل فشار می دهید، گاهی اوقات خودرو کند می شود.

پایداری و هندلینگ Hiace هنگامی که وسیله نقلیه کاملاً بارگیری می شود افزایش می یابد. در هنگام رانندگی فشرده، هیچ نقصی احساس نخواهید کرد و سیستم کنترل الکترونیکی به تعادل فرمان کمک می کند.

سیستم تعلیق خودرو برای استفاده تجاری طراحی شده است. شما نباید انتظار راحتی رانندگی عالی داشته باشید، اما بدون شک هیچ ناراحتی وجود ندارد. هایاس در سرعت های پایین بسیار چابک است. با این وجود، آینه های عقب کوچک دید را با مشکل مواجه می کنند. با این حال، یک دوربین دید عقب می تواند این وضعیت را حل کند. شعاع چرخش خودرو 12.4 متر است.

به عنوان یک وسیله نقلیه تجاری، یک موتور سنگین روی تویوتا هایاس وجود دارد که صدای آن در هنگام رانندگی قابل توجه است. این وضعیت را می توان با معکوس کردن گیربکس اتوماتیک به پنج یا بهتر، به شش دنده بهبود بخشید. دنده ها به خوبی کار می کنند. متاسفانه این خودرو تنها با دو گیربکس 4 سرعته و 5 سرعته دستی در ایران عرضه می شود. شما می توانید صدای باد را در سرعت کروز احساس کنید، که برای ون ها معمول است. این وسیله نقلیه می تواند تا 1400 کیلوگرم را یدک بکشد.

 

 

نحوه اجاره تویوتا هایاس در ایران

تویوتا هایاس به عنوان یکی از وانت های جادار با تجربه رانندگی خوب و در عین حال به عنوان یک ون اقتصادی، می تواند گزینه ای عالی برای سفر با دوستان و خانواده خود در ایران باشد. با ما همراه باشید زیرا در این بخش از مقاله ما برای اجاره ون در ایران، در مورد نحوه اجاره تویوتا هایاس از ناواران صحبت خواهیم کرد.

اگر می خواهید در ایران ون اجاره کنید یا به عبارت دقیق تر، اگر می خواهید تویوتا هایاس در داخل کشور اجاره کنید، باید به وب سایت ما مراجعه کنید یا از اپلیکیشن موبایل ناواران استفاده کنید.

برای رزرو از طریق وب‌سایت ما، پس از بازدید از صفحه اصلی، باید محل دریافت خودرو و تاریخ و زمان کرایه خودرو را انتخاب کنید. در مرحله بعد، باید همان اطلاعات را برای زمانی که مایل به بازگرداندن وسیله نقلیه هستید، وارد کنید.

پس از اتمام، باید بر روی دکمه "ماشین ایده آل خود را بیابید" کلیک کنید، که لیستی از خودروهای اجاره ای موجود را برای انتخاب از بین شهری که وارد کرده اید نمایش می دهد. در این مرحله باید Hiace Toyota را از لیست خودروهای موجود انتخاب کنید.

در مرحله بعد باید در صورت تمایل هر گزینه یا وسایلی را انتخاب کنید اعم از صندلی پیک نیک تاشو، زنجیر برفی، اینترنت موبایل، صندلی کودک و .... در پایان باید طرح پوشش مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از پرداخت وجه هزینه اجاره و پول سپرده، شما خوب خواهید بود که بروید!

اگر مایل به سفر جاده ای در ایران هستید و دوست دارید از جاذبه های ایران در سراسر کشور دیدن کنید، می توانید قبل از تصمیم به اجاره خودرو در ایران، قیمت ون در ایران را بررسی کنید.

 

شرایط و ضوابط اجاره تویوتا هایاس

هنگامی که می خواهید تویوتا هایاس را در وب سایت ما اجاره کنید، می توانید ماشین را با راننده یا بدون راننده اجاره کنید. در این بخش از مقاله "نحوه اجاره ون در ایران" ما می خواهیم در مورد شرایط و ضوابط ناواران در مورد گزینه های ذکر شده در هنگام اجاره تویوتا هایاس از ناواران صحبت کنیم.

 

اجاره تویوتا هایاس بدون راننده شرایط و ضوابط

● این شانس را خواهید داشت که Toyota Hiace را بدون محدودیت روزانه رانندگی اجاره کنید.

● وقتی تویوتا هایاس بدون راننده در ایران از ناواران اجاره می کنید، دیگر نیازی به چک، سفته و ضمانت نخواهد بود. فقط با واریز پول می توانید به خوبی انجام دهید.

● در هر نقطه از جزیره کیش می توانید خودرو را تحویل بگیرید و به شرکت برگردانید.

● در صورت تمایل می توانید ماشین را در آستانه منزل خود قرار دهید.

● هنگام رزرو بیش از 13 روز می توانید از ما تخفیف بگیرید و در نتیجه هزینه کرایه ون در ایران را کاهش دهید.

● مسئولیت هرگونه خسارت در صورت بروز حادثه به عهده شماست.

 

اجاره تویوتا هایاس با شرایط و ضوابط راننده

● زمانی که در ایران وانت با راننده شرکت ما کرایه می کنید، در صورت بروز حادثه تمامی هزینه ها بر عهده ناواران خواهد بود.

● هزینه غذا و اقامت راننده بر عهده شما خواهد بود.

● وقتی تویوتا هایاس را با راننده در ایران از شرکت ما اجاره می کنید، نیازی به چک، سفته و ضمانت نیست.

● می توانید ماشین خود را به منزل یا هتل تحویل بگیرید.

● در هر نقطه از جزیره کیش می توانید خودرو را تحویل گرفته و به شرکت برگردانید.

اگر می خواهید در تهران وانت اجاره کنید یا به طور کلی می خواهید در مورد اجاره ماشین در شهرهای ایران اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید از وب سایت ناواران دیدن کنید و ناوگان ما را بررسی کنید.

 

 

شهرهای تحت پوشش ناواران

ناواران دفاتر متعددی برای اجاره خودرو در شهرهای مختلف ایران دارد و در شهرهای بزرگ کشور نیز به خوبی مستقر است. بنابراین می توانید به راحتی در اکثر شهرهای ایران خودرو اجاره کنید. شما می توانید از بین انواع خودروهای موجود در وب سایت از طریق وب سایت یا اپلیکیشن ناواران وسیله نقلیه مورد نظر خود را برای اجاره انتخاب کرده و در محل مورد نظر و در تاریخ تعیین شده تحویل بگیرید.

 

اجاره ون در ایران چگونه است؟

1. می توانید در ایران برای چند ساعت یا یک روز ون اجاره کنید.

2. برای اجاره وانت تویوتا هیاس نیازی به ارائه هیچ گونه چک، سند، ضمانت یا سفته نخواهید داشت.

3. تنها با یک تماس تلفنی می توانید به سرعت اجاره ون تویوتا هایاس خود را تمدید کنید.

4. ما در ناواران پشتیبانی 24 ساعته از مشتریان خود داریم.

5. قراردادها و فاکتورهای رسمی را برای اشخاص حقوقی، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی ارائه خواهیم داد.

6. هر بار که از ناواران ماشین رزرو می کنید، امتیازی کسب می کنید که بعداً می توانید از آن برای رزرو رایگان ماشین های اجاره ای استفاده کنید.

7. ما خودروهای کاملاً جدید و ضدعفونی شده در ناوگان خود داریم که اجاره ون در ایران را به یکی از بهترین خدمات در سراسر کشور تبدیل می کند.

8. در صورت بروز هرگونه مشکل، امداد جاده ای را در سریع ترین زمان ممکن به سراسر جزیره کیش ارسال می کنیم.

9. شما قادر خواهید بود یک ماشین با راننده یا بدون راننده اجاره کنید.

10. می توانید وانت تویوتا هایاس خود را درب منزل یا هتل خود دریافت کنید.

اگر به دنبال اجاره خودرو در تهران هستید و یا می خواهید در ایران وانت اجاره کنید، از وب سایت ما دیدن نکنید.

 

قوانین و مقررات اجاره تویوتا هایاس از ناواران

ما در ناواران به شما به عنوان مشتریان خود اعتماد داریم و به شما کمک می کنیم تا قوانین و مقررات کرایه اتومبیل خود را صرفاً برای راحتی شما رعایت کنید و همین امر ناواران را به یکی از بهترین شرکت های اجاره خودرو در ایران تبدیل می کند.

در این راستا، ما امکان اجاره خودرو را بدون نیاز به ارائه مدارکی مانند چک، سفته و ... ارائه می دهیم. شما می توانید به راحتی وانت تویوتا هایاس را فقط با پاسپورت خود از ما اجاره کنید.

مانند هر شرکتی، ما نیز قوانین و مقرراتی برای اجاره خودرو داریم که می توانید در صفحه قوانین و مقررات ما بخوانید. در زیر می توانید تعدادی از آنها را برای درک بهتر قوانین و مقررات ما بیابید:

●مشتری تحت هیچ شرایطی حق انتقال یا اجاره خودروی اجاره ای خود را نخواهد داشت و تمامی مسئولیت ها و عواقب قانونی بر عهده مشتری خواهد بود.

●بازگرداندن خودرو به ناواران در زمان دقیق بسیار حائز اهمیت است و در صورت تاخیر هزینه اضافی اضافه می شود.

●برای تخلفات رانندگی، آسیب دیدگی خودرو و ... هزینه دریافت می شود. در هنگام اجاره تویوتا هایاس، 24 ساعت پس از تحویل خودرو به ناواران در صورت نداشتن مشکل، وجه واریزی به شما عودت داده می شود.

●مشتری موظف است خودرو را با همان سوختی که دریافت کرده است، بازگرداند. در غیر این صورت، برای سوخت مفقود شده با قیمت مجاز در روز بازگشت، هزینه اعمال و صورتحساب می شود.

● استعمال دخانیات در خودروهای ناوگان ناواران ممنوع است و این دلیل بر بوی خوب و تمیزی همیشگی خودروهای ما در ناوگان ما است.

● در صورت تاخیر در بازگرداندن خودرو تا 4 ساعت 63000 تومان و برای بیش از 4 ساعت در روز در مجموع روزانه 504000 تومان شارژ می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و ضوابط اجاره خودرو ناواران به صفحه قوانین و مقررات رسمی اجاره خودرو ناواران مراجعه فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله اجاره ون به سایت الوون مراجعه نمایید.
  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

چرا از اسنپ ون استفاده کنیم؟

امروزه با توجه به شرایطی که اسنپ به وجود اورده است با توجه به قیمت های بسیار بسیار مناسب و خودرو های با کیفیت بالایی که در اختیار شما قرار میدهد و با اطمینان به راننده های با تجربه و منتخب اسنپ و البته تیم پشتیبانی 24 ساعته اسنپ تنها کاری که شما برای رفتن به سفر لازم است انجام بدهید این است که چمدان خود را ببندید، و با اسنپ ون از تماشای مسیر و جاده خود لذت ببرید.الوون

  • همیشه در دسترس:

همیشه وقتی که شما درخواست خودرو میکنید این شما هستید که باید منتظر باشد اما امروزه ا استفاده از اسنپ ون دیگر این شما نیستسد که باید منتظر خودرو بمانید بلکه این راننده ها هستند که همیشه در چند متری شما منتظر ثبت درخواست شما میمانند تا شما قصد سفر کردن داشته باشید.

  • کرایه بصرفه:

در درخواست های که شما برای سفر های بین شهری میدهید قبل از اینکه شما سوار ماشین بشوید هزینه را میدانید. و از آنجایی که هزینه ها کاملا به نفع مسافر ها تایین میشود قیمت ها کاملا منصفانه و به دور از خواسته راننده است.

  • پشتیبانی اسنپ ون:

در طول انجام سفر اگر اینکه هرگونه مشکل یا پرسشی درباره با خودور یا راننده یا قیمت تایین شده دارید میتوانید با تیم پشتیبانی 24 ساعت اسنپ ون تماس بگیرید و مشکلات و سوالات خودرا مطرح نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله اسنپ ون به سایت الوون مراجعه نمایید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

 

1- نیاز به یک ون لوکس دارم:

بخش اجاره ون برای ترانسفر های تشریفاتی مربوط به همین نوع نیاز مشتریان می شود.

ون هایی با کارکرد پایین، صندلی های راحت و امکانات رفاهی بسیار خوب به عنوان ون لوکس برای نیاز های تشریفاتی شما در نظر گرفته شده اند و همینطور رانندگان حرفه ای تشریفات هم هدایت کننده سرویس شما در این بخش خواهند بود.

 

2- نیاز به یک ون ارزان قیمت برای مسافرت دارم:

بخش قابل توجهی از مشتریان محترم ایران ون رنتال، گروه هایی هستند که قصد مسافرت با اجاره ون دارند و موضوع هزینه برای آن ها اهمیت زیادی دارد.

ایران ون رنتال در این بخش ون های خوش سفر و ارزان قیمتی را آماده کرده است که پوشش دهنده این نوع سرویس ها برای شما باشند.

ون وانا و فوتون 2 نوع ون داخلی به نسبت قابل قبولی هستند که گرچه امکانات و آپشن های رفاهی ون هایس و هیوندا را ندارند، اما با توجه به قیمتشان بهترین انتخاب ها برای شما می باشند.

 

3- یک ون خوب با ظرفیت بالا برای 10 نفر و تعداد چمدان زیاد در فرودگاه می خواهم:

مسافران زیادی روزانه در فرودگاه های کشور نیاز به خدمات حمل و نقلی مناسب و با هزینه معقول دارند.

از آن جایی که بخش قابل توجهی از درخواست دهندگان این نوع سرویس های فرودگاه، تعداد چمدان های زیاد با نفرات بیش از یک خودرو سواری دارند،

قطعا بهترین انتخاب برای آن ها یک ون 14 الی 17 نفره است که هم همه نفرات گروه را در کنار هم داشته باشد و هم بدون دغدغه فضای کافی برای چمدان ها هم وجود داشته باشد.

ایران ون رنتال این خدمات را با اجاره ون هایی ظرفیت بالا و مناسب از نظر امکانات در تمامی فرودگاه های کشور ارائه می کند.

 

4- تعدادی ون با راننده حرفه ای برای یک قرارداد بلند مدت نیاز داریم:

بخشی از خدمات ما متعلق به ارگان ها و اداره جات، متجمع های تجاری و یا گروه های تحقیقاتی بوده است که نیاز آن ها برای اجاره ون، محدود به یک روز یا یک خودرو نمی شود.

ایران ون رنتال در خصوص ارائه بیش از 50 خودرو با راننده حرفه ای در سطح تهران اعلام آمادگی می کند.

این امکان برای خودرو های تویوتا هایس فراهم گشسته است و خودرو های هیوندا و بنز ویتو هم بزودی شرایط قرار گرفتن در این بخش را خواهند داشت.

اما نکته ای که در این قسمت قابل ذکر است، هماهنگی با پشتیبانی ایران ون رنتال برای رزرو اجاره ون حداقل 3 روز قبل از سرویس می باشد.

 

5- یک ون خوب برای اجاره بصورت در اختیار داخل شهر می خواهم:

همانطور که در بالا صفحه مشاهده کردید، خدماتی تحت عنوان اجاره ون برای گشت 10 ساعته داخل شهر وجود دارد

که برای اولین بار امکان بهره گیری از این خدمات در شهر هایی غیر از تهران هم در ایران ون رنتال فراهم گشته است.

ون با راننده بصورت کاملا در اختیار برای ترانسفر های داخل شهر تقدیم شما می شود و زمان آن هم می تواند تا هر ساعتی که شما بخواهید (با هماهنگی قبلی) افزایش یابد.

فقط نکته ای در این بخش قابل ذکر است، تهیه طرح ترافیک در صورت نیاز برای مناطق مربوطه و تامین وعده های غذایی برای راننده است.

 

6- گروهی هستیم که قصد داریم با اجاره ون به نمایشگاه یا همایش خاصی برویم:

نمایشگاه های مختلف مثل الکامپ، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه سنگ و … رویداد های اجتماعی هستند که گروه های مختلفی قصد عزیمت به آن را دارند.

اجاره ون یک ظرفیت 14 نفری در اختیار شما قرار می دهد که این هم هزینه های رفت و آمد شما را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد

و هم کل گروه شما را با امکانات و آسایش خوب در کنار هم نگه می دارد.

ایران ون رنتال خودرو های آماده جهت ارائه این خدمت به شما را دارد که امکان گرفتن آن ها در محل نمایشگاه های تهران وجود دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله ون دربستی و در اختیار به سایت الوون مراجعه کنید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

 

VAN - بهترین تصمیم شما برای سواری خوب در Palm Desert، CA

مطمئناً بسیاری از ما حداقل یک بار آرزو می کنیم که در جمع بهترین دوستان یا خانواده خود به سفر بروند. فیلم‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید سفرهای هیجان‌انگیز را در بیابان‌ها، مناطق حفاظت‌شده، مکان‌های محبوب و شهرهای بزرگ تماشا کنید. ماشین های وانت در قالب بار برای حمل و نقل اجسام ابعادی بین کارخانه ها و کارخانه های بسیاری از کشورها مانند استرالیا، کانادا، ایالات متحده آمریکا و اروپا ساخته شده است. آیا قصد سفر به صحرای نخل را دارید و بیش از 5-6 نفر هستید؟ توصیه می کنیم برای یک سواری راحت واقعی یک خودروی کلاس MPV VAN سفارش دهید!

اغلب، این دسته از اتومبیل ها برای سفرهای طولانی توریستی به سواحل یا مناطق کوهستانی و همچنین به ذخایر جنگلی و جنگل ها برنامه ریزی می شوند. شما می توانید بسیاری از چیزها، چمدان، دوچرخه یا حتی یک میز ناهارخوری کوچک را در پشت ماشین بچینید. مینی ون ها حمل و نقل مناسبی در هر آب و هوایی هستند، زیرا یک موتور قدرتمند، مقدار زیادی مخزن سوخت و فضای خالی زیاد در کابین می تواند به طور موقت به خانه دوم شما در هنگام رعد و برق یا برف سنگین تبدیل شود.

بسیاری از مردم فکر می کنند که خدمات اجاره VAN تقاضای زیادی ندارد و اشتباه می کنند، زیرا مواردی وجود دارد که نمی توانید بدون ماشین کار کنید. به عنوان مثال، اگر در مکانی هستید که جابجایی با وسایل نقلیه عمومی ناخوشایند یا دشوار است، تنها راه نجات، اجاره یک مینی ون است. این امر به ویژه اگر مکانی با تعداد زیادی بنای معماری باشد که نمی‌توانید در چند روز بدون ماشین آن را ببینید، صادق است. در برخی موارد، خدمات اجاره VAN با استفاده همزمان از چندین راننده امکان پذیر است، که به گردشگرانی کمک می کند که مطلقاً منطقه را نمی شناسند و زمانی برای مطالعه مسیرهای مکان ها و جاذبه های خاص ندارند. بیایید با اجاره خودروهای وانت آشنا شویم.

جزئیات راحتی در خودروهای وانت و مینی بوس

مینی ون جادارترین نوع خودروهای سواری است. برای استفاده کامل از این حمل و نقل کافی است آن را اجاره کنید و از یک سواری راحت در کنار مسافران لذت ببرید. از مینی ون استیشن واگن معمولی در 3 ردیف صندلی متفاوت است که همراه با راننده می تواند حداکثر 9 نفر را در خود جای دهد . در صورت لزوم، آخرین ردیف صندلی ها به راحتی جمع می شوند و فضای کابین را برای بار فله آزاد می کند. برای این ویژگی، گونه نام دوم خود را دریافت کرد - واگن با ظرفیت بالا.

واگن های با ظرفیت بالا برای تردد در جاده های شهری اطراف کالیفرنیا طراحی شده اند، اما برای سفر شرکت های کوچک یا خانواده ها نیز مناسب هستند. با توجه به ارتفاع بدنه و جادار بودن کابین، حتی سفرهای طولانی در این نوع خودروها باعث ایجاد ناراحتی و خستگی نمی شود. با وجود ظرفیت بالا، رانندگی مینی ون نیازی به گواهینامه رانندگی خاص برای اتوبوس ندارد، زیرا به طور رسمی یک حمل و نقل سبک است. اگر قصد دارید به خانه جدیدی نقل مکان کنید، یا نیاز به حمل و نقل محموله های حجیم دارید، این می تواند بسیار گران باشد. یک مینی ون را با قیمت مقرون به صرفه از ما اجاره کنید و وسیله نقلیه ای مناسب برای اهداف خود تهیه کنید. وب سایت ما طیف گسترده ای از مینی ون ها را با فضای خالی زیادی ارائه می دهد که به شما امکان می دهد نه تنها چمدان و بار، بلکه مسافران را نیز حمل کنید.

ناراحتی را فراموش کنید

قبل از انتخاب استفاده از تاکسی سرویس یا کرایه ماشین در کالیفرنیا برای مدت معین، باید از مزایا و معایب هر دو روش در هر مورد قدردانی کنید. گزینه هایی را در نظر بگیرید که مزیت های کرایه ماشین قبل از استفاده از تاکسی آشکار است و بالعکس. اگر با رفت و آمدهای کوتاه مدت در داخل شهر مواجه هستید، جنبه مالی موضوع چندان مهم نیست و در این صورت خدمات تاکسی کاملاً کافی خواهد بود. با استفاده از تاکسی در بیشتر موارد به سرعت به مقصد می رسید.

اگر به دلایلی نمی توانید به طور موقت رانندگی کنید، در چنین شرایطی می توانید از تاکسی استفاده کنید یا گزینه اجاره ماشین با راننده را در نظر بگیرید. در شرایطی که هیچ مانعی وجود ندارد و شما راحت تر رانندگی می کنید، اجاره ماشین دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید. اگر ماشین شما در حال تعمیر است و نمی خواهید ریتم معمول زندگی را تغییر دهید، به اجاره وسیله نقلیه متوسل شوید، عادت دارید بسیاری از مسائل را به تنهایی حل کنید، کار شما با انبوهی از حرکات مرتبط است. اگر مجبورید برای استراحت از صحرای نخل خارج شوید و ماشین شما به طور کامل نیازها را برآورده نمی کند: کاملاً جادار نیست یا برای حرکت در زمین های ناهموار طراحی نشده است، باید مدل VAN اجاره ای را انتخاب کنید که برای چنین اهدافی مناسب تر است.

در مواقعی که یک رویداد رسمی یا یک جلسه تجاری مسئولانه وجود دارد، باید امکان اجاره خودرو کلاس نماینده را در نظر بگیرید که مناسب‌تر برای آن موقعیت خواهد بود. اکثر سازمان هایی که خدمات اجاره ای را ارائه می دهند، انتخاب گسترده ای از خودروهای کلاس، انواع و مدل های مختلف را به شما ارائه می دهند. بر اساس ترجیحات، نیازها و فرصت های خود، همیشه می توانید دقیقاً آنچه را که به آن علاقه دارید انتخاب کنید. با انتخاب CARNGO rent a car می‌توانید انتظار داشته باشید که یک ماشین کاملاً سرویس‌پذیر، با فضای داخلی تمیز و آراسته و آماده برای هر سفری در اختیار داشته باشید.

چگونه یک VAN برای اجاره در Palm Desert، CA دریافت کنیم؟

برای اینکه سفر خود را غنی کنید، باید همه برنامه ها را از قبل انجام دهید. لطفاً توجه داشته باشید که معمولاً بلیط های پروازها برای 400-450 روز و بلیط های سفر و اتوبوس - برای 45-50 روز قبل از یک تاریخ خاص در فروش ظاهر می شوند. CARNGO VAN های پیش از اجاره را برای هر تاریخ مناسب برای شما ارائه می دهد. برای سفارش خودروی مورد علاقه خود، باید تاریخ دریافت و بازگشت خودرو را انتخاب کرده و برای اجاره در آینده سپرده بگذارید. این پول برای تنظیم قرارداد استفاده از خودرو مورد نیاز است و باید بخشی از مبلغ را برای اجاره پرداخت کند. هر چه زودتر یک ماشین از هر کلاسی را رزرو کنید، هزینه آن ارزان تر خواهد بود.

قوانین و محدودیت های مهم اجاره

هر راننده برای استفاده از خودروهای وانت در صحرای نخل باید گواهینامه رانندگی و دسته باز حمل و نقل مسافر داشته باشد. لطفاً توجه داشته باشید که نیازی به داشتن رده مسافربری حرفه ای مانند راننده اتوبوس ندارید، زیرا چنین اتومبیل های مینی بوس (حداقل 9 سرنشین) در لیست اتومبیل های مسافربری معمولی قرار دارند. خودروهای دارای 9 مکان یا بیشتر به یک دسته خاص از گواهینامه رانندگی نیاز دارند. تجربه رانندگی شما باید حداقل 1 سال باشد. هر راننده باید حداقل 21 سال سن داشته باشد و اگر در زمان اجاره 25 سال سن نداشته باشد هزینه اضافی پرداخت کند. این مبلغ به طور متوسط ​​40 دلار در روز است و برای دریافت بیمه کامل راننده، سرنشینان و وسایل نقلیه در صورت تصادف ضروری است.

هر راننده اضافی باید روزانه 8 دلار هزینه متوسط ​​بپردازد و همچنین باید تمام مدارک و گواهینامه رانندگی را داشته باشد. اگر گواهینامه رانندگی شما حاوی الفبای غیر رومی است، توصیه می کنیم برای استفاده ایمن از VAN های اجاره ای در سراسر جهان، مجوز رانندگی بین المللی را در کشور خود دریافت کنید. IDP معادل گواهینامه رانندگی شماست و در سراسر جهان قابل استفاده است. اجاره VAN مسافربری در نزدیکی من. مطمئن شوید که گواهینامه رانندگی شما زندگی عادی و ظاهری آراسته دارد. به خاطر داشته باشید که پلیس کالیفرنیا مسئولانه کار می کند و حق دارد مدارک شما را بدون دلایل لازم بررسی کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواند ادامه مقاله اجاره ون برای کویر به سایت الوون مراجعه نمایید.
  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

ون چیست؟

ون یا کاروان (Van) نوعی وسیله نقلیه است که با سه ردیف صندلی 10 الی 13 نفر را در خود جای می­دهد. تاکنون انواع مختلفی از خودروهای ون توسط کمپانی­ های بزرگ طراحی و تولید شده است. البته امکانات و تجهیزات به کار رفته در هر یک از آنها با دیگری تفاوت دارد؛ به عنوان مثال می­توان به ون­ های موجود در خطوط تاکسی­رانی اشاره کرد.

بعضی دیگر نیز برای سفرهای گردشگری مورد استفاده قرار می­گیرند. امروزه ون­ های گردشگری ساخت کمپانی­ های بزرگ با قیمت بالایی به فروش می­رسند. پرداخت این هزینه از عهده بسیاری از علاقمندان به سفرهای گردشگری خارج است. کرایه ون توریستی برای کسانی که قادر به پرداخت هزینه خرید این خودرو نیستند گزینه مناسبی است.

کرایه ون

معمولا مسافرت های گروهی از جمله علاقه مندی‌های توریست‌ها و گردشگران شهر و یا کشورهای مختلف است، که در کنار راننده‌ای مجرب و با سابقه می توانند بدون خستگی رانندگی از سفر و گردش خود لذت ببرند. کرایه ون می تواند گزینه ای بسیار جذاب برای سفرهای دورهمی باشد، که می توانید توسط آن به راحتی به صورت خانودگی در کنار یکدیگر با بهره مندی از امکانات رفاهی یک سفر به یاد ماندنی داشته باشید. با اجاره ون روزانه می توانید برای مصارف درون شهری و یا برون شهری خود به صورت دربستی یک خودرو ون را به صورت کامل در اختیار داشته باشید. تمام خودروهای اجاره‌ای دارای امکاناتی همچون سیستم گرمایشی و سرمایشی برای راحتی و رفع نیاز مسافران هستند. به طور کلی می توان گفت اگر برای سفرهای درون شهری و یا برون شهری نیاز به امکانات و راحتی و آرامش دارید، کرایه خودرو ون می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. شرکت دریان سفر امید با به کارگیری رانندگان مجرب و با سابقه خدمات سفر به فرودگاه امام، و سایر شهر های دیگر را به مشتریان عزیز با تمامی امکانات رفاهی ایده آل ارائه خواهد داد. این شرکت برای اجاره ون خدمات فوق العاده ای را ارائه می دهد و مشتریان می توانند برای رفت و آمد به مدارس، ادارات و سفرهای خود به راحتی از این خودروها استفاده کنند.

قیمت کرایه ون دربستی

همانطور که اشاره کردیم اگر بخواهیم اقتصادی نگاه کنیم خواهیم دید که قیمت اجاره ون دربستی خیلی بالا نیست و نسبت به مسافرت باسایر وسایل نقلیه مقرون به صرفه است. قیمت اجاره ون دربستی بر اساس چندین فاکتور تعیین میشود. حضور یا عدم حضور راننده به همراه ون، زمان (این که در چه فصلی سفر میکنید نیز بر قیمت اجاره این خودروها تاثیر گذار است)، مدت زمان سفر، ظرفیت و امکانات ون بر میزان قیمت کرایه ون دربستی تاثیر گذار خواهد بود.

اجاره تاکسی ون دربستی

 

در صورتی که قصد دارید به همراه دوستان یا همه ی اعضای خانواده در سطح شهرهای بزرگ مثل تهران تردد کنید بدون اینکه نگرانی بابت ورود به محدود طرح ترافیک را داشته باشید و یا در اطراف شهر برای چندین ساعت به گشت و گذار بپردازید به شما پیشنهاد میکنیم تاکسی ون دربستی اجاره کنید زیرا هزینه اجاره تاکسی ون دربستی در شهرهای شلوغی مثل تهران نسبت به اجاره تاکسی های سواری بسیار مناسب تر است و علاوه بر آن اگر تعداد همراهانتان بیش از ظرفیت یک خودرو سواری است میتوانید با اجاره تاکسی ون دربستی همگی با هم باشید بدون اینکه نیاز به کرایه چندین خودرو سواری داشته باشید که این مورد ممکن است باعث نگرانی شما و همچنین باعث هزینه های اضافه نیز میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خاواندن ادامه مقاله سرویس برون شهری به سایت الوون مراجعه نمایید.

  • paya marketing