نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

راز نازل فواره

. نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.یکی از مهمترین قسمت ها در آبنما خروجی آب می باشد و نازل بیشترین تاثیر در خروجی آب دارد. اما نوع دوم آنها ترکیبی از آب و هوا را برای خروجی به کار میبرند. اما با وجود خروجی پر حجم، مصرف آب آنها بسیار کم میباشد. این فواره را میتوان در آبنمای (موزیکال، آبنمای ریتمیکهارمونیک) و آبنمای ساده به کار بردهمان طور که از اسم این نوع از نازل مشخص است خروجی آب این نازل به شکل پر طاووس است . نازل پرده آب جت طوری طراحی شده است که میتواند آب را تا ارتفاع زیاد پرتاب کند از این رو استفاده از این مدل نازل برای انواع آبنمای موزیکالکه با هدف پرتاب آب با ارتفاع زیاد قرار است ساخته شود، مناسب استهم چنین این نوع از فوارهها برای زیباسازی استخرهای بزرگ و دریاچه ها کاربرد دارد.
این نوع از نازل پرده شفاف و نازکی از آب را به شکل چتر در آورده که از ویژگیهای آن مقاومت در برابر آب استپاشش آب کمی داشته و مناسب برای آبنماهای داخلی وآبنمای موزیکال خانگیاست هم چنین خروجی آن به سطح آب بستگی ندارد. کاربرد این نوع از نازلها بیشتر برای فضای باز مناسب است و زیبایی فوق العادهای به محیط میدهد هم چنین جنس آنها از برنج یا استیل ساخته شده است. بنابراین لازم است چراغی را مناسب با آبنما و ضد آب انتخاب کنید و درجه حفاظت آن IP68 باشد. فروش انواع پمپ اتاترون پیستونی و دیافراگمی مخصوص تزریق انواع مواد شیمیایی به داخل آب خدمت کاربران فروشگاه ایران پمپ با قیمت مناسب به فروش می رسد . پردهی آب مانند آیینه عمل کرده و زیباییهای نور را از خود منعکس میکند. این امر به دلیل این است که، برخی از نازل ها در خارج از سطح آب استفاده میشوند. خروجی انواع ساده ی نازل آبنما، آب را به صورت ساده و بلوری شکل از خود خارج میکنند.
یکی از تجهیزات فواره و آبنما است.

  • ۰
  • ۰

افزایش قیمت وانا در نیمه دوم 1401

آذر 1401: همزمان با آغاز مرحله جدید فروش ایران خودرو دیزل ویژه آذرماه، قیمت جدید ون وانا هم مشخص شده است. طبق اعلام رسمی سازنده این خودرو، قیمت جدید ون وانا 3TZ برای نیمه دوم سال 1401 معادل یک میلیارد و 221 میلیون و 294 هزار تومان اعلام شده که حدود 166 میلیون تومان، بیشتر از قیمت سابق این خودروست.

تولید ون وانا جدید با موتور 3TZ تویوتا

اگر همچنان علاقه‌مند هستید که بدانید موتور جدید ون وانا یورو5 چه تفاوت‌هایی با موتور ون وانا یوروی4 دارد، شما را به خواندن ادامه این متن، دعوت می‌کنیم.

تولید آزمایشی ون وانا با موتور EF7 توربو

ون وانا با موتور گازسوز EF7 توربو در اواسط سال 99 وارد بازار شده و فعلا تمام ظرفیت تولیدش که معادل تولید 10 هزار دستگاه برای سه سال آینده است،اجاره ون وانا یکی از پرطرفدار ترین آیتم هایی است که امروزه اکثر مردم از آن استفاده میکنند. در اختیار سازمان‌‌ها و ارگان‌های مختلف خواهد بود و ایران خودرو فعلا برنامه‌ای برای فروش آن به مشتریان حقیقی ندارد.

 

شما میتوانید برای اجاره ون وانا از مجموعه الوون با شماره زیر تماس بگیرید:

 

09120959060

 

 از جمله خدمات الوون میتوانیم به {اجاره ون برای شمال ، اجاره ون برای شمال}و... اشاره کرد.

 

تفاوت فنی وانا یورو 4 با وانا یورو 5

سری اول ون وانا ایران خودرو دیزل، موتور مشترکی با فوتون تونلند بنزینی داشت؛ یعنی همان موتور معروف 4G69 میتسوبیشی که 2.4 لیتر حجم دارد، در سینه ون وانا نیز می‌تپید.

اما ایران خودرو از سال 99 و بنابه الزامی شدن یورو5 برای خودروهای ساخت داخل، موتور میتسوبیشی را از ون وانا جدا کرد و قلب جدید 2.7 لیتری تویوتای را جای آن گذاشت. ون وانا با قلب جدید تویوتا، هم قدرت و گشتاورش بیشتر شده بود و هم مصرف سوختش.

  • ۰۲/۰۵/۳۱
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی