نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

راز نازل فواره

. نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.یکی از مهمترین قسمت ها در آبنما خروجی آب می باشد و نازل بیشترین تاثیر در خروجی آب دارد. اما نوع دوم آنها ترکیبی از آب و هوا را برای خروجی به کار میبرند. اما با وجود خروجی پر حجم، مصرف آب آنها بسیار کم میباشد. این فواره را میتوان در آبنمای (موزیکال، آبنمای ریتمیکهارمونیک) و آبنمای ساده به کار بردهمان طور که از اسم این نوع از نازل مشخص است خروجی آب این نازل به شکل پر طاووس است . نازل پرده آب جت طوری طراحی شده است که میتواند آب را تا ارتفاع زیاد پرتاب کند از این رو استفاده از این مدل نازل برای انواع آبنمای موزیکالکه با هدف پرتاب آب با ارتفاع زیاد قرار است ساخته شود، مناسب استهم چنین این نوع از فوارهها برای زیباسازی استخرهای بزرگ و دریاچه ها کاربرد دارد.
این نوع از نازل پرده شفاف و نازکی از آب را به شکل چتر در آورده که از ویژگیهای آن مقاومت در برابر آب استپاشش آب کمی داشته و مناسب برای آبنماهای داخلی وآبنمای موزیکال خانگیاست هم چنین خروجی آن به سطح آب بستگی ندارد. کاربرد این نوع از نازلها بیشتر برای فضای باز مناسب است و زیبایی فوق العادهای به محیط میدهد هم چنین جنس آنها از برنج یا استیل ساخته شده است. بنابراین لازم است چراغی را مناسب با آبنما و ضد آب انتخاب کنید و درجه حفاظت آن IP68 باشد. فروش انواع پمپ اتاترون پیستونی و دیافراگمی مخصوص تزریق انواع مواد شیمیایی به داخل آب خدمت کاربران فروشگاه ایران پمپ با قیمت مناسب به فروش می رسد . پردهی آب مانند آیینه عمل کرده و زیباییهای نور را از خود منعکس میکند. این امر به دلیل این است که، برخی از نازل ها در خارج از سطح آب استفاده میشوند. خروجی انواع ساده ی نازل آبنما، آب را به صورت ساده و بلوری شکل از خود خارج میکنند.
یکی از تجهیزات فواره و آبنما است.

  • ۰
  • ۰

بزرگترین سایزی که از کولر گازی ال جی در بازار وجود دارد، این مدل ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر می باشد، که AMP-26K نام دارد. محصول مورد نظر ظاهری مشابه با کولر گازی ال جی ۱۹۰۰۰ دارد اما از امکانات کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ پنل مشکی آرت کول برخوردار است، محصولی بی نهایت با کیفیت و درجه یک، که هر آنچه که از یک سیستم سرمایشی و اسپلیت دیواری انتظار دارید را در اختیارتان گذاشته و برایتان فراهم می آورد. قیمت کولر گازی مورد نظر کمی بالا است، نمی توان آن را به هیچ محصول دیگری از برند های دیگر مقایسه کرد، زیرا تنها مدل ۲۶۰۰۰ در بازار و باید گفت که در کل دنیا همین محصول می باشد، اما از برخی مدل های کولر گازی گری ۳۰۰۰۰ نیز گران تر است و تقریبا به صورت میانگین قیمت این محصول در بین مدل های ۳۰۰۰۰ گری و مدل های کولر گازی گری ۲۴۰۰۰ قرار دارد، در ادامه با ما باشید با بررسی کلی محصول و معرفی ویژگی ها و مشخصات بی نظیر و بسیار زیادی که دارد.

معرفی کولر گازی گری کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K

استفاده از این کولر گازی برای محیط های حتی تا ۱۰۰ متر، البته بسته به منطقه ای که قصد استفاده از آن را دارید نیز مناسب می باشد، در برخی از مناطق اما نهایتا تا محیط ها با مساحت ۹۰ متر می توان اقدام به نصب و استفاده از کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K نمود. اما نکته خوب این است که تقریبا می توان در هر منطقه ای از این کولر گازی استفاده نمود، چه مناطق خنک، چه مناطق سرد، چه مناطق گرم و چه مناطق معتدل، زیرا کمپرسوری که دارد بسیار قدرتمند است و توضیحات تکمیلی آن در ادامه درج شده است، قیمت کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K در فروشگاه اینترنتی آقای کولر گازی واقع در بانه نسبت به هر فروشگاه دیگری مناسب تر است که در ادامه این موضوع نیز توضیح داده شده است.

معرفی امکانات ظاهری و کیفیت ساخت محصول

تنها تفاوتی که این کولر گازی ال جی دوال اینورتر با مدل ۲۶۰۰۰ پنل مشکی دارد، در واقع همین پنل مشکی می باشد، به عبارتی تنها تفاوت آنها از لحاظ ظاهر است، که البته به دلیل بسیار خاص بودن رنگ مشکی آن، قیمتی که دارد از قیمت این محصول نسبتا بالاتر است، اما این کولر گازی ال جی دوال اینورتر ۲۶۰۰۰ یعنی مدل AMP-26K نیز از کیفیت ساخت بسیار بسیار بالایی برخوردار است و طراحی بسیار زیبای و منحصر به فردی دارد.

پنل کولر گازی

پنل این محصول همانند بسیاری از کولر گازی های داخل بازار سفید رنگ است، بدنه آن از پلاستیک بسیار بسیار مقاومی ساخته شده و همچنین انعطاف و مقاومت خوبی نیز دارد، استفاده از پلاستیک وزن محصول را زیاد بالا نبرده است و به همین دلیل تنها ۱۲٫۳ کیلوگرم می باشد، از مشخصه های اصلی بودن کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K باید به نوار استیل براق کشیده شده در انتداد بدنه پنل اشاره نمود، همچنین دارای یک دمپر چهار جهته برقی، صفحه نمایش مخفی در سمت راست، لوگو ال جی در وسط و لوگو قابلیت هایی همانند یونایزر، اتصال به تلفن همراه و Smart ThinQ نیز در سمت راست، می باشد.

مشخصات یونیت خارجی کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر

در رابطه با با موتور دستگاه یعنی قسمت کمپرسور آن اما باید بگوییم که بدنه آن کاملا از فلز بوده و همین امر سبب شده که وزن بالایی نیز داشته باشد به صورتی که وزن موتور کولر گازی دوال اینورتر ال جی ۲۶۰۰۰ مدل AMP-26K برابر با ۴۴ کیلوگرم بوده و ابعاد آن نیز به این صورت است که :

  • ارتفاعش : حدودا ۶۵ سانتیمتر
  • پهنا : حدودا ۸۷ سانتیمتر
  • و عمق : حدودا ۳۳ سانتمتر

می باشد، اما بالا بودن وزن یونیت خارجی چندین مزیت دارد: اول اینکه به راحتی جابه جا نمی شود و نیازی به محکم کردن بر روی جای خود ندارد، ثانیا بدنه فلزی آن سبب شده تا در مقابل عوامل خارجی، همانند : بارندگی، ضربات و … نیز مقاومت کافی را داشته باشد.

کمپرسور کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K

همانطور که در ابتدا توضیح داده شد، کمپرسوری که برای این محصول استفاده شده از قدرتمند ترین کمپرسور هایی است که ال جی تا به امروز ساخته است، به عبارتی این برند کره ای، هر قابلیت و تکنولوژی ای که به قولی در آستین داشته بر روی این کمپرسور پیاده سازی کرده است، کمپرسور کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K از نوع روتاری است و دوال اینورتر می باشد، که سبب شده بالاترین راندمان و عملکرد را داشته باشد و کمترین انرژی ممکن را نیز مصرف نماید، همچنین در واقع مناسب مناطق آب و هوایی کلاس T3 ساخته شده اما هم دوام بالایی در برابر رطوبت و هوای شرجی دارد و هم تا دمای ۶۰ درجه سانتیگراد در محیط بیرون نیز می تواند بدون کاهش راندمان و عملکرد فعالیت خود را انجام دهد

قابلیت دوال اینورتر

اما مهمترین ویژگی این کمپرسور دوال اینورتر بودن آن است تکنولوژی اینورتر یکی از بهترین تکنولوژی هایی بود که اگر نمی دانید چیست بهتر است به مقاله ” قابلیت اینورتر در کولر گازی چیست ” در صفحه وبلاگ فروشگاه آقای کولر گازی مراجعه کرده و به صورت کامل این تکنولوژی را مطالعه نمایید، اما کمپرسور های دوال اینورتر که نوعی جدیدی از اینورتر است یک کمپرسور روتاری دوگانه وجود دارد که در مقایسه با کمپرسور های معمولی، مصرف انرژی بسیار کمتر و عملکرد پایدار تری دارند.

در تابستان کولر و در زمستان بخاری

سیستم تهویه ای که قصد خرید آن را دارید را فقط برای هوای سرد خریداری می کنید؟ پس چرا این محصول را مطالعه می نمایید؟ بهتر است یک کولر گازی گری ۲۴۰۰۰ سرمایشی خریداری کنید. این کولر گازی، یعنی این مدل دوال اینورتر ۲۶۰۰۰ از برند ال جی، یک سیستم تهویه مطبوع به تمام معنا کامل است، زیرا علاوه بر قابلیت سرماش دارای قابلیت گرمایش نیز می باشد و در فصل زمستان نیز می تواند گرمای مورد نیاز شما را تامین سازد، اما ممکن است کمی نسبت به گاز و یا سیستم گرمایشی های دیگر هزینه بیشتری داشته باشد، که در این صورت باید از داکت اسپلیت ال جی استفاده نمایید.

گاز R410 دوست دار طبیعت

گاز استفاده شده در کمپرسور این دستگاه به عنوان مبرد، R410 می باشد که قدرت بسیار بیشتری نسبت به گاز R22 داشته و همچنین سازگاری ان با محیط زیست نیز بیشتر است به صورتی که هیچ آسیبی به لایه ازن نخاهد زد. گاز R410 استفاده شده در کولر گازی ال جی دوال اینورتر ۲۶۰۰۰ مدل AMP-26K حدودا ۱٫۴ کیلوگرم است که حجم بالایی است و به منظور پاسخگویی بهتر کولر گازی و ایجاد ظرفیت نام برده شده در سرمایش و گرمایش می باشد.

سایر ویژگی های کمپرسور این کولر گازی

کمپرسور کولر گازی های ال جی که در داخل یونیت خارجی و در بیرون از منزل قرار می گیرد، وظیفه متراکم کردن گاز موجود در لوله ها را بر عهده دارد که منجر به سرد شدن محیط خواهد شد. این کمپرسور قدرت فوق العاده بالایی دارد و به وسیله ۱٫۴ کیلوگرم گاز R410 می تواند محیطی تا حدود ۹۰ الی ۱۰۰ متر را خنک نماید. رادیاتوری که برای کمپرسور این محصول تعبیه شده است طلایی می باشد و طول عمر بسیار بالایی دارد. همچنین در برابر فرسایش و زنگ زدگی نیز مقاومت بیشتری را نسبت به رادیاتور های معمولی از خود نشان می دهد.

سیستم آی کنترل آمپر

تا حالا پیش آمده که یکی از وسایل برقی منزلتان را روشن می کنید و ناگهان فیوز می پرد؟ این به دلیل بیشتر بودن مصرف آمپر آن وسیله برقی از طرفیت فویز شما و یا استفاده از آن در ساعات اوج مصرف و کاهش آمپر می باشد. اما کولر گازی ال جی دوال اینورتر ۲۶۰۰۰ مدل AMP-26K به این صورت نیست زیرا دارای سیستم ای کنترل آمپر می باشد که به شما اجازه می دهد به منظور جلوگیری از پریدن فیوز و یا خاموش شدن کولر گازی، آمپر مصرف دستگاه را پایین بیاورید. این قابلیت ممکن است که عملرد دستگاه را پایین بیاورد اما خب از کشیدن آنپر بیش از اندازه جلوگیری کرده و همچنین مانع از خاموش شدن به دلیلی پریدن فیوز و یا کمبود آمپر نیز خواهد شد.

سیستم یونایزر کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی دارای فیلتر های پیشرفته ای است که نسبت به هر کولر گازی دیگری بهتر بوده و عملکرد بالاتری دارند، یکی از این سیستم های فیلتر کننده، قابلیت یونایزری می باشد که تنها بر روی کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K قرار دارد، بر اساس این قابلیت این سیستم، همراه با هوای سرد، یون هایی را آزاد می کند، که گرد و غبار ها و آلودگی ها و حتی بوی بد را نیز از بین برده و علاوه بر تمیز کردن هوا و عاری کردن آن از الودگی باعث خوشبو شدنش نیز می گردد، از دیگر ویژگی های وجود قابلیت یونایزر، حذف آلرژن ها و مناسب ساختن این کولر گازی برای افراد دارای آلرژی می باشد.

صدای پایین کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K

از جمله مشکلات کولر گازی های قدیمی و دلیل تعویض سیستم تهویه توسط بسیاری از افراد سر و صدای زیاد می باشد، سیستم های تهویه بادی، سر و صدای بسیار زیادی تولید می کنند، به صورتی که ممکن است افراد تحملشان را از دست داده و یا امکان خوابیدن نداشته باشنأ، اما ال جی، که سلطان لوازم خانگی در جهان است و تقریبا در هر زمینه ای حرفی برای گفتن دارد، این کولر گازی را نیز به نحوی ساخته که یونیت داخلی آن تنها ۴۴ دسیبل، و یونیت خارجی نیز تنها ۵۰ دسیبل صدا تولید می کنند، و این در بالاترین درجه کولر گازی و سریع ترین حالت فن آن می باشد، بنابراین با خرید کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K ترسی از بابت مزاحمت و صدای زیاد نخواهید داشت.

دوام بالا و طول عمر زیاد

اگر می خواهید سرمایش منزلتان را تا ۱۵ الی ۲۰ سال اینده نیز تضمین کرده و خودتان را از بابت خرید کولر گازی بی خیال نمایید، خرید کولر گازی ال جی ۲۶۰۰۰ دوال اینورتر AMP-26K می تواند بهترین تصمیم عمرتان باشد، در حالت عادی، اگر هر سال، قبل از استفاده مجدد از کولر گازی و یا قبل از تعویض از حالت گرمایش به سرمایش و تعویض از حالت سرمایش به گرمایش، یک بار کولر گازی را سرویس کرده و اقدام به تمیز کردن فیلتر های مختلف و یونیت داخلی و خارجی نمایید، مطمئنا باشید، که این محصول می تواند تا ۲۰ سال آینده نیز سرپا باقی مانده و بدون هیچ گونه مشکلی برای شما کار کند. البته نا گفته نماند که ال جی کمپرسور را ۱۰ سال گارانتی کرده است، که این ۱۰ سال برای بدترین شرایط و حالت ممکن می باشد.

قیمت و خرید کولر گازی ال جی دوال اینورتر ۲۶۰۰۰ مدل AMP-26K از بانه

فروشگاه اینترنتی آقای کولر گازی در بانه واقع شده و به صورت رسمی تمامی محصولات را مستقیما از مرز موجود می نماید، بنابراین خرید این کولر گازی و یا هر کولر گازی دیگر از فروشگاه آقای کولر گازی می تواند بسیار به صرفه تر نسبت به فروشگاه های دیگر برای شما تمام شود، ضمنا، تمامی محصولات از جمله کولر گازی ال جی دوال اینورتر ۲۶۰۰۰ مدل AMP-26K دارای گارانتی معتبر می باشند و توسط نصاب خبره و کار بلد برای شما نصب و راه اندازی می شوند، با خرید این محصول از فروشگاه ما، می توانید از مزایایی همچون دریافت کالا درب منزل، پرداخت پس از دریافت کالا و همچنین تشمین اصل بودن محصول برخوردار شوید.

  • ۰۲/۰۵/۲۱
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی