نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

راز نازل فواره

. نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.یکی از مهمترین قسمت ها در آبنما خروجی آب می باشد و نازل بیشترین تاثیر در خروجی آب دارد. اما نوع دوم آنها ترکیبی از آب و هوا را برای خروجی به کار میبرند. اما با وجود خروجی پر حجم، مصرف آب آنها بسیار کم میباشد. این فواره را میتوان در آبنمای (موزیکال، آبنمای ریتمیکهارمونیک) و آبنمای ساده به کار بردهمان طور که از اسم این نوع از نازل مشخص است خروجی آب این نازل به شکل پر طاووس است . نازل پرده آب جت طوری طراحی شده است که میتواند آب را تا ارتفاع زیاد پرتاب کند از این رو استفاده از این مدل نازل برای انواع آبنمای موزیکالکه با هدف پرتاب آب با ارتفاع زیاد قرار است ساخته شود، مناسب استهم چنین این نوع از فوارهها برای زیباسازی استخرهای بزرگ و دریاچه ها کاربرد دارد.
این نوع از نازل پرده شفاف و نازکی از آب را به شکل چتر در آورده که از ویژگیهای آن مقاومت در برابر آب استپاشش آب کمی داشته و مناسب برای آبنماهای داخلی وآبنمای موزیکال خانگیاست هم چنین خروجی آن به سطح آب بستگی ندارد. کاربرد این نوع از نازلها بیشتر برای فضای باز مناسب است و زیبایی فوق العادهای به محیط میدهد هم چنین جنس آنها از برنج یا استیل ساخته شده است. بنابراین لازم است چراغی را مناسب با آبنما و ضد آب انتخاب کنید و درجه حفاظت آن IP68 باشد. فروش انواع پمپ اتاترون پیستونی و دیافراگمی مخصوص تزریق انواع مواد شیمیایی به داخل آب خدمت کاربران فروشگاه ایران پمپ با قیمت مناسب به فروش می رسد . پردهی آب مانند آیینه عمل کرده و زیباییهای نور را از خود منعکس میکند. این امر به دلیل این است که، برخی از نازل ها در خارج از سطح آب استفاده میشوند. خروجی انواع ساده ی نازل آبنما، آب را به صورت ساده و بلوری شکل از خود خارج میکنند.
یکی از تجهیزات فواره و آبنما است.

  • ۰
  • ۰

 

میزان بارش هانتر SRM، در حدود ۱۱ میلیمتر در ساعت بوده و به همین دلیل نیز یک آبپاش ایدهآل برای آبیاری بارانی محسوب میشود. این آبپاش با داشتن مسیر نازل ۱۴ درجه، نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن پاسخ داده و انتظاراتتان را برآورده خواهد کرد. در این بین فواره بادبزن ۱۷ نازله بهکو میتواند از بهترین گزینه های ممکن برای شما باشد. فواره بادبزن 17 نازل سیگما گزینه مناسبی برای آبیاری فضای سبز به شمار میرود. آبیاری بارانی میتواند مزایای فراوانی از جمله استفاده بهینه اب و همچنین رشد مطلوب گیاه داشته باشد لذا برای پرورش گونه های مثمر و یا زینتی از این روش ابیاری استفاده میشود که در خروجی آن میتوان از انواع فواره استفاده کرد. در این مطلب که در مجله وب سایت دلتا به نظرتان می­رسد، قصد داریم ازهمین لاستیکهای دور ریز ایدههایی را برای ساخت باغ لاستیکی زیبا به شما معرفی کنیم. همچنین، از همین لاستیک ها به عنوان گلدان و باغچه کوچک هم میشود برای درست کردن باغ لاستیکی زیبا استفاده کرد.

اما در حال حاضر می توانید از مدل های کوچک تر مناسب پاسیو یا تراس هم استفاده کنید. می­­­­­توانید با سنگ های ساحل رودخانه، کف برکه را که پلاستیک پهن کردهاید برای اینکه دیده نشود بخوبی بپوشانید. نازل آبنما استیل دارای چندین ویژگی مهم است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. در هنگام کمبود ارتفاع نیز میتوان محل قرارگیری مهرههای ماسوره را حذف کرد و کرتین یا آبنما را بر روی مغزی چرخاند و برای پنهان شدن پیچهای رول بلت و کفی کرتین استخری نیز از کاورهای استیل مناسب استفاده میشود. در ارتفاع یا روی دیوار یا داخل دیوار نصب می شود تا آب را به عنوان پرده ای با ضخامت بسیار نازک بریزند. در داخل نازل پرده آب سایز100 انعکاس که به صورت استاندارد ساخته می شود ، یک سری صفحات استیل با اشکال خاص وجود دارد که وظیفه آنها آرام سازی آب ورودی و به عبارتی رفع ارتعاشات آب ورودی است که پس از عبور از این صفحات استیل نازل ارتعاشات آب گرفته شده و آب به آرامی به لبه نازل آبنما دیواری می رسد و به طور یکنواخت از لبه تخلیه جریان می یابد.

این برکه زیبا که به همین سادگی در حیاط خانه خود ایجاد میکنید، آنچنان هزینهای نخواهد داشت. استفاده از نور پردازی و یا صدا گذاری در کنار نازل ها می­تواند جلوه بصری زیبا و فوق العاده دلنشینی را برای آبنماها ایجاد کند. ایجاد جلوه های زیبا و استفاده از هنر بهترین پناهگاه برای یک روح خسته و آرام است. در دسته بندی نازل های قاصدک می­توان به قاصدک نیمه نیز اشاره نمود که تنها تفاوت این دو محصول در الگوی خروج آب از داخل خروجی هایشان است. رویکرد ما در شرکت انعکاس این است که تجهیزات فواره استخری را به صورت کاملا استاندارد و مطابق با استاندارد جهانی و با استفاده از ماشین آلات به روز و دانش متخصصان ایرانی با قیمت و کیفیت رقابتی با نمونه های خارجی طراحی و تولید کنیم. از آنجا که آب ورودی به نازل فشار و سرعت بالایی دارد کیفیت ساخت محصول نقش تعیین کنندهای دارد. با کمی ذوق و سلیقه میتوانید که آبنمای استخر بسیار مناسبی را انتخاب کنید و زیبایی منحصر به فردی را در استخر ایجاد کنید. 1- نازل کرتین دلفینی که اکثراً در اطراف و کنارههای استخر مورداستفاده قرار میگیرد و بسیار زیبا و دلنشین است. درست مانند زمانی که گیاهان بعد از بارش باران، به دلیل دریافت مقدار کافی آب، نشاط و سرزندگی خود را بازیافته و جانی تازه میگیرند؛ بعد از آبیاری بارانی نیز، به دلیل پخش مناسب آب، طراوت و نشاط لازم به گیاهان بخشیده میشود.

در این مقاله ابتدا مبحث آبیاری بارانی را مورد بررسی قرار داده و با تشریح کامل این سیستم پرکاربرد، مزایای استفاده از این روش بسیار محبوب را شرح دادیم. مصرف نادرست آب نهتنها در کشاورزی، بلکه در مورد سایر فضاهای سبز مانند زمینهای ورزشی نیز مطرح بوده و در صورت عدم اتخاذ تصمیمات جدی و استفاده از روشهای نوین و بهینه، به خطری جدی برای آیندگان تبدیل خواهد شد. چند سالی هست که زمزمه کمبود منابع طبیعی، علیالخصوص آب، دیگر از حالت زمزمه درآمده و به فریادی بلند از سوی کارشناسان و مسئولان در سراسر دنیا تبدیل شده است. این ساده ترین نوع آبنما و فواره استخر است که تنها یک حرکت ایجاد می کند و توسط یک پمپ راه اندازی می شود.پایه آبنمای استخر استیل فواره هایی هستند که می توانند بر اساس محیط طراحی و اجرا شوند. در حالت کلی قیمت آبنمای خانگی و قیمت آبنمای استخری استیل به آن چیزی که خودتان میخواهید بستگی دارد. فواره های قل زن آب را به صورت بریده بریده به بیرون پرتاب می کند و به دلیل حجم بالای آب وزن آب سنگین تر شده و برای مکان هایی که وزش باد شدیدی دارد، گزینه مناسبی به شمار می رود.

  • ۰۱/۰۵/۱۵
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی