نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

راز نازل فواره

. نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.یکی از مهمترین قسمت ها در آبنما خروجی آب می باشد و نازل بیشترین تاثیر در خروجی آب دارد. اما نوع دوم آنها ترکیبی از آب و هوا را برای خروجی به کار میبرند. اما با وجود خروجی پر حجم، مصرف آب آنها بسیار کم میباشد. این فواره را میتوان در آبنمای (موزیکال، آبنمای ریتمیکهارمونیک) و آبنمای ساده به کار بردهمان طور که از اسم این نوع از نازل مشخص است خروجی آب این نازل به شکل پر طاووس است . نازل پرده آب جت طوری طراحی شده است که میتواند آب را تا ارتفاع زیاد پرتاب کند از این رو استفاده از این مدل نازل برای انواع آبنمای موزیکالکه با هدف پرتاب آب با ارتفاع زیاد قرار است ساخته شود، مناسب استهم چنین این نوع از فوارهها برای زیباسازی استخرهای بزرگ و دریاچه ها کاربرد دارد.
این نوع از نازل پرده شفاف و نازکی از آب را به شکل چتر در آورده که از ویژگیهای آن مقاومت در برابر آب استپاشش آب کمی داشته و مناسب برای آبنماهای داخلی وآبنمای موزیکال خانگیاست هم چنین خروجی آن به سطح آب بستگی ندارد. کاربرد این نوع از نازلها بیشتر برای فضای باز مناسب است و زیبایی فوق العادهای به محیط میدهد هم چنین جنس آنها از برنج یا استیل ساخته شده است. بنابراین لازم است چراغی را مناسب با آبنما و ضد آب انتخاب کنید و درجه حفاظت آن IP68 باشد. فروش انواع پمپ اتاترون پیستونی و دیافراگمی مخصوص تزریق انواع مواد شیمیایی به داخل آب خدمت کاربران فروشگاه ایران پمپ با قیمت مناسب به فروش می رسد . پردهی آب مانند آیینه عمل کرده و زیباییهای نور را از خود منعکس میکند. این امر به دلیل این است که، برخی از نازل ها در خارج از سطح آب استفاده میشوند. خروجی انواع ساده ی نازل آبنما، آب را به صورت ساده و بلوری شکل از خود خارج میکنند.
یکی از تجهیزات فواره و آبنما است.

  • ۰
  • ۰

 

 شرکت سیگما تولیدکننده انواع نازل های فواره و آبنما مدرنما در آبنما .

گروه مهندسی سیگما با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین استفاده از نیروهای خلاق و تحصیلکرده در رشتهایی نظیر مکانیک مواد ، توانسته در طراحی و تولید نازلهایی با مواد پلی کربنات و پلی اتیلن پیشرفتهای خوبی بدست آورده و نازلهایی با دوام و مقاوم در برابر سختی آب بسازد . که باید با اصول نورپردازی در آب مطابقت داشته باشد. این شرکت با تهیه بهترین نازلها با کمترین قیمت ها از بازارهای جهانی شما را در رسیدن به یک آبنمای خوب یاری خواهد کرد. البته از این فواره ها می توان برای استخرهای کوچک و بزرگ نیز استفاده کرد. نازل های استخری که امروزه بیشتر از قبل مورد استفاده قرار می گیرند و با صدای دلنشین آب جذابیت مکان شما رو بیشتر می کنند را میتوانید با هر سایز و طرح انتخابی از ما بخواهید. ما در فروش اینترنتی نازل فواره نیز محصولات مفیدی عرضه میکنیم. فروش انواع پمپ آب سایر ایتالیا : شامل پمپ آب خانگی سایر ایتالیا - پمپ آب سایر ایتالیا - کف کش سایر ایتالیا - پمپ سانتریفیوژ سایر ایتالیا - پمپ شناور سایر ایتالیا از طریق ایران پمپ عرضه می گردد و در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

این چراغ ها smd می باشد که در قاب های باریک المینیومی توسط رزین ، ضدآب شده است و برای نصب می بایست در قسمت لبه ی بالای سینی ( به گونه ای که با آب خروجی درگیر نشود ) یا زیر لبه سینی با چسب آکواریوم متصل کرد. آبنمای پرده ای،تداعی کننده آبشار به صورت مصنوعی می باشد و به جهت زیبایی چشم نوازش،ازاین محصول استقبال زیادی شده است. نازل ها ، اتصالاتی هستند که با اتصال آنها به پمپ و یا لوله های تغذیه ، نمایش خیره کننده ای را در حوضچه ها، دریاچه ها یا به عنوان آبنماهای مستقل ایجاد می کنند. کیفیت کار نهایی مستقیماً به آنها بستگی دارد . این مدل از آبپاشهای مخفیشونده هانتر را میتوانید به سادگی در فضای مورد نظر خود نصب کرده و از کارایی بسیار بالای آن استفاده نمایید. این نوع از آبنما یا در اصطلاح عام فواره ، اکـثرا در دهه های قبل و پیش از ظهور انواع آبنماهای موزیکال و آبنما هارمونیک که عموما همراه با نورپردازی های حرفه ای و زیبا ساخته می شود، استفاده می شده است که عمدتا جذابیت خاصی ایجاد نمی کرده وایجاد تغییر در آن همیشه مورد نظر طراحان بوده است. لازم به ذکر است که این نوع آبنما ها یا فواره ها هنوز هم زیبایی های خاص خود را دارد و می توان با بروزرسانی و همگام سازی آنها با تکنولوژی روز آبنما ، زیبایی و جذابیت آنها را چند برابر نمود.

جنس آنها از استیل یا برنج و یا برنج با روکشی از کروم ساخته شده اند. کیفیت کار نهایی مستقیما به آنها بستگی دارد . فواره های طبقاتی به صورت کامل برنجی و یا ترکیب برنج و آلومنیوم می باشد. این آبنما با سیستم تلاطم گیری داخلی ریزش متفاوتی به آب داده و آب را به صورت پیوسته در می آورد. برای استعلام قیمت آب نما استخر با مشاورین فروش شرکت انعکاس تماس بگیرید. ●صدای دلنشین و آرامش بخش آب ●خنکی وتهویه هوای منزل(پاسیو).باغ وحیاط ●زیبایی وطراوت خاص و فوق العاده دلنشین فروش فواره های نصب آسان محتوی پک: مینی پمپ کفکش . تابش نور از پایین به بالا و تنظیم مقدار آن ، حرکت آب در ناحیه اطراف و روی شاخ و برگ گیاهان را منعکس می کند. فواره آبنما و فواره استخر خانگی نه تنها زیبایی آب را منعکس می کند . ؛ انواع چراغ زیر آبی ( ال ئی دی ) ؛ انواع پمپ آب در رنجهای مختلف هستیم. تلاطم شدید آب برای نیلوفرهای آبی مضر خواهد بود. نصب نازل فواره در روی چراغ و نصب لوله آب 3/4 اینچ در زیر چراغ بواسطه اتصالات تعبیه شده بر روی خود چراغ و قابل استفاده بدون نازل فواره ، دارای 48LED پرنور 5Mil، ساخت در 6 رنگ LED ( قرمز ، سبز ، آبی ، زرد ، سفید مهتابی ، سفید آفتابی ) ، ابعاد بیرونی 11 سانتی متر ، قابل نصب روی لوله 3/4 اینچ ( لوله 2/5 ) و ایده آل برای استفاده در فواره های کوتاه تا ارتفاع حدود یک متر در آبنماها ، میادین ، پارکها و استفاده های دکوراتیو ، ولتاژ ایمن 12 ولت .

  • ۰۱/۰۵/۱۶
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی