نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

راز نازل فواره

. نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.یکی از مهمترین قسمت ها در آبنما خروجی آب می باشد و نازل بیشترین تاثیر در خروجی آب دارد. اما نوع دوم آنها ترکیبی از آب و هوا را برای خروجی به کار میبرند. اما با وجود خروجی پر حجم، مصرف آب آنها بسیار کم میباشد. این فواره را میتوان در آبنمای (موزیکال، آبنمای ریتمیکهارمونیک) و آبنمای ساده به کار بردهمان طور که از اسم این نوع از نازل مشخص است خروجی آب این نازل به شکل پر طاووس است . نازل پرده آب جت طوری طراحی شده است که میتواند آب را تا ارتفاع زیاد پرتاب کند از این رو استفاده از این مدل نازل برای انواع آبنمای موزیکالکه با هدف پرتاب آب با ارتفاع زیاد قرار است ساخته شود، مناسب استهم چنین این نوع از فوارهها برای زیباسازی استخرهای بزرگ و دریاچه ها کاربرد دارد.
این نوع از نازل پرده شفاف و نازکی از آب را به شکل چتر در آورده که از ویژگیهای آن مقاومت در برابر آب استپاشش آب کمی داشته و مناسب برای آبنماهای داخلی وآبنمای موزیکال خانگیاست هم چنین خروجی آن به سطح آب بستگی ندارد. کاربرد این نوع از نازلها بیشتر برای فضای باز مناسب است و زیبایی فوق العادهای به محیط میدهد هم چنین جنس آنها از برنج یا استیل ساخته شده است. بنابراین لازم است چراغی را مناسب با آبنما و ضد آب انتخاب کنید و درجه حفاظت آن IP68 باشد. فروش انواع پمپ اتاترون پیستونی و دیافراگمی مخصوص تزریق انواع مواد شیمیایی به داخل آب خدمت کاربران فروشگاه ایران پمپ با قیمت مناسب به فروش می رسد . پردهی آب مانند آیینه عمل کرده و زیباییهای نور را از خود منعکس میکند. این امر به دلیل این است که، برخی از نازل ها در خارج از سطح آب استفاده میشوند. خروجی انواع ساده ی نازل آبنما، آب را به صورت ساده و بلوری شکل از خود خارج میکنند.
یکی از تجهیزات فواره و آبنما است.

  • ۰
  • ۰

 

شرکت سیگما  تولید کننده انواع آبنمای موزیکال و هارمونیک ، پرده آب ، آبنمای ریتمیک و حرکتی ، نازل آبنما ، نازل فواره ای ، چراغ آبنما و پمپ آبنما متناسب با بودجه و مکان مورد نظر شما بهترین کیفیت را همگام با سلیقه مشتری ارائه میدهد. در بازار امروزه با توجه به بالاتر رفتن دانش فنی و پیشرفت تولید و ساخت و سازها نمونه های بسیار متعددی از فواره و نازل را می توان معرفی نمود. عموما افراد خرید حوض خانگی را همراه با فواره ترجیح می­دهند و به همین جهت گروه تولیدی کالاساخت بر آن شده است که نمونه های موجود را همراه با فواره های مناسب برایشان معرفی نماید. نمایندگی فیتکو انگلیس Fitco : فروش و واردات انواع نازل مه پاش فیتکو انگلیس - عرضه انواع مه پاش رستوران - مه پاش کافه - آبپاش جلو رستوران توسط گروه ایران پمپ و ارسال به سراسر کشور خدمت مشتریان گرامی عرض می گردد . فیتکو انگلیس دارای نازل مه پاش کم فشار با کیفیتی عالی و قیمت مناسب می باشد . کارواش خانگی هیوندای دارای کیفیتی خوب و قیمت مناسب می باشد . آبپاش زراعی و آبپاش برنجی ویر اسپانیا دارای کیفتی بسیار خوب و با قیمتی عالی در بازار ایران معروف گردیده است . 

1 استفاده می شود.آب خروجی از این نازل که از طریق 7 سوراخ به قطر 1.5 میلیمتربه صورت طبقاتی آب را با زیبایی خاصی به بیرون هدایت میکند و سری نازل خروجی این محصول ثابت بوده و از آنجایی که مایع ورودی به این نازل فشار و سرعت بالایی دارد کیفیت ساخت محصول از اهمیت زیادی برخوردار است. خروجی آب این فواره ها به صورت طبقاتی خواهد بود. اکثر میدان ها و پارک های شهرهای ایران دارای چشمه هستند. اما اکسیژن فراوان از آب چشمه های بلند برای ماهی مفید است. انواع نازل در آبنما و کاربرد آن بسیار گسترده است تا آن جا که کیفت نهایی کار مستقیما به نازلها بستگی دارد. بهترین موقع برای نصب آبنما یا کرتین استخری پیش از کاشی کردن استخر و قرار گرفتن لولههای داخل کار بوده تا بتوان قبل از آن ارتفاع لوله و اتصالات موجود را با لبهی استخر تنظیم نمود. ابنیه : در هر پروژه عمرانی بخش ابنیه در حقیقت قسمتی از کار است که به حوزه ساخت و ساز مربوط می شود . خروجی این نازل ها دارای مفصل توپی جهت تنظیم زاویه نسبت به لوله بوده و قابل تغییر است. این محصول دارای قیمت و کیفیتی بسیار مناسب نسبت به دیگر محصولات مشابه تایوانی می باشد.

کیفیت مناسب و قیمت مناسب آن وجه تمایز آن نسبت به منابع ایتالیایی می باشد . قیمت این پمپ بالا و همچنین کیفیت بالایی را دارا می باشد . انواع مختلف فواره هانتر به شما این امکان را میدهند که مطابق با نیاز و شرایط خود، محصول مورد نیازتان را تهیه کرده و بیشترین بهره را از آن ببرید. فروش انواع کمپرسور پاریچی ایتالیا Parise : کمپرسور پاریچی ایتالیا به عنوان کمپرسور فشار قوی شناخته می شود . پمپ لوار ایتالیا به عنوان معروف ترین پمپ صنعتی در حال حاضر در ایران شناخته می شود . پمپ پنتاکس ایتالیا به عنوان معروفترین پمپ در مصرف خانگی در حال حاضر در ایران می باشد که دارای قیمت متوسط و کیفیت قابل قبول می باشد . جهت استعلام قیمت آبنمای خانگی با کارشناسان فروش شرکت انعکاس تماس بگیرید. توجه کنید که در برخی موارد آبنمای استخر را به سبک غار استوار طراحی میکنند که این مورد میتواند هزینههای مربوط به ساخت استخر را از ۱۰ الی ۱۵ درصد بیشتر کند. با خرید آبنما فضای خارجی ویلای خود را زیباتر کنید. خرید آبنما و پیادهسازی آن برای استخرها امری بسیار مهم است که نباید به راحتی از آن عبور کرد. از آبنمای کوچک گلدانی مقرون به صرفه نیز می توان استفاده کرد.

می توان گفت برای طراحی فواره استخری به ابزار و تجهیزات مختلفی نیاز است که یکی از مهمترین و پرکاربردترین آنها نازل خواهد بود که بسته به انواع فواره استخر انتخابی ، نوع نازل مورد استفاده را می توان تعیین و خرید آبنما ی مورد نظر ر انجام داد. مگر اینکه از اشکال و مجسمه های خاصی برای ایجاد فواره استخری استفاده شود. فروش انواع پمپ کارواش پمپاک ایتالیا PUMPAK : پمپ کارواش پمپاک دارای مدل های صنعتی برنجی و استیل در فشار های متفاوتی باشد . نمایندگی اوربیت آمریکا ORBIT : فروش و واردات انواع تجهیزات آبیاری اوربیت آمریکا در ایران به صورت تخصصی توسط فروشگاه ایران پمپ صورت می گیرد . خروج آب ازاین فواره ها به صورت طبقاتی خواهد بود. ابنمای استخر اکوامارین دارای تنوع بالایی از مدل ها می باشند که معمولاً تداعی کننده حالت آبشار و ایجاد صدای آرامش بخش آب در محوطه استخر می باشند.

  • ۰۱/۰۵/۱۶
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی