نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

راز نازل فواره

. نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.یکی از مهمترین قسمت ها در آبنما خروجی آب می باشد و نازل بیشترین تاثیر در خروجی آب دارد. اما نوع دوم آنها ترکیبی از آب و هوا را برای خروجی به کار میبرند. اما با وجود خروجی پر حجم، مصرف آب آنها بسیار کم میباشد. این فواره را میتوان در آبنمای (موزیکال، آبنمای ریتمیکهارمونیک) و آبنمای ساده به کار بردهمان طور که از اسم این نوع از نازل مشخص است خروجی آب این نازل به شکل پر طاووس است . نازل پرده آب جت طوری طراحی شده است که میتواند آب را تا ارتفاع زیاد پرتاب کند از این رو استفاده از این مدل نازل برای انواع آبنمای موزیکالکه با هدف پرتاب آب با ارتفاع زیاد قرار است ساخته شود، مناسب استهم چنین این نوع از فوارهها برای زیباسازی استخرهای بزرگ و دریاچه ها کاربرد دارد.
این نوع از نازل پرده شفاف و نازکی از آب را به شکل چتر در آورده که از ویژگیهای آن مقاومت در برابر آب استپاشش آب کمی داشته و مناسب برای آبنماهای داخلی وآبنمای موزیکال خانگیاست هم چنین خروجی آن به سطح آب بستگی ندارد. کاربرد این نوع از نازلها بیشتر برای فضای باز مناسب است و زیبایی فوق العادهای به محیط میدهد هم چنین جنس آنها از برنج یا استیل ساخته شده است. بنابراین لازم است چراغی را مناسب با آبنما و ضد آب انتخاب کنید و درجه حفاظت آن IP68 باشد. فروش انواع پمپ اتاترون پیستونی و دیافراگمی مخصوص تزریق انواع مواد شیمیایی به داخل آب خدمت کاربران فروشگاه ایران پمپ با قیمت مناسب به فروش می رسد . پردهی آب مانند آیینه عمل کرده و زیباییهای نور را از خود منعکس میکند. این امر به دلیل این است که، برخی از نازل ها در خارج از سطح آب استفاده میشوند. خروجی انواع ساده ی نازل آبنما، آب را به صورت ساده و بلوری شکل از خود خارج میکنند.
یکی از تجهیزات فواره و آبنما است.

  • ۰
  • ۰

 

شرکت سیگما تولید کننده انواع آبنمای موزیکال و هارمونیک ، پرده آب ، آبنمای ریتمیک و حرکتی ، نازل آبنما ، نازل فواره ای ، چراغ آبنما و پمپ آبنما متناسب با بودجه و مکان مورد نظر شما بهترین کیفیت را همگام با سلیقه مشتری ارائه میدهد. این شرکت با تهیه بهترین نازلها با کمترین قیمت ها از بازارهای جهانی شما را در رسیدن به یک آبنمای خوب یاری خواهد کرد. نازل آبشاری پرده اب به صورت یک آیتم دکوراتیو و بسیار جذاب با ایجاد صدای آرامش بخش آب محیطی هیجان انگیز را برای شما فراهم می آورد.  این نوع نازل آبنما استیل بستگی به سطح آب دارد ، توصیه می شود برای این نوع نازل سنسور باد نصب کنید عملکرد آن بستگی به سطح آب دارد ، فواره مقاومت بالایی در برابر باد دارد و پتانسیل آن برای تحمل حجم زیاد آب کم است. همچنین می توان با کنترل مخصوصش نور را در رنگ های مختلف ثابت کرد یا به صورت اتوماتیک برای تغییر رنگ برنامه داد. این چراغ ها smd می باشد که در قاب های باریک المینیومی توسط رزین ، ضدآب شده است و برای نصب می بایست در قسمت لبه ی بالای سینی ( به گونه ای که با آب خروجی درگیر نشود ) یا زیر لبه سینی با چسب آکواریوم متصل کرد.

!

آبنما های معمولی زمانی که دارای لبه برجسته باشد برای جذابیت بیشتری خواهد داشت ، زیرا نشستن در لبه برآمده استخر می تواند سرگرم کننده باشد و از طرف دیگر برای کودکان کاملاً ایمن خواهد بود ، اما نکته ای وجود دارد که در باغ ها و پارک های کوچک شهری ، گزینه مناسب تر نصب آبنما و فواره استخر در آن مکان است. آبنمای شوتر نیز مشخصات مشابهی با پرده ی آب دارد با این تفاوت که لبه ی خروجی آب را می توان کامل داخل جداره کار کرد چرا که به صورت پرتابی پاشش آب داشته و دیگر آب با دیواره تماس ندارد. به عبارتی دیگر سوراخ خروجی آب از آبپاش و لولهها را نازل میگویند.از اصلیترین المانهایی که در آبنما مورد استفاده قرار میگیرد میتوان به نازلها اشاره کرد. زیرا خروجی هر نازل بسته به مکانیزم آنها با یکدیگر متفاوت است و جلوه های متفاوتی را خواهد ساخت. جدای از این نازل افشانهای به اکسیژن رسانی هم کمک بسزایی میکند.

4 نازل برای تغیر شکل جهش پمپ.5 متر سیم تولید و فروش نازل پرده ای ازجنس ورق استیل نگیر از 30 سانت تا دو متر با قیمت عمده ای و همکاری فروش انواع نازل های : مه پاش . نازل آبنما ، نازل فواره ، قیمت نازل فواره ، آبنما شرکت فنی و مهندسی سیگما - تولید کننده انواع نازل برای فواره و آبنما جهت حوض و استخر ( آبنمای موزیکال ، پرده آب ، نورپردازی led ) - طراحی وساخت انواع نازل صنعتی ، قبول سفارش ساخت نازل برای کارخانه جات و شرکتها - ساخت نازل برای کارخانه جات پتروشیمی - ساخت انوع نازل خاص . یکی از زیباترین طراحی فواره استخری مربوط به میدان ولیعصر تهران با فواره های بسیار بلند بود که از صدها متر دورتر نمایان میشد. طراحی فواره در باغ به سبک سنتی بیشتر شبیه آن چیزی است که در باغ های انگلیسی یا ایتالیایی می بینیم. جنس آنها از استیل یا برنج و یا برنج با روکشی از کروم ساخته شده اند. نازل رقص شیطان ، نازل دور استخر یا کومیت یا Comet ، نازل برگی ، نازل فوم یا پفکی ، نازل کسکید یا کاسکد ، نازل جت ، نازل حبابی ، نازل قاصدک ، نازل پرده آب ، نازل مه پاش ، نازل پنجه ای ، نازل کرتین ، نازل استخری ، نازل استیل ، نازل طبقاتی .

هستند و همچنین شکل، کیفیت و جزئیات اساسی در ساخت کرتین استخری که حتی در کرتین های استخری خارجی نیز اصلاً به چشم نمیخورد، ناشی از تجارب و دانش شرکتهای ایرانی است. همانطور که از نام این نازل پیداست، آب در یان نوع نازل ها به شکلی کریستالی به بیرون پرتاپ مبی شوند. همانطور که از نام این روش نیز پیداست، این شیوه آبیاری، درست مانند بارش باران عمل کرده و قطرات آب به صورت کاملا یکنواخت در سراسر زمین تحت پوشش این سیستم، توزیع میگردند. کیفیت کار نهایی مستقیما به آنها بستگی دارد . با همین شیوهی کار اشاره کرد. این شرکت با تهیه بهترین نازل ها با کمترین قیمت نازل آبنما ها از بازارهای جهانی شما را در رسیدن به یک آبنمای خوب یاری خواهد کرد . این آبنما با سیستم تلاطم گیری داخلی ریزش متفاوتی به آب داده و آب را به صورت پیوسته در می آورد. علت بیرون کار گذاشتن لبه سینی این است که ریزش آب با دیواره تماس نداشته باشد . در نازل پرده ای ارتفاع باکس 8cm عرض باکس 9cm و سینی آبریز ، 6cm می باشد حداقل مقداری که لبه سینی از جداره می بایست بیرون باشد یک و نیم سانتی متر است و می توان لبه شش سانتی متری سینی را نیز بیرون از جداره کار کرد .

  • ۰۱/۰۵/۱۵
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی