نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

راز نازل فواره

. نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.یکی از مهمترین قسمت ها در آبنما خروجی آب می باشد و نازل بیشترین تاثیر در خروجی آب دارد. اما نوع دوم آنها ترکیبی از آب و هوا را برای خروجی به کار میبرند. اما با وجود خروجی پر حجم، مصرف آب آنها بسیار کم میباشد. این فواره را میتوان در آبنمای (موزیکال، آبنمای ریتمیکهارمونیک) و آبنمای ساده به کار بردهمان طور که از اسم این نوع از نازل مشخص است خروجی آب این نازل به شکل پر طاووس است . نازل پرده آب جت طوری طراحی شده است که میتواند آب را تا ارتفاع زیاد پرتاب کند از این رو استفاده از این مدل نازل برای انواع آبنمای موزیکالکه با هدف پرتاب آب با ارتفاع زیاد قرار است ساخته شود، مناسب استهم چنین این نوع از فوارهها برای زیباسازی استخرهای بزرگ و دریاچه ها کاربرد دارد.
این نوع از نازل پرده شفاف و نازکی از آب را به شکل چتر در آورده که از ویژگیهای آن مقاومت در برابر آب استپاشش آب کمی داشته و مناسب برای آبنماهای داخلی وآبنمای موزیکال خانگیاست هم چنین خروجی آن به سطح آب بستگی ندارد. کاربرد این نوع از نازلها بیشتر برای فضای باز مناسب است و زیبایی فوق العادهای به محیط میدهد هم چنین جنس آنها از برنج یا استیل ساخته شده است. بنابراین لازم است چراغی را مناسب با آبنما و ضد آب انتخاب کنید و درجه حفاظت آن IP68 باشد. فروش انواع پمپ اتاترون پیستونی و دیافراگمی مخصوص تزریق انواع مواد شیمیایی به داخل آب خدمت کاربران فروشگاه ایران پمپ با قیمت مناسب به فروش می رسد . پردهی آب مانند آیینه عمل کرده و زیباییهای نور را از خود منعکس میکند. این امر به دلیل این است که، برخی از نازل ها در خارج از سطح آب استفاده میشوند. خروجی انواع ساده ی نازل آبنما، آب را به صورت ساده و بلوری شکل از خود خارج میکنند.
یکی از تجهیزات فواره و آبنما است.

  • ۰
  • ۰

ما می توانیم به طور مرتب از آن استفاده کنیم. به طور کلی می­توان گفت نقطه خروج مایعات از لوله ها و سوراخ های پاششی آب را نازل می­گویند که میزان و طریقه ی پاشیدن آب از لوله را تنظیم می­کند. کاربری نازل ها در زیبایی بیشتر انواع حوض ها، آبنما ها و حتی استخر ها برای مکان های مختلف همچون پارک ها و فضاهای سبز، پاساژ ها، باغ رستوران ها، تالار ها و حتی داخل سالن های ماساژ و مطب ها و یا حیاط خانه ها می­باشد. قبل از هر چیز باید گفت که آبنما و فواره استخر خانگی بنایی است که در داخل یا خارج ساختمان ، پارک ها ، اماکن تفریحی و امثال آن نصب شده است . در دسته بندی نازل های قاصدک می­توان به قاصدک نیمه نیز اشاره نمود که تنها تفاوت این دو محصول در الگوی خروج آب از داخل خروجی هایشان است. در ادامه ضمن صحبت در رابطه با آبپاشهای مخفیشونده به عنوان اصلیترین و مهمترین بازیگران سناریوی آبیاری بارانی در عصر جدید، به بررسی آبپاش هانتر، به عنوان بهترین و محبوبترین نوع آبپاشهای مخفیشونده پرداخته و انواع مختلف این محصول را به شما معرفی نمودیم. 

طی بررسیها و تحقیقات انجام شده در نقاط مختلف جهان، محققان به این نتیجه رسیدهاند که اصلیترین عامل مشکل کمآبی در عصر حاضر، استفاده از روشهای نادرست آبیاری در کشاورزی است. این امر سالیان سال سبب ایجاد مشکل برای بسیاری از زمینداران و استفادهکنندگان سیستم آبیاری سنتی شده و سبب شد تا تولیدکنندگان به فکر از میان برداشتن آن بیفتند. فواره هانتر با داشتن قابلیت تنظیم قوس از ۴۰ تا ۳۶۰ درجه، امکان آبیاری یکنواخت مساحت مدنظر را فراهم آورده و احتمال بروز مشکلات احتمالی در این زمینه را به صفر میرساند. آبیاری بارانی که با الهام از بارش باران ایجاد شده، یک روش بسیار کارآمد است که در آن، آب از طریق لولههایی که برای این منظور در نظر گرفته شدهاند عبور کرده و بهوسیله آبپاش فضای سبز، در سراسر مساحت مورد نظر پخش میشود. طراحان شرکت انعکاس با الهام از زیبایی های طبیعی ، از جمله آبشارها و نهرها ، اکنون توانسته اند هرچه بیشتر گوشه های طبیعت را در پارک ها و باغ ها اضافه کنند. آبنما های معمولی زمانی که دارای لبه برجسته باشد برای جذابیت بیشتری خواهد داشت ، زیرا نشستن در لبه برآمده استخر می تواند سرگرم کننده باشد و از طرف دیگر برای کودکان کاملاً ایمن خواهد بود ، اما نکته ای وجود دارد که در باغ ها و پارک های کوچک شهری ، گزینه مناسب تر نصب آبنما و فواره استخر در آن مکان است. 

این کمپرسور دارای رنج کاری ۳۰ تا ۴۰ بار فشار می باشد . روشنایی و نورپردازی همراه با آبنمای استخر مدرن می تواند زیبایی خاصی را به استخر شما ببخشد. برای اطلاع از قیمت آبنمای استخری با بخش فروش شرکت سیگما تماس بگیرید. جهت خرید ابنما و تجهیزات محوطه سازی با مشاورین فروش شرکت سیگما تماس بگیرید. فواره استخر پول استار دارای یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش می باشد. میله خروجی این فواره قطر و طول یکسانی ندارد و همچنین دارای آبکاری نیکل کروم است. طبق قوانین تجربی در این زمینه ، قطر استخر یا حوضچه باید حداقل دو برابر ارتفاع آب چشمه باشد. در صورت وجود گیاهان آبزی یا ماهی در استخر، باید در نصب فواره ها دقت شود. برای ساخت آنها ، بیشتر سنگها ، خاک و گیاهان بومی استفاده می شود. که بر اساس آخرین فن آوری ها می توان آن را به صورت الکتریکی و مکانیکی ساخت. نازل فواره پرده آب ، آب را به صورت پرده ای پهن ، یکنواخت شکل می دهد و زیبایی فوق العاده ای دارد.

نازل قاصدک عموما برای فضاهای خارجی استفاده می­شود ولی این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از آن درفضای داخلی نیز زیبایی خاص خودش را دارد. این نوع از نازل عموما دارای جنس برنجی بوده و در فضاهای خارجی ساختمان قابل اجراست،، زیرا موجب می­شود که آب تا فاصله بسیار زیاد پاشیده شود و زیبایی کار را بسیار افزایش می­دهد. علاوه بر زیبایی محیط ، استفاده از آبشارها و چشمه های استخر برای تهویه مطبوع و همچنین جلوگیری از رکود آب نیز نقش موثری دارد. در این میان علاوه بر انتخاب حوض و آبنما، انتخاب اتصالات و اصطلاحا فواره و نازل آن با سبک های مختلف نیز تفاوت خاصی در کار ایجاد می­کند. همچنین آبنما استخر باغ با توجه به ابعاد محیط و سلیقه افراد با اشکال و مصالح مختلف طراحی و اجرا می شوند. باید توجه شود که طبق نکات گفته شده در قبل این نوع نازل هم در آبنماهای خانگی و هم در آّبنماهای شهری قابل اجرا است. لازم به ذکر است که هدف از طراحی منظم ، دادن شکل هندسی به آبنما و فواره استخر خانگی است.

منبع : فروشگاه ابنمای سیگما 

  • ۰۱/۰۵/۱۵
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی