نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

راز نازل فواره

. نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.یکی از مهمترین قسمت ها در آبنما خروجی آب می باشد و نازل بیشترین تاثیر در خروجی آب دارد. اما نوع دوم آنها ترکیبی از آب و هوا را برای خروجی به کار میبرند. اما با وجود خروجی پر حجم، مصرف آب آنها بسیار کم میباشد. این فواره را میتوان در آبنمای (موزیکال، آبنمای ریتمیکهارمونیک) و آبنمای ساده به کار بردهمان طور که از اسم این نوع از نازل مشخص است خروجی آب این نازل به شکل پر طاووس است . نازل پرده آب جت طوری طراحی شده است که میتواند آب را تا ارتفاع زیاد پرتاب کند از این رو استفاده از این مدل نازل برای انواع آبنمای موزیکالکه با هدف پرتاب آب با ارتفاع زیاد قرار است ساخته شود، مناسب استهم چنین این نوع از فوارهها برای زیباسازی استخرهای بزرگ و دریاچه ها کاربرد دارد.
این نوع از نازل پرده شفاف و نازکی از آب را به شکل چتر در آورده که از ویژگیهای آن مقاومت در برابر آب استپاشش آب کمی داشته و مناسب برای آبنماهای داخلی وآبنمای موزیکال خانگیاست هم چنین خروجی آن به سطح آب بستگی ندارد. کاربرد این نوع از نازلها بیشتر برای فضای باز مناسب است و زیبایی فوق العادهای به محیط میدهد هم چنین جنس آنها از برنج یا استیل ساخته شده است. بنابراین لازم است چراغی را مناسب با آبنما و ضد آب انتخاب کنید و درجه حفاظت آن IP68 باشد. فروش انواع پمپ اتاترون پیستونی و دیافراگمی مخصوص تزریق انواع مواد شیمیایی به داخل آب خدمت کاربران فروشگاه ایران پمپ با قیمت مناسب به فروش می رسد . پردهی آب مانند آیینه عمل کرده و زیباییهای نور را از خود منعکس میکند. این امر به دلیل این است که، برخی از نازل ها در خارج از سطح آب استفاده میشوند. خروجی انواع ساده ی نازل آبنما، آب را به صورت ساده و بلوری شکل از خود خارج میکنند.
یکی از تجهیزات فواره و آبنما است.

  • ۰
  • ۰

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما به دانش، تجربه و مهارت فنی ویژه ای نیاز دارد. به شما پیشنهاد می کنیم که از تعمیرکاران حرفه ای برای تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما جهت رفع ارور، تعویض قطعات و تعمیر در محل بهره ببرید.

در این مقاله نیز به بررسی موارد مختلف درباره تعمیرات لباسشویی پاکشوما از جمله هزینه خدمات، نحوه عیب یابی و آموزش تعمیر لباسشویی پاکشوما و برخی نکات فنی دیگر درباره این دستگاه خواهیم پرداخت. کاربران فنی کار نیز می توانند از این راهنمایی ها برای رفع عیب ماشین لباسشویی خود استفاده نمایند.

نحوه تماس با خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی عصریخ برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد

نحوه تماس با خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی عصریخ برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. ابتدا از خراب شدن ماشین لباسشویی خود اطمینان حاصل نمایید.
  2. سپس با نزدیک ترین شعبه مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران تماس حاصل نمایید.
  3. البته امکان ثبت درخواست آنلاین در سایت نیز وجود دارد.
  4. بعد از تماس مشخصات شما ثبت می گردد و نام تکنسین با کد اشتراک به همراه شما پیامک می شود.
  5. در کمتر از یک ساعت تعمیرکار ماشین لباسشویی پاکشوما را در کنار خود در منزل خود خواهید دید.
  6. تمام قطعات فابریک مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی پاکشوما همراه تعمیرکار آی پی امداد می باشد.
  7. بعد از انجام خدمات و رفع مشکل، فاکتور و ضمانتنامه رسمی 3 الی 12 ماهه به شما عزیزان تقدیم می گردد.
  8. در نهایت از شما نسبت به رضایتمندی از نحوه عملکرد تکنسین در تعمیر لباسشویی پاکشوما نظرسنجی می شود. ما هرگونه انتقادی را سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم.

اگر به تازگی دستگاه خود را خریداری نموده اید، یا مدت زمان گارانتی خدمات پس از فروش به اتمام نرسیده است، از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما بهره مند شوید و با شماره 1608 (شرکت پاک سرویس) تماس حاصل نمایید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در مشهد

عصریخ ارائه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران را بر عهده دارد. برای بهره مندی از مرغوب ترین قطعات و بالاترین سطح کیفیت تعمیرات در تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما می توانید با ما در آی پی امداد تماس بگیرید.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران به شرح زیر است:

  • تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران از تعمیرکاران حرفه ای برای تعمیر بهره می برد.
  • تعمیرکار لباسشویی پاکشوما با تجربه، دارای دانش علمی لازم، متعهد و خوش اخلاق و پایبند به قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری برای تعمیر لباسشویی پاکشوما می باشد.
  • زمان شما برای تعمیرات لباسشویی پاکشوما ارزشمند است.
  • اعزام تعمیرکار لباسشویی پاکشوما در کوتاه ترین زمان ممکن به محل درخواستی شما انجام می گیرد.
  • خدمات تعمیرات لباسشویی پاکشوما به صورت یکپارچه در تهران ارائه می شود.
  • در هر نقطه تهران می توانید از خدمات باکیفیت و قیمت مناسب تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما برخوردار شوید.
  • یکی از مزایای تعمیرگاه مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما استفاده از قطعات فابریک است.
  • خدمات تعمیر لباسشویی پاکشوما دارای ضمانتنامه رسمی 3 الی 12 ماهه است.
  • اگر تماس تلفنی کارگشا نبود، توصیه می کنیم از تعمیرکار برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در محل بهره ببرید.
  • مجموعه آی پی امداد خدمات سرویس دهی و تعمیرات تخصصی لوازم خانگی پاکشوما را با نازل ترین قیمت و با بالاترین کیفیت در تهران به صورت شبانه روزی ارائه می دهد.
  • دسترسی به تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران در تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل سال از طریق تماس تلفنی با شماره های موجود در پایین سایت یا از طریق پر کردن فرم سفارش اینترنتی به همراه ذکر مشکل به وجود آمده و مدل لباسشویی پاکشوما بسیار آسان و امکان پذیر است.

 خدمات آی پی امداد: تعمیرات پاکشوما در تهران

تعمیر لباسشویی پاکشوما در محل و منزل

تعمیر لباسشویی پاکشوما در محل از جمله خدمات ویژه آی پی امداد برای کاربران این برند ماشین لباسشویی است. انجام خدمات تعمیرات لباسشویی پاکشوما در محل مزیت های بسیار خاصی را برای کاربران به دنبال خواهد داشت که استفاده از این مزیت ها را به همه توصیه می کنیم.

موارد زیر از جمله مهمترین مزیت های استفاده از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در محل در آی پی امداد است:

  1. با خدمات تعمیرکار تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در محل تا 75 درصد در هزینه ها صرفه جویی کنید.
  2. جابه جایی ماشین لباسشویی برای تعمیرات هزینه های زیادی دارد.
  3. این جابه جایی حتی منجر به ایجاد آسیب های فیزیکی در این دستگاه نیز خواهد شد.
  4. از این رو استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی پاکشوما در محل این هزینه ها را حذف خواهد کرد.
  5. از نزدیک می توانید ناظر و شاهد خدمات تعمیرکار لباسشویی پاکشوما باشید.

آیا می دانید استفاده از خدمات تعمیرگاه های غیرمجاز و انتقال دستگاه به بیرون از منزل جهت تعمیرات می تواند به لباسشویی پاکشوما خسارت های بیشتری وارد سازد؟!

معرفی نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی پاکشوما

شرکت پاکشوما با بیش از 40 سال سابقه در تولیدات لوازم خانگی از جمله لباسشویی در دسته قدیمی ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران می باشد. نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی پاکشوما را نیز خود شرکت خدمات پس از فروش پاکشوما بر عهده دارد. با خرید از فروشگاه های معتبر پاکشوما می توانید از خدمات پس از فروش رایگان و گارانتی نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما بهره مند شوید.

  • شرکت پاکشوما از سال 1354 فعالیت خود را با تولید ماشین‌های لباسشویی نیمه اتوماتیک شروع کرده است.
  • در حال حاضر به یکی از قابل اعتماد‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برند‌های ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی تبدیل شده است.
  • این شرکت دارای همکاری‌های زیادی با شرکت‌های معتبر آسیایی و اروپایی نیز می‌باشد.

به یاد داشته باشید که باز کردن جعبه لباسشویی پاکشوما و اقدام به نصب آن بدون حضور تعمیرکار متخصص نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش لباسشویی پاکشوما گارانتی معتبر آن باطل شده و هیچگونه خدمات رایگانی در صورت بروز خرابی و آسیب به دستگاه شامل حال آن نمی شود.

 خدمات آی پی امداد: نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در کرج، اندیشه، شهریار و فردیس

تماس با نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش لباسشویی پاکشوما یا بهره مندی از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد؟

اگر مدت زمان استفاده از گارانتی نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما شما به اتمام رسیده است، می توانید از خدمات و مزایای تعمیرگاه مستقل تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در آی پی امداد بهره مند شوید. اما در صورتی که ماشین لباسشویی پاکشوما خود را به تازگی خریداری نموده اید، به شما توصیه می کنیم در صورت خرابی و یا آسیب به دستگاه حتما از خدمات پس از فروش نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی پاکشوما به صورت رایگان بهره مند شوید.

 

مزایای تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران به شرح زیر است:

  1. استفاده از قطعات اصل و اورجینال لباسشویی پاکشوما
  2. ارائه فاکتور ریز تعمیرات و هزینه ها
  3. ارائه گارانتی 3 ماهه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما
  4. هزینه های مقرون به صرفه و مطابق با نرخ اتحادیه

نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما در عصریخ چه خدماتی به مصرف کنندگان ارائه می دهد؟

ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی محسوب می شود که به دلیل گران بودن آن، امکان خریداری این دستگاه به صورت مجدد برای بسیاری از مصرف کنندگان وجود ندارد. این موضوع می تواند اهمیت تعمیرات صحیح ماشین لباسشویی را افزایش دهد. در همین زمینه مراکز و تعمیرگاه های زیادی جهت ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما به وجود آمده اند که یکی از بهترین مراکز در این زمینه آی پی امداد است. نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما در آی پی امداد به دلیل برخورداری از تجهیزات پیشرفته و قطعات باکیفیت و همچنین استفاده از تکنسین های مجرب توانسته است خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماید.

  • پس از اتمام خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما به مشتریان فاکتور و ضمانت نامه معتبر شرکتی ارائه خواهد شد.
  • ارائه خدمات تعمیرات در محل توسط تعمیرکاران آی پی امداد موجب جلوگیری از صرف وقت و هزینه برای انتقال دستگاه خواهد شد.
  • در زمینه تعویض قطعات ماشین لباسشویی تنها از قطعات اصلی و فابریک این برند استفاده می گردد که بالاترین کیفیت را ممکن می سازد.
  • تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما دارای تخصص و مهارت بسیار بالایی هستند و سریعا دستگاه معیوب را عیب یابی و تعمیر می کنند.

 خدمات آی پی امداد: تعمیر بخارشو پاکشوما

سرویس لباسشویی پاکشوما چگونه از خرابی های آن جلوگیری می کند؟

تمامی لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی از یک طول عمر مفید برخوردار هستند که برخی از مصرف کنندگان با استفاده نامناسب و عدم سرویس به موقع موجب کاهش طول عمر لباسشویی خود خواهند شد. از این رو مهمترین اقداماتی که باید در زمینه افزایش طول عمر لباسشویی و افزایش کیفیت کارکرد آن انجام شود، سرویس لباسشویی پاکشوما در زمان مشخص می باشد. این روزها بسیاری از نمایندگی ها از جمله نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما در آی پی امداد باکیفیت ترین خدمات سرویس و عیب یابی لباسشویی را ارائه می نمایند.

  • با انجام سرویس ماشین لباسشویی در مدت زمان مشخص می توان موجب بهبود عملکرد مطلوب دستگاه شده و طول عمر آن را افزایش داد.
  • از جمله مهمترین مزایای سرویس ماشین لباسشویی در محل این است که با انجام این کار می توان از نقص فنی دستگاه و تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما پیشگیری نمود.
  • عملیات سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی موجب می شود تا مصرف کننده دیگر هزینه ای برای تعمیرات و رفع عیب دستگاه خود صرف نکند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما چه ویژگی هایی دارد؟

ماشین لباسشویی یکی از وسایل برقی خانگی است که با گذر زمان ممکن است دچار خرابی شود و تعمیر آن یکی از مسائل مهم محسوب می شود. به طور کلی تعمیر ماشین لباسشویی بهتر است توسط تعمیرکار مجرب انجام شود. انتخاب یک تعمیرکار بی تجربه و غیرمتخصص می تواند باعث ایجاد هزینه اضافی برای تعمیرات دستگاه گردد. تعمیرگاه مجاز آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما می تواند در زمینه تعمیرات به شما کمک نماید.

  • تعمیرکاران این مجموعه دارای چندین سال سابقه در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در محل و منزل شما می باشند.
  • تعمیرکاران نمایندگی برای کلیه خدمات تعمیراتی که به مشتریان ارائه می دهند، گارانتی معتبر ارائه می کنند.
  • تعمیرکار لباسشویی پاکشوما دارای دانش و مهارت زیاد در زمینه تعمیرات لباسشویی پاکشوما بوده و به صورت تخصصی بر روی این دستگاه فعالیت می نماید.
  • تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد تنها از قطعات درجه یک و اورجینال برای ماشین لباسشویی پاکشوما شما استفاده می کند.

پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما

همواره بعضی از پرسش ها در زمان استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در آی پی امداد مطرح می شود که ما در این بخش به بررسی این سوالات خواهیم پرداخت:

  • هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در نمایندگی آی پی امداد چقدر است؟

با توجه به ایراد موجود در ماشین لباسشویی پاکشوما، ارقام مختلفی برای برآورد هزینه تعمیرات این دستگاه اعلام خواهد شد. اما نکته ای که می تواند باعث کاهش هزینه های تعمیرات مشتریان تا میزان 75% شود، این است که تمامی هزینه های تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در منزل شما مطابق با نرخ های اعلام شده توسط اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی محاسبه می شود.

  • نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما به چه صورت است؟

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در نمایندگی مجاز آی پی امداد پس از اتمام کار و در صورت رضایت مشتری پرداخت خواهد شد.

  • آیا برای تعمیرات در نمایندگی آی پی امداد ضمانتی وجود دارد؟

تمامی خدمات تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همراه با ضمانت نامه 3 تا 12 ماهه ارائه خواهد شد. همچنین در صورت نیاز دستگاه به تعمیر مجدد، تا پیش از اتمام موعد ضمانت نامه تمامی تعمیرات به صورت کاملا رایگان توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی پاکشوما انجام می شود.

آموزش تعمیرات لباسشویی پاکشوما

آموزش تعمیرات لباسشویی پاکشوما یکی از مواردی است که مصرف کنندگان می توانند از طریق سایت آی پی امداد از آن اطلاع پیدا نمایند. به طور کلی ایراداتی که در لباسشویی های پاکشوما به دلایل مختلف رخ می دهند، در صورت جزئی بودن به راحتی در منزل قابل رفع هستند. از این رو با مطالعه راهکارهایی ارائه شده در ادامه مطلب جهت عیب یابی لباسشویی می توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در منزل خود اقدام نمایید.

به کمک این مطالب می توانید هزینه تعمیرات لباسشویی خود را به حداقل برسانید و از خرابی مجدد آن نیز جلوگیری کنید. در صورتی که در هنگام عیب یابی و تعمیر لباسشویی سوالی داشتید، می توانید در دیدگاه همین مقاله و یا بخش پرسش و پاسخ سایت نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما در آی پی امداد مطرح نمایید تا کارشناسان راهنمایی های لازم را به شما ارائه نمایند.

عیب یابی ماشین لباسشویی پاکشوما توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی پاکشوما توسط تعمیرکار در آی پی امداد صورت می پذیرد. تجربه چندین ساله تکنسین های آموزش دیده خود را در این بند جمع کرده ایم و پرتکرارترین دلایل خرابی و نیاز به تعمیرات لباسشویی پاکشوما را با هم بررسی می کنیم. فنی کارها می توانند از این راهنمایی ها برای عیب یابی ماشین لباسشویی پاکشوما خود بهره ببرند. بیشترین سوالات کاربران در تماس با تعمیرگاه به منظور تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما موارد زیر می باشد:

  1. چرا مخزن دیگ ماشین لباسشویی پاکشوما نمی‌چرخد، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟
  2. چرا ماشین لباسشویی پاکشوما از آب پر می ­شود اما شروع به کار نمی ­کند؟
  3. چرا ماشین لباسشویی لباس ­ها را خشک نمی­ کند، برای تعمیرات و عیب یابی چه باید کرد؟
  4. چرا ماشین لباسشویی پاکشوما با آب پر نمی شود، برای تعمیرات و رفع عیب چه باید کرد؟
  5. علت نشتی لباسشویی پاکشوما چیست، برای رفع ایراد و تعمیرات چه باید کرد؟
  6. چرا ماشین لباسشویی پاکشوما آبگیری نمی کند، برای رفع عیب و تعمیر چه باید کرد؟
  7. چرا ماشین لباسشویی پاکشوما اصلا روشن نمی‌شود، چگونه تعمیر و عیب یابی نماییم؟
  8. چرا ماشین لباسشویی پاکشوما حین کار ناگهانی خاموش می شود؟
  9. چرا لباسشویی پاکشوما عمل آبگیری را انجام می ­دهد اما آب کثیف را تخلیه نمی ­کند؟
  10. چرا پودر شوینده در محفظه پودر لباسشویی پاکشوما کاملا حل نمی­ شود؟
  11. علت سر و صدای زیاد هنگام انجام فرآیند شستشو توسط ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟

 پیشنهاد آی پی امداد: ارور لباسشویی پاکشوما

در ادامه به پاسخ دهی سوالات متداول مشتریان مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما توسط کارشناسان آی پی امداد می­ پردازیم.

چرا مخزن دیگ ماشین لباسشویی پاکشوما نمی‌چرخد؟

اگر ماشین لباسشویی شما مشکل نچرخیدن مخزن دیگ آب دارد، برای عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما می بایست موارد زیر را چک کنید:

  • اگر مخزن را بیش از حجم استاندارد بارگیری کرده باشید، دیگ لباسشویی نخواهد چرخید.
  • دفترچه راهنمای فارسی را جهت آگاهی از حجم مناسب بار مطالعه بفرمایید.

در صورتی که مشکل نچرخیدن مخزن دیگ آب حل نشد، با تعمیرکار لباسشویی پاکشوما تماس بگیرید.

چرا ماشین لباسشویی پاکشوما از آب پر می­ شود اما شروع به کار نمی ­کند؟ برای رفع عیب و تعمیر دستگاه چه کنیم؟

اگر ماشین لباسشویی شما مشکل عدم شروع به کار بعد از پر شدن آب دارد، برای عیب یابی و تعمیرات لباسشویی پاکشوما می بایست موارد زیر را چک کنید:

  1. سوئیچ درب و زبانه روی آن را بررسی کنید.
  2. اگر زبانه پلاستیکی شکسته شود، ممکن است واشر در طی چرخه های خاص متوقف شود.
  3. سوئیچ را فشار داده و رها کنید.
  4. اگر در هر بار صدای کلیک کردن را نشنیدید، احتمالا سوئیچ شکسته شده است.
  5. سوئیچ را بردارید، آن را تست کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.
  6. خرابی موتور از دیگر علت­ هایی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

 

در صورتی که مشکل عدم شروع به کار بعد از پر شدن آب حل نشد، با تعمیرکار مجاز لباسشویی پاکشوما تماس بگیرید.

تعمیر مشکل خشک نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی پاکشوما

اگر ماشین لباسشویی شما مشکل خشک نکردن لباس ها را دارد، برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی پاکشوما می بایست موارد زیر را چک کنید:

  1. ممکن است لباس ­ها را به صورت متعادل داخل لباسشویی قرار نداده ­اید.
  2. جهت رفع این مشکل باید قبل از این­که لباس ­ها را در داخل وان برای شستشو قرار دهید، آن­ها را با دست باز کنید و به صورت متعادل در لباسشویی قرار دهید.
  3. اطمینان حاصل کنید که شلنگ تخلیه در پشت ماشین لباسشویی پاکشوما پیچ نخورده باشد.
  4. پمپ آب ممکن است توسط وسایل ریزی از لباس مانند زیپ و سگک شکسته مسدود شده باشد.

اگر دستگاه شما لباس ها را خشک نمی کند، در ابتدا به مراحل آموزشی در بالا دقت نمایید و سپس برای رفع عیب و تعمیرات از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران بهره مند شوید.

چرا ماشین لباسشویی پاکشوما با آب پر نمی شود؟ چگونه به تعمیرات و رفع عیب دستگاه بپردازیم؟

اگر ماشین لباسشویی شما مشکل پر نشدن آب دارد، برای عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در محل می بایست موارد زیر را چک کنید:

  • اطمینان حاصل کنید که درب به درستی بسته شده است.
  • بررسی کنید که آیا شیلنگ­ های ورودی سالم هستند؟ در صورت مشاهده پارگی باید اقدام به تعویض آن­ها کنید.
  • منبع تغذیه را چک کنید. ممکن است در اتصالات آن مشکلی وجود داشته باشد.

در صورتی که مشکل پر نشدن آب حل نشد، با تعمیرکار مجاز مرکزی لباسشویی پاکشوما تماس بگیرید.

علت نشتی آب از لباسشویی پاکشوما چیست؟ نحوه رفع ایراد و تعمیرات دستگاه به چه صورت است؟

اگر ماشین لباسشویی شما مشکل نشتی دارد، برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در محل می بایست موارد زیر را چک کنید:

  • سعی کنید متوجه شوید که نشتی دقیقا از کدام محل رخ می ­دهد.
  • به عنوان مثال اگر نشتی از پشت ماشین لباسشویی باشد، شما باید به دنبال پیچ خوردگی و یا پارگی در شلنگ تخلیه باشید.
  • به رنگ آب دقت کنید. اگر آب رنگ روشنی داشته باشد، یعنی نشتی پیش از رسیدن آب به محفظه مواد شوینده ایجاد شده است.
  • اگر مقدار نشت کم باشد و در قسمت جلو باشد، باید درب ماشین لباسشویی را جهت وجود مشکل بررسی کنید.
  • با گذشت زمان، مهر و موم اطراف درب ممکن است شل شود و باعث نشت آن می شود.

اگر دستگاه شما نشتی دارد، کافی است برای رفع عیب و تعمیرات از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران بهره مند شوید .

چرا ماشین لباسشویی پاکشوما آبگیری نمی کند؟ روش رفع عیب و تعمیر دستگاه چگونه است؟

اگر ماشین لباسشویی شما مشکل آبگیری دارد، برای عیب یابی و تعمیرات لباسشویی پاکشوما در محل می بایست موارد زیر را چک کنید:

  • باز بودن درب لباسشویی پاکشوما
  • خرابی ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ
  • خرابی هیدروستات
  • قطع شدن سیم‌های راﺑﻂ ﺑﯿﻦ ﮐﻠﯿﺪ ﺗﺎﯾﻤﺮ لباسشویی

اگر دستگاه شما آبگیری نمی کند، کافی است برای تعمیرات لباسشویی پاکشوما خود از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

تعمیر مشکل روشن نشدن لباسشویی پاکشوما

اگر ماشین لباسشویی شما مشکل روشن شدن دارد، برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی پاکشوما در محل می بایست موارد زیر را چک کنید:

  1. ابتدا بررسی کنید که آیا دو شاخه لباسشویی به برق وصل است یا خیر.
  2. همچنین جریان برق منزل را نیز جهت وجود قطعی بررسی کنید.
  3. در اکثر مدل ­های ماشین لباسشویی تا زمانی که درب ماشین لباسشویی به صورت کامل بسته نشود، لباسشویی شروع به کار نمی کند.
  4. درب لباسشویی را بررسی کنید. ممکن است قسمتی از لباس­ ها لای درب مانده باشند و از بسته شدن درب ممانعت کنند.
  5. در صورتی که موفق به بسته شدن در نشدید، باید سوئیچ را بررسی کنید.
  6. ممکن است تایمر لباسشویی آسیب دیده باشد.
  7. با استفاده از یک مولتی متر تایمر را بررسی کنید. اگر متوجه خرابی شدید، آن را تعویض کنید.
  8. یکی دیگر از علت­ های روشن نشدن لباسشویی پاکشوما خرابی برد اصلی است.
  9. در صورتی که برد دچار مشکل شده باشد، باید سریعا جهت تعمیر و یا تعویض آن اقدام کنید.

در صورتی که مشکل عدم روشن شدن لباسشویی حل نشد، با تعمیرکار مجاز لباسشویی پاکشوما تماس بگیرید.

چرا ماشین لباسشویی پاکشوما در حین کار ناگهان خاموش می شود؟

اگر ماشین لباسشویی شما مشکل خاموشی ناگهانی دارد، برای عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما می بایست موارد زیر را چک کنید:

  1. خرابی میکروسوئیچ درب
  2. خرابی زبانه و قفل درب
  3. خرابی تایمر الکترونیک ماشین لباسشویی
  4. ایراد سیر برقی ورودی آب
  5. ایراد موتور لباسشویی
  6. نوسانات برق یا خرابی دوشاخه برق

اگر دستگاه شما در حین کار ناگهان خاموش می شود، در ابتدا موارد بالا را چک نمایید و سپس در صورت عدم رفع عیب از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران بهره مند شوید.

چرا لباسشویی پاکشوما عمل آبگیری را انجام می­ دهد اما آب کثیف را تخلیه نمی­ کند؟

اگر ماشین لباسشویی شما مشکل آبگیری دارد، برای عیب یابی و تعمیرات لباسشویی پاکشوما می بایست موارد زیر را چک کنید:

  1. مسیر تخلیه را بررسی کنید. پمپ ممکن است توسط اشیاء ریز مسدود شده باشد.
  2. پمپ تخلیه را جهت هرگونه آسیب چک کنید.

در صورت نیاز به تعویض پمپ تخلیه با آی پی امداد برای تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در مشهد  تماس بگیرید.

چرا پودر شوینده در محفظه پودر لباسشویی پاکشوما کاملا حل نمی­ شود؟ برای عیب یابی و تعمیر دستگاه چه باید کرد؟

اگر ماشین لباسشویی شما مشکل حل نشدن پودر دارد، برای عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما می بایست موارد زیر را چک کنید:

  1. در صورتی که شیر برقی لباسشویی خراب باشد، آب کافی وارد محفظه نخواهد شد و مقدار زیادی از پودر به صورت حل نشده باقی خواهد ماند.
  2. در اثر استفاده مداوم از لباسشویی ممکن است محفظه جاپودری دچار رسوب شود و از ورود آب به داخل کشوی پودر جلوگیری کند.
  3. با استفاده از دفترچه راهنمای فارسی لباسشویی پاکشوما می ­توانید محفظه را خارج کنید و با آب بشویید.
  4. ممکن است از مواد شوینده نامرغوب استفاده کرده باشید. تنها از مواد شوینده مخصوص لباسشویی استفاده کنید.

 

در صورتی که مشکل حل نشدن پودر لباسشویی حل نشد، با تعمیرکار مجاز مرکزی لباسشویی پاکشوما تماس بگیرید.

علت سر و صدای زیاد هنگام انجام فرآیند شستشو توسط ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟

اگر ماشین لباسشویی شما مشکل سر و صدا دارد، برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی پاکشوما می بایست موارد زیر را چک کنید:

  1. ممکن است لباسشویی در سطح صاف نباشد.
  2. لباسشویی پاکشوما را بیش از اندازه بارگیری کرده اید.
  3. اشیا ریزی مانند سکه پول و یا دکمه ریز داخل محفظه وجود دارد.

در صورتی که مشکل سر و صدای لباسشویی حل نشد، با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در نمایندگی عصریخ

یک بار برای همیشه دغدغه هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما را به فراموشی بسپارید. در آی پی امداد:

  • بعد از پایان تعمیرات، فاکتور رسمی را دریافت خواهید نمود.
  • هزینه ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه حساب می شود.
  • قطعات فابریک با نازل ترین قیمت عرضه می شود.
  • همه هزینه ها و خدمات انجام گرفته شفاف خواهد بود.
  • هزینه های لازم قبل از هر عملی با شما چک می شوند.

نتیجه گیری استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی پاکشوما در آی پی امداد

لباسشویی به علت ابعاد بزرگ و وزن زیاد ممکن است در حین حمل و  نقل به تعمیرگاه دچار آسیب شود. آی پی امداد جهت آسودگی خاطر شما عزیزان خدمات تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما را در کمترین زمان ممکن در محل ارائه می­ دهد.

در این مقاله، آموزش تعمیر لباسشویی پاکشوما شرح داده شد اما در صورتی که تجربه انجام تعمیرات لوازم خانگی را تا به امروز نداشته­ اید، لطفا از تعویض و یا تعمیر قطعات خودداری کنید و از تعمیرکار لباسشویی پاکشوما کمک بخواهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه این مقاله به سایت تعمیرات لوازم خانگی عصریخ مراجعه نمایید.

  • ۰۲/۰۴/۳۱
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی