نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

راز نازل فواره

. نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.یکی از مهمترین قسمت ها در آبنما خروجی آب می باشد و نازل بیشترین تاثیر در خروجی آب دارد. اما نوع دوم آنها ترکیبی از آب و هوا را برای خروجی به کار میبرند. اما با وجود خروجی پر حجم، مصرف آب آنها بسیار کم میباشد. این فواره را میتوان در آبنمای (موزیکال، آبنمای ریتمیکهارمونیک) و آبنمای ساده به کار بردهمان طور که از اسم این نوع از نازل مشخص است خروجی آب این نازل به شکل پر طاووس است . نازل پرده آب جت طوری طراحی شده است که میتواند آب را تا ارتفاع زیاد پرتاب کند از این رو استفاده از این مدل نازل برای انواع آبنمای موزیکالکه با هدف پرتاب آب با ارتفاع زیاد قرار است ساخته شود، مناسب استهم چنین این نوع از فوارهها برای زیباسازی استخرهای بزرگ و دریاچه ها کاربرد دارد.
این نوع از نازل پرده شفاف و نازکی از آب را به شکل چتر در آورده که از ویژگیهای آن مقاومت در برابر آب استپاشش آب کمی داشته و مناسب برای آبنماهای داخلی وآبنمای موزیکال خانگیاست هم چنین خروجی آن به سطح آب بستگی ندارد. کاربرد این نوع از نازلها بیشتر برای فضای باز مناسب است و زیبایی فوق العادهای به محیط میدهد هم چنین جنس آنها از برنج یا استیل ساخته شده است. بنابراین لازم است چراغی را مناسب با آبنما و ضد آب انتخاب کنید و درجه حفاظت آن IP68 باشد. فروش انواع پمپ اتاترون پیستونی و دیافراگمی مخصوص تزریق انواع مواد شیمیایی به داخل آب خدمت کاربران فروشگاه ایران پمپ با قیمت مناسب به فروش می رسد . پردهی آب مانند آیینه عمل کرده و زیباییهای نور را از خود منعکس میکند. این امر به دلیل این است که، برخی از نازل ها در خارج از سطح آب استفاده میشوند. خروجی انواع ساده ی نازل آبنما، آب را به صورت ساده و بلوری شکل از خود خارج میکنند.
یکی از تجهیزات فواره و آبنما است.

  • ۰
  • ۰

اجاره ون ارزان قیمت

اجاره ون ارزان قیمت یکی از پر جستجو ترین کلمات مربوط به شغل ماست!

از این رو بد نیست صحبتی در خصوص اجاره ون با هزینه پایین هم داشته باشیم و شکل خدمات در این دسته را معرفی کنیم:

خب ون های اجاره ای تقریبا معرف حضور همگان هستند و نیازی به معرفی خودرو هایی مثل تویوتا ههایس و هیوندای h350 نیست! اما نمونه هایی از اتومبیل های گروهی ون هم در ایران وجود دارند که امروز وارد بازار اجاره ون شده اند و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده اند.

ون دلیکا

یکی از ون های ارزان قیمت که حتما می شناسید، ون دلیکا است؛ همان ونی که معمولا بصورت تاکسی در سطح شهر می بینید و ظرفتی در حدود 10 با امکانات سطح پایین و طبیعتا قیمت مناسب است.

اما قصد دارم خودرویی را به شما معرفی کنم که محصول ایران خودرو بوده و با شرایط خاصی که برای فروش آن در نظر گرفته شد، سر و صدای زیادی در میان ون های ارزان قیمت کرد.

ون وانا

ون وانا طبق تیتر جالب یکی از مجله های خودرو، تویوتا هایس چینی ایران خودرو است.

این ون با عنوان ون اتاق هایس شناخته می شود و تقریبا می توان گفت شباهت های زیادی به هایس ژاپنی (در ظاهر) دارد.

ون وانا بهترین انتخاب برای اجاره ون ارزان قیمت در ایران است.

مقایسه اجاره ون با اجاره مینی بوس

ون ها ظرفیتی در حدود 10 الی 17 نفر دارند و شاید برای افرادی که تعداد نفراتی بیش از این و تعداد چمدان های زیادی دارند، سوال این باشد که آیا از الوون، ون اجاره کنیم یا مینی بوس!؟

مینی بوس های قابل قبولی که در ایران اجاره داده می شوند، ظرفیتی بین 15 الی 23 نفر دارند که خب برای گروه های 20 نفر حتما این سوال به میان می آید و شاید سریعا به سراغ مینی بوس بروند.

از نظر هزینه ای طبیعتا انتخاب مینی بوس به صرفه تر خواهد بود اما اگر امکانات رفاهی در طول سفر برای شما مهم است، بد نیست نکات زیر را هم در نظر بگیرید:

  • ون ها از نظر امکانات صوتی و تصویری (مانیتور و باند) قابل قیاس با مینی بوس ها نیستند.
  • در ون صدای اتاق بسیار کمتر و آرامش خودرو برای سرنشینان تا حد زیادی بیشتر است.
  • ون ها خودرو های شخصی هستند که نیاز نیست در هر پلیس راه ایست داشته باشند.
  • صندلی های ون (بخصوص تویوتا و هیوندای) راحت تر و نرم تر از انواع مینی بوس ها می باشد.

اجاره ون برای سرویس های VIP توسط گردشگران خارجی و افراد سیاسی مهم در هر کجای دنیا در اولویت است.

پس با توجه به موارد بالا در صورتی که گروه به آرامش و رفاه سرویس توجه ویژه ای دارند، اجاره ون برای آن ها انتخاب بهترین است و در غیر این صورت قطعا از نطر هزینه ای برای آن انتخاب بهتر مینی بوس می باشد.

نحوه محاسبه قیمت اجاره ون

قیمت اجاره ون برای گشت های درون تهران یا استان های دیگر معمولا ثابت در نظر گرفته می شود و تغییر آن می تواند در نرخ خروج از شهر و زمان شبانه بهره گیری از خدمات اجاره ون باشد.

با این حال تغییر زیادی در تعرفه گشت های درون شهری اعمال نخواهد شد حتی اگر تعداد ساعات سرویس هم چند ساعت کمتر یا بیشتر شود. (زیرا خودرو برای یک روز رزرو شده و سرویس دیگری به آن اختصاص نخواهد یافت)

اما قیمت اجاره ون برای مسافرت و طی کردن مسیر های بین شهری، علاوه بر موثر بودن تعداد کیلومتر مسیر، نوع جاده (صافی/کوهستانی/خاکی) هم در قیمت بسیار تاثیر گذار می باشد.

به همین منظور برای اجاره ون از تهران تا شمال، با توجه به تعداد کیلومتر کم قیمت بالا تری ارائه می شود و برای سرویس های کویر مرنجاب و کویر مصر با توجه به تعداد کیلومتر خاکی می تواند قیمت تا حد قابل توجهی تغییر کند.

برای خواندن ادامه مقاله اجاره ون به سایت الوون مراجعه نمایید.

  • ۰۲/۰۲/۲۴
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی