نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

نازل فواره

نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.ی

راز نازل فواره

. نازل های آبنما از جمله لوازمی هستند که با توجه به نوع استفاده و نحوه خروج آب متنوع میباشند.یکی از مهمترین قسمت ها در آبنما خروجی آب می باشد و نازل بیشترین تاثیر در خروجی آب دارد. اما نوع دوم آنها ترکیبی از آب و هوا را برای خروجی به کار میبرند. اما با وجود خروجی پر حجم، مصرف آب آنها بسیار کم میباشد. این فواره را میتوان در آبنمای (موزیکال، آبنمای ریتمیکهارمونیک) و آبنمای ساده به کار بردهمان طور که از اسم این نوع از نازل مشخص است خروجی آب این نازل به شکل پر طاووس است . نازل پرده آب جت طوری طراحی شده است که میتواند آب را تا ارتفاع زیاد پرتاب کند از این رو استفاده از این مدل نازل برای انواع آبنمای موزیکالکه با هدف پرتاب آب با ارتفاع زیاد قرار است ساخته شود، مناسب استهم چنین این نوع از فوارهها برای زیباسازی استخرهای بزرگ و دریاچه ها کاربرد دارد.
این نوع از نازل پرده شفاف و نازکی از آب را به شکل چتر در آورده که از ویژگیهای آن مقاومت در برابر آب استپاشش آب کمی داشته و مناسب برای آبنماهای داخلی وآبنمای موزیکال خانگیاست هم چنین خروجی آن به سطح آب بستگی ندارد. کاربرد این نوع از نازلها بیشتر برای فضای باز مناسب است و زیبایی فوق العادهای به محیط میدهد هم چنین جنس آنها از برنج یا استیل ساخته شده است. بنابراین لازم است چراغی را مناسب با آبنما و ضد آب انتخاب کنید و درجه حفاظت آن IP68 باشد. فروش انواع پمپ اتاترون پیستونی و دیافراگمی مخصوص تزریق انواع مواد شیمیایی به داخل آب خدمت کاربران فروشگاه ایران پمپ با قیمت مناسب به فروش می رسد . پردهی آب مانند آیینه عمل کرده و زیباییهای نور را از خود منعکس میکند. این امر به دلیل این است که، برخی از نازل ها در خارج از سطح آب استفاده میشوند. خروجی انواع ساده ی نازل آبنما، آب را به صورت ساده و بلوری شکل از خود خارج میکنند.
یکی از تجهیزات فواره و آبنما است.

  • ۰
  • ۰

 

نازل فواره مانند مانند چشمه بلوری است و تا زمانی که آب به زمین نرسد ، نور را منتقل می کند. در ادامه به معرفی محبوبترین آبپاش مخفیشونده دنیا پرداخته و شما را با ویژگیهای منحصربهفرد این محصول بینظیر آشنا خواهیم کرد. در این میان علاوه بر انتخاب حوض و آبنما، انتخاب اتصالات و اصطلاحا فواره و نازل آن با سبک های مختلف نیز تفاوت خاصی در کار ایجاد می­کند. 1 استفاده می شود.آب خروجی از این نازل که از طریق 7 سوراخ به قطر 1.5 میلیمتربه صورت طبقاتی آب را با زیبایی خاصی به بیرون هدایت میکند و سری نازل خروجی این محصول ثابت بوده و از آنجایی که مایع ورودی به این نازل فشار و سرعت بالایی دارد کیفیت ساخت محصول از اهمیت زیادی برخوردار است. این نازل ها نوع خاصی از فواره ها است که جریان آشفته آب را تبدیل به جریان کاملا پیوسته می کند. جنس بدنه این محصول بایستی از استیل ۳۰۴ یا استیل ۳۱۶ باشد. ایران پمپ نمایندگی پمپ آب داب ایتالیا DAB : شامل پمپ آب خانگی داب - پمپ یک اسب داب - پمپ سیرکولاتور داب ایتالیا - پمپ کف کش داب - پمپ لجن کش داب - پمپ شناور داب - پمپ استیل داب - پمپ عمودی داب - پمپ زمینی داب می باشد . 

پمپ پدرولا از لحاظ کیفیت با توجه به استفاده از جنس استیل در پروانه های خود توانسته جایگاه ویژه ای از لحاظ کیفیت دارا باشد ، البته همین مورد باعث قیمت بالای آن و واردات و خرید کمتر آن در بازار ایران دانست . همانطور که احتمالاً می دانید ، آب در ایران باستان نشانه روشنایی و پاکی بود و از ارزش بالایی برخوردار بود. همانطور که گفتیم نازل از مهمترین المان های مورد استفاده در حوض و آبنما است که زیبایی کار را چندین برابر می کند و به همین جهت جنس آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می­باشد. ابنیه : در هر پروژه عمرانی بخش ابنیه در حقیقت قسمتی از کار است که به حوزه ساخت و ساز مربوط می شود . انواع نازل در آبنما و کاربرد آن بسیار گسترده است تا آن جا که کیفت نهایی کار مستقیما به نازلها بستگی دارد. در حال حاضر کارواش بوش دارای قیمتی بسیار مناسب و با کیفیتی خوب در بازار ایران عرضه می گردد . ایران پمپ نمایندگی کارواش برتولینی ایتالیا BERTOLINI : فروش انواع کارواش برتولینی - پمپ پیستونی برتو ایتالیا - پمپ کارواش آب گرم برتو ایتالیا توسط فروشگاه اینترنتی پمپ ایران و ارسال به سراسر کشور .

ایران پمپ نمایندگی کارواش بوش پمپ آلمان BOSCH PUMP : فروش انواع کارواش صنعتی بوش آلمان - پمپ پیستونی و پمپ پلانجری بوش پمپ آلمان در فروشگاه اینترنتی ایران پمپ . ایران پمپ نمایندگی کارواش اینتر ایتالیا INTERPUMP : فروش و واردات انواع پمپ پیستونی و پمپ کارواش اینتر ایتالیا در فروشگاه اینترنتی ایران پمپ به عنوان نمایندگی کارواش اینتر ایتالیا عرضه می گردد . فروش انواع فیلتر دیسکی آزود AZUD اسپانیا در ایران توسط فروشگاه ایران پمپ و ارسال به سراسر کشور ارسال می گردد . فیلتر دیسکی آزود دستی و فیلتر اتوماتیک آزود اسپانیا در ایران دارای کیفیتی خوب و قیمتی کمی گران در بازار ایران عرضه می گردد . اکثر میدان ها و پارک های شهرهای ایران دارای چشمه هستند. خروج آب ازاین فواره ها به صورت طبقاتی خواهد بود. یا دست کم در ظاهر این طور به نظر میآیند. در انتخاب میان انواع مختلف از نازل ها، با توجه به نوع کاربری خود می­توانید نمونه ی بهتری را انتخاب نمایید و این دقت را به خرج دهید که میزان پاشش آب فواره آبنما قابل تغییر و تنظیم است. به طور کلی می­توان گفت نقطه خروج مایعات از لوله ها و سوراخ های پاششی آب را نازل می­گویند که میزان و طریقه ی پاشیدن آب از لوله را تنظیم می­کند.

تابش نور از پایین به بالا و تنظیم مقدار آن ، حرکت آب در ناحیه اطراف و روی شاخ و برگ گیاهان را منعکس می کند. زیبایی این نوع از نازل بسیار زیاد بوده و عموما برای حوض و آبنماهای خانگی استفاده می­شود و به این جهت که آب از آن با سرعت کمتری خارج می شود، امکان پاشیده شدن در فضای اطراف وجود ندارد. طبق قوانین تجربی در این زمینه ، قطر استخر یا حوضچه باید حداقل دو برابر ارتفاع آب چشمه باشد. قبل از هر چیز باید گفت که آبنما و فواره استخر خانگی بنایی است که در داخل یا خارج ساختمان ، پارک ها ، اماکن تفریحی و امثال آن نصب شده است . در این بین نازل یا آبپاش به سری های خروج آب از آبنما ها یا کفی های حوض می­گویند که بر سر فواره نصب می­گردند و علاوه بر استفاده در ابنماها و حوض ها مصارف گسترده ی دیگری نیز دارد. قیمت این پمپ بالا و همچنین کیفیت بالایی را دارا می باشد . ایران پمپ نمایندگی پمپ پنتاکس ایتالیا Pentax : فروش انواع پمپ آب خانگی پنتاکس ایتالیا - پمپ چاه آب پنتاکس ایتالیا - پمپ شناور پنتاکس ایتالیا - کف کش پنتاکس ایتالیا - پمپ دو اسب پنتاکس ایتالیا - لجن کش پنتاکس ایتالیا - بوستر پمپ پنتاکس ایتالیا - ست کنترل پنتاکس ایتالیا - هیدرو تانک پنتاکس ایتالیا با قیمت مناسب از نمایندگی پنتاکس ارائه می گردد .

  • ۰۱/۰۵/۱۴
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی